ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ «ΦΤΑΙΝΕ» ΟΙ… ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΕΝΗ!
Τι να θυμήσω τώρα στον Δημήτρη
Μπένη; Ότι πήγαινε σε προεκλογικές περιόδους στο «Νατάσσα» και προλόγιζε τον
Αλέξανδρο Κοντό σε συγκεντρώσεις του; Κι όλο αυτό το μένος που βγάζει για τον
πρώην Υπουργό έχει ως άξονα το γιατί προτίμησε και στήριξε τον Μπάμπη
Δημαρχόπουλο στις εκλογές του 2014 κι όχι τον ίδιο για Δήμαρχο της Ξάνθης;
-Αλλά πώς να τον…στηρίξει ο
Αλέκος τον Μπένη, όταν πρώτος αυτός δεν στήριζε τον εαυτό του ; Όταν ως αντ’
αυτού αντιδήμαρχος του Λάκη Στυλιανίδη αντί να κάνει φίλους, έκανε εχθρούς
ακόμη και τους πλέον φανατικούς…υποστηριχτές του;
Εδώ κατάφερε ακόμη κι εμένα με
την διγλωσσία, αφιλία και αχαριστία του
απέναντί μου, να με κάνει αντίπαλό του, ξεχνώντας όταν έτρεχε στο υπόγειο του
«Μ» παραμονές εκλογών του 2010 τι έλεγε για τον Τσέπελη και τι έκανε στη
συνέχεια…
Αλλά ξέχασα…Για τον Μπένη πάντα
φταίνε οι άλλοι κι όχι ο ίδιος. Μια ο Κοντός, μια ο Παπαμαρκάκης, μια ο
Παπαδόπουλος…
Φταίμε δηλαδή όλοι εμείς που δεν
εκλέχθηκε Δήμαρχος Ξάνθης κι ας κουβαλούσε το πλέον βαρύ πολιτικά όνομα και δεν
φταίει αυτός που 4 χρόνια έμμισθος αντ’ αυτού αντιδήμαρχος, δεν μπόρεσε να μπει
ούτε στη…2άδα της δεύτερης Κυριακής!
…..
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ Ο ΑΝΤΑΜΠΟΥΦΗΣ…
Και βέβαια δεν θα ασχοληθώ καθόλου με τα όσα είπε ο Νίκος
Ανταμπούφης στο δημοτικό συμβούλιο της περασμένης Δευτέρας, για τον απλούστατο
λόγο ότι ο επικεφαλής της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ δεν εκφράζει πλέον ούτε το κόμμα
του που από τώρα αναζητεί… υποψήφιο Δήμαρχο Ξάνθης για δημοτικές εκλογές του
2019. Τον εαυτό του κι άντε και τον Σιδηρόπουλο να εκπροσωπεί ο Ανταμπούφης.
Ούτε καν τον Γ. Χατζηθεοδώρου που οκ ολίγες φορές ασκεί πολύ πιο ουσιαστική
κριτική σαν γραμματέας του κόμματος για δημοτική αρχή και αντιπολίτευση παρά ο
ίδιος…
Αν κάτι του λέει αυτό.
…….
ΑΠΩΝ Ο ΤΣΕΠΕΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΟΥ….
Κι ένα τελευταίο. Αισθητή η
απουσία του Τσέπελη στη συνεδρίαση της Δευτέρας. Να τρέχει για το μαγαζί του
που παραμένει κλειστό λόγω των καραμπινάτων παρανομιών του; Να «φοβήθηκε» το
θέμα της….λυματολάσπης του Βιολογικού καθαρισμού; Προσωπικοί καθαρά οι λόγοι;
Πάντως όλοι τον ψάχνανε και τον
περίμεναν έστω και με καθυστέρηση να προσέλθει, πλην του υπερ-αντιδήμαρχου
Κυριάκου Παπαδόπουλου που όπως έμαθα, έκανε παρέμβαση στον Δήμαρχο στην
παραταξιακή…
-Να βάλει τον…Τσέπελη (!!!) εκπρόσωπο
του Δήμου Ξάνθης στην 15μελή για το Leader!!!!
-Ζήτωωω του Κυριάκου και πάλι…!




