*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

29 Ιουνίου

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ Τι πρόσφεραν στη Ξάνθη αυτοί που συνεχώς βγάζουν τα "εσώψυχά" τους για τον Κοντό;

29 Ιουνίου
*«Άβυσσος» η ψυχή του ανθρώπου… Και μέχρι ένα σημείο, κατανοητά και τα «σύνδρομα» αλλά και τα «εσώψυχα» που βγάζουν και παλιά και τώρα Δημήτρης Μπένης και Θανάσης Ξυνίδης για τον Αλέξανδρο Κοντό και το… "περιβάλλον" του, εστιάζοντας βεβαίως την «αντιπάθειά» τους λόγω Χατζηευαγγέλου κυρίως στο πρόσωπο του Προέδρου του ΕΒΕ Ξάνθης Στέλιου Μωραϊτη για τους γνωστούς λόγους και όχι μόνο…
……
*Αναφέρομαι στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου το απόγευμα της Δευτέρας που κράτησε μέχρι αργά το βράδυ και ξεκίνησε με την έγκριση για τη συμμετοχή του Δήμου Ξάνθης στην πρόταση στρατηγικής τοπικής ανάπτυξης CLLD – LEADER που θα υποβάλλει η Αναπτυξιακή Ροδόπης Α.Ε. στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για τους Νομούς Ροδόπης και Ξάνθης…αφού επί ένα χρόνο κάποιοι "κύκλοι" επιχειρούσαν με διάφορα τεχνάσματα και... αλχημείες να "τετραγωνίσουν" (!) τον κύκλο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα...αλλά δεν τους βγήκε τελευταία!
……
*Αντί λοιπόν Δ. Μπένης και Θ. Ξυνίδης να αναφερθούν στην ήδη μεγάλη καθυστέρηση που σημειώθηκε για την υλοποίηση του LEADER, αντί να κάνουν στο ελάχιστο αυτοκριτική γιατί μαζί με τον Γ. Παραστατίδη είναι το «τρίο» που ουσιαστικά οδήγησε σε εκκαθάριση την πρώην Αναπτυξιακή Ξάνθης (ή τα χρήματα που δεν εκταμιεύτηκαν ποτέ με παρέμβαση κάποιου υπουργού...), επανέλαβαν τους… εαυτούς τους!
-Για όλα φταίει το… πολιτικό τοπικό κατεστημένο που λέγεται… Αλέξανδρος Κοντός! Αυτό είναι το πρόβλημα και μετά... κουβεντιάζουμε και τα υπόλοιπα!
(σ.σ. Το ότι απο τον Σεπτέμβριο που αυτό το κατεστημένο δεν είναι βουλευτής και ο Νομός στην ουσία έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ σχεδόν κοινοβουλευτική παρουσία εντός και εκτός Βουλής, ουδόλως βέβαια τους απασχολεί...!)
Με τη διαφορά ότι αν κανείς πράγματι θέλει να μιλήσουμε ανοιχτά για την πρώην Αναπτυξιακή Ξάνθης, θα πρέπει να ξεκινήσει από τις εποχές του «τρίδυμου» Γιάννη Τσεγγελίδη - Ευα Τσακίρη - Χατζηευαγγέλου με όλα τα παρελκόμενα και τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν επί έτη στη διαχείριση και διοίκησή της εταιρείας κι όχι μόνο στη περίοδο Λύρατζη, όπως «βολεύει» βέβαια τους συγκεκριμένους κύκλους!!!
.......
*Μήπως ήταν άνθρωποι του Κοντού ο Τσεγγελίδης, ο Χατζηευαγγέλλου, ο Τσολακίδης, ο Παραστατίδης, η Τσακίρη  τα επί χρόνια υπηρεσιακά στελέχη της εταιρείας που δούλευαν τα προγράμματα ή «βολεύτηκαν» εκεί και δεν το... ξέρουμε; Ή μήπως ήταν άνθρωπος του Κοντού ο γνωστός Γ. Καμπατζόγλου και αυτοί που "βάπτιζαν" την Παλιά Πόλη... ξεχωριστό οικισμό στα ΦΕΚ επί Απόστολου Φωτιάδη, για να "περνάνε" κάποιοι τους... φούρνους και τα μπαράκια τους από το πρόγραμμα; Και αναφέρομαι φυσικά στον γνωστό Τσέπελη; Μήπως;
……
*Για την πρώην Αναπτυξιακή Ξάνθης έχουμε αναφερθεί βέβαια ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν. Όπως και στις συνεχείς και επίμονες προσπάθειες του πρώην Υπουργού Αλέξανδρου Κοντού να μην ΚΛΕΙΣΕΙ η εταιρεία, προκειμένου να μη στερηθεί του βασικού αναπτυξιακού της εργαλείου η περιοχή της Ξάνθης…
.....
*Το ποιοι ωστόσο επί Στυλιανίδη –φυσικά δεν είναι άμοιρος ευθυνών για όλα αυτά ο πρώην Δήμαρχος Ξάνθης!- οδήγησαν τελικά την εταιρεία σε εκκαθάριση, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο την περίοδο που μπορούσε να κάνει ένα νέο ξεκίνημα, να της δίνουν λεφτά και να μην μπορεί να τα… πάρει στέλνοντας αναφορές στα κεντρικά και κάνοντας παρεμβάσεις στο Ελεγκτικό για να μην γίνουν οι εκταμιεύσεις (αν δεν κάνω λάθος ένα ποσό περίπου 130.000) ώστε να μπορούν να πληρωθούνοι εργαζόμενοι και να μπορεί να παίρνει ασφαλιστική ενημερώτητα για την υλοποίηση των προγραμμάτων....! Επίσης είναι γνωστό!
-Αυτό που ρωτάει ωστόσο ο απλός πολίτης, όχι τόσο τον Νίκο Ανταμπούφη που ούτως ή άλλως εκφράζει μια συγκεκριμένη πολιτική λογική και παράλληλα την πολιτική του επιβίωση, όσο το «δίδυμο» Δ. Μπένης - Θ. Ξυνίδης που το βράδυ της Δευτέρας επανέλαβε τον… εαυτό τους, επιστρατεύοντας και πάλι τα βέλη της κατά του Αλέξανδρου Κοντού
-Ποια η προσφορά των ιδίων στην Ξάνθη, τι έχουν να επιδείξουν στην τοπική κοινωνία και στους πολίτες, ποιο είναι το έργο τους; Και πόσο... ΜΗ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ αποτελούν οι ίδιοι;
Όταν από το 1994 συμμετέχουν και οι δύο στην Τοπική Αυτοδιοίκηση;!!! Και είτε χώρια, είτε μαζί… δεν παύουν και σήμερα να είναι ένα αδιατάρακτο «δίδυμο»;

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »