*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

09 Μαΐου

Ο Φανουράκης έχει συνηθίσει νάναι...γυρολόγος δημοτικών παρατάξεων και κομμάτων...

09 Μαΐου
Ε, ΟΧΙ ΚΑΙ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΦΑΝΟΥΡΑΚΗΣ 
ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ… ΤΣΕΠΕΛΗ!
Άτομο που εκτιμώ ειλικρινά βαθύτατα και μόνο με σεβασμό θα μπορούσα να μιλήσω, μου τηλεφώνησε για να μου εκφράσει το παράπονό της που «ταύτισα» τον Μανώλη Φανουράκη με τον… Τσέπελη και ειλικρινά απόρησα…!
-Εγώ ταύτισα τον Μανώλη με τον…»αδελφούλη» Μανώλη που επί χρόνια ο ίδιος έβριζε και μου έφερνε μάλιστα και στοιχεία σε βάρος του τις εποχές που πλούτιζε και… αγόραζε το φιλέτο τριώροφο της πλατείας Αντίκας και τα χαρτιά τα έκανε σε… Συμβολαιογράφο της Θεσσαλονίκης;
-Εγώ δηλαδή ευθύνομαι που ο Φανουράκης ενώ μιλούσε μέχρι πρότινος για τον… έντιμο και καθαρό Σάββα Μελισσόπουλο όταν τον έδιωξαν από το συνδυασμό τους οι Σταυρακάρας, Σταύρος Αμοιράς κλπ επειδή δεν τόλμησε να τα βάλει με αυτούς… «υβρίζει» αυτόν που  επί χρόνια προωθούσε ως υποψήφιο Δήμαρχο Ξάνθης;
Ή μήπως εγώ ευθύνομαι και για το «δημοσίευμα» των ανθρώπων του Τσέπελη που  τον… χαρακτήριζε για…«απατεώνα αυτοδιοικητικό» που «εξαπάτησε»… την  «γριούλα» και τον κατήγγειλε στον Εισαγγελέα; 

ΜΟΥ «ΧΡΕΩΝΟΥΝ» ΤΟΝ ΣΑΒΒΑ ΜΕΛΙΣΣΟΠΟΥΛΟ, 
ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ… 12 ΧΡΟΝΙΑ!
Μέχρι χθες έλεγαν ότι είναι οι....«πρώτοι», μέχρι χθες έβλεπαν τον Δημαρχόπουλο να… «πατώνει» και ξαφνικά εδώ και μια βδομάδα βλέποντας τον δικό τους καταποντισμό και το ανέβασμα του Σάββα Μελισσόπουλου, το άλλαξαν το παραμύθι κι άρχισαν να λένε… «εμείς μόνο μπορούμε να «χτυπήσουμε» και να πάρουμε την δεύτερη Κυριακή τον Δήμο κόντρα στον Δημαρχόπουλο…».
Πραγματικά είναι «απίστευτο» το επικοινωνιακό επιτελείο του Τσέπελη (σ.σ. Αν βέβαια έχεις συμβουλάτορα τον Μάκη Δάγκα αυτό συμβαίνει...) που κάθε μέρα και αλλάζει… ρότα!
Κι ακόμη υπάρχει δρόμος…
(Σ.Σ. Και το πιο ωραίο από όλα; Μου χρεώνουν ξαφνικά και τον Σάββα Μελισσόπουλο που έχω να δω και να μιλήσω πάνω από… 12 χρόνια! Από τότε που λειτουργούσε το περίπτερο του… Κάτω από τον παλιό life και τον συναντούσα να διαβάζει τον τοπικό τύπο… και διαφημίζεται πρωτοσέλιδα στο «Εμπρός» που στηρίζει… Τσέπελη!).
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ… ΠΑΡΟΥΜΕ! ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ 
ΤΟΥ ΤΣΕΠΕΛΗ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ «ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΜΕ» ΑΠΟ ΤΟΝ «Μ»
Τουλάχιστον πέντε υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι του Τσέπελη ήρθαν στο «Μαχητή» -και τους ευχαριστώ για την τιμή που έκαναν σε μένα και στην εφημερίδα-να διαφημιστούν στην εφημερίδα μας εν όψει των δημοτικών εκλογών της 26 Μαΐου 2019.
Τους ευχαριστήσαμε αλλά… δεν θα πάρουμε! Και τους εξηγήσαμε και τους λόγους για τους οποίους το κάνουμε αφού αυτοί που μας ξέρουν, ξέρουν χρόνια τώρα πως λειτουργούμε… και ποτέ δεν «παζαρέψαμε» με υποψήφιους και πόσο μάλλον να τους κάνουμε και… αγωγή γιατί δεν… μας πλήρωσαν και δεν τήρησαν την… «συμφωνία» μας, όπως κάποιοι άλλοι…
(σ.σ. Με πρώτους και καλύτερους φυσικά τους πρώην «φίλους» και «κολλητούς» μου που μου δάνεισαν τα… 500 ευρώ για το ρεύμα του Life και δεν τους τα… επέστρεψα, ενώ την επομένη κιόλας τους τα έστειλα με την κόρη μου και δεν τα έπαιρναν..).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »