*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

09 Ιανουαρίου

ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΜΙΣΟΣ ΑΠΟ ΜΕΤΕ! Δεν θέλει την Ελληνική σημαία στα φέρετρα των θανόντων Μουσουλμάνων στρατιωτών!

09 Ιανουαρίου
*Επίθεση ΜΙΣΟΥΣ του «Ψευτομουφτή» Ξάνθης Αχμέτ Μετέ κατά «Μαχητή» και των Νόμιμων Μουφτήδων Θράκης, για την Ιερονομική Ρήτρα

*ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΜΟΥΦΤΗΔΕΣ
Στα άτομα τα οποία περνιούνται ως διορισμένοι μουφτήδες προτείνουμε όταν πεθάνουν να σκεπαστούν με τη σημαία που φέρει το σημείο του σταυρού.
Νέα επίθεση ΜΙΣΟΥΣ του «Ψευτομουφτή» Ξάνθης Αχμέτ Μετέ κατά «Μαχητή», μετά την πανηγυρική αθώωση του εκδότη μας Πάνου Παπαδόπουλου στη δίκη που είχε με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Χουσεϊν Ζεϊμπέκ και κυρίως των Νόμιμων Μουφτήδων Θράκης, για την Ιερονομική Ρήτρα που έβγαλαν μετά την αίτηση της εφημερίδας μας για το αν επιτρέπεται σύμφωνα με το Ισλαμικό Δίκαιο η Ελληνική σημαία στα φέρετρα των μουσουλμάνων στρατιωτών όταν φεύγουν από την ζωή εν ώρα υπηρεσίας.



ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΜΙΣΟΣ ΑΠΟ ΜΕΤΕ!
Το ρεζουμέ της νέας επίθεσης κατά του «Μ» και των Νόμιμων Μουφτήδων από τον «Ψευτομουφτή» Ξάνθης;
Δεν θέλει την Ελληνική σημαία στα φέρετρα  των θανόντων Μουσουλμάνων στρατιωτών διότι έχει τον… Σταυρό, θέση που υποστήριξε μάλιστα και ο Τούρκος Υπουργός Προεδρίας και καταθέσαμε μάλιστα και στο δικαστήριο την ημέρα της δίκης μας.
Και το απίστευτο της υπόθεσης; Στο νέο διάγγελμα ΜΙΣΟΥΣ, ο «Ψευτομουφτής» Ξάνθης κ.Μετέ επιτιθέμενος στους Νόμιμους Μουφτήδες επειδή έβγαλαν την Ιερονομική Ρήτρα αποκαθιστώντας τη νομιμότητα και την αλήθεια, διαβάστε τι λέει:
«Στα άτομα τα οποία περνιούνται ως διορισμένοι μουφτήδες προτείνουμε όταν πεθάνουν να σκεπαστούν με τη σημαία που φέρει το σημείο του σταυρού».
-Δεν ντρέπεσαι βρε Μετέ, άνθρωπος υποτίθεται του Θεού (Αλλάχ) να μιλάς με τέτοια κακοήθεια και μικροψυχία κατά των συνανθρώπων σου Ιερωμένων; Τέτοιος πανικός και τέτοιο μίσος;
«Μ»

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΠΑΡΑΞΥΣΜΟ 
ΤΟΥ «ΨΕΥΤΟΜΟΥΦΤΗ» ΞΑΝΘΗΣ ΑΧΜΕΤ ΜΕΤΕ
Πολύτιμοι μουσουλμάνοι Τούρκοι αδερφοί μου
Καταρχήν σας υποβάλλω το χαιρετισμό και την αγάπη του Αλλάχ
Μας θλίβει βαθιά ότι οι ελληνικές αρχές τον τελευταίο καιρό λειτουργούν χωρίς να υπολογίζουν καθόλου εμάς, την τουρκική μειονότητα δυτικής Θράκης. Χωρίς να υπολογίζουν την κοινότητά μας και υποτιμώντας τους φορείς μας μας βάζουν σε δύσκολη θέση.
Εμείς ως τουρκική μειονότητα δυτικής Θράκης είμαστε Έλληνες πολίτες Τούρκοι. Και δεν έχουμε καμία ανησυχία για τη δέσμευση μας προς το κράτος. Αλλά δυστυχώς το τελευταίο διάστημα έχουν ξεπεράσει κάθε όριο, η λάσπη οι συκοφαντίες και οι επιθέσεις που γίνονται με ανυπόστατους ισχυρισμούς στους ανθρώπους μας, που είναι σε θέση ηγέτη στην μειονότητας μας. Όλα αυτά αποτελούν προσπάθειες για εξαφάνιση των φορέων μας, της κοινότητάς μας και εξουδετέρωση των ηγετών της.
Το τελευταίο παράδειγμα είναι ότι με φετφαδες που βάζουν να βγάλουν τα άτομα που οι ίδιοι διόρισαν στα αξιώματα των μουφτήδων, προσπαθούν να διατηρήσουν την τουρκική μειονότητα δυτικής Θράκης στη σκιά των χριστιανών.
Είναι γνωστό πως στις 18 Νοεμβρίου 2019 οι διορισμένοι τοποτηρητές των μουφτήδων ρωτήθηκαν σχετικά με φέτφαδες. Ένα εξ αυτών είναι το παρακάτω
Ερώτημα: Είναι θρησκευτικά επιτρεπτό, η τοποθέτηση της ελληνικής σημαίας στο φέρετρο ενός μουσουλμάνου στρατιώτη ο οποίος απεβίωσε κατά τη διάρκεια της θητείας του στην Ελλάδα;
Η απάντησή τους ήταν πως μπορεί να τοποθετηθεί η σημαία. Εμείς λέμε πως καταρχήν πρέπει ο καθένας να σέβεται τις σημαίες. Δεύτερον αν οι σημαίες φέρουν θρησκευτικό σύμβολο πρέπει να το κατανοήσουμε καλά και ανάλογα να το αξιολογήσουμε. Όταν τοποθετούνται σημαίες στο φέρετρο πολίτη της ίδιας θρησκείας δεν υπάρχει θέμα. Αλλά δεν είναι σωστό να τοποθετείται μία σημαία που φέρει χριστιανικό σύμβολο ή ένα άλλο ύφασμα πάνω στην σορό ενός μουσουλμάνου στρατιώτη. Αυτός ο φετφάς που εξέδωσαν υποχρεώνοντας τις οικογένειες και χωρίς να ληφθεί υπόψη οι θρησκευτικές τους ευαισθησίες θα προκαλέσει προβλήματα. Για αυτό στο σημείο αυτό έχω δύο προτάσεις.
1- Ας ερωτηθούν οι χριστιανοί αρχιερείς: αν ένας ορθόδοξος στρατιώτης πεθάνει στη Σαουδική Αραβία ή στο Ιράκ επιτρέπεται Είναι θρησκευτικά επιτρεπτό να σκεπαστεί με τη σημαία της Σαουδικής Αραβίας ή του Ιράκ; Περιμένουμε απάντηση σε αυτό.
2- Στα άτομα τα οποία περνιούνται ως διορισμένοι μουφτήδες προτείνουμε όταν πεθάνουν να σκεπαστούν με τη σημαία που φέρει το σημείο του σταυρού. Άλλωστε αυτοί οι κύριοι είναι στρατιώτες του ελληνικού κράτους που φέρουν σαρίκι και τήβεννο. Αφού θα πεθάνουν ως στρατιώτες, οι ελληνικές αρχές παρακαλούνται να τους σκεπάσουν με την ελληνική σημαία.
Τελειώνοντας επιθυμώ να τονίσω. Αφήστε ήσυχες τις κηδείες μας. Δεν σας έφταναν οι ζωντανοί αρχίσατε να ασχολείστε και με τους νεκρούς μας. Ο καθένας ας κινηθεί ανάλογα με το σε ποια θρησκεία είναι μέλος και με αυτό που επιβάλλει η θρησκεία του. Οι χριστιανοί ας θαφτούν σύμφωνα με το χριστιανισμό και οι μουσουλμάνοι ανάλογα με το ισλάμ. Φυσικά καθώς συμβιώνουμε στο πλαίσιο του σεβασμού, μπορούμε να μετάσχουμε στις κηδείες των άλλων μοιραζόμενοι τον πόνο μας.
Επιθυμώ να τονίσω το εξής. Εμείς ως τουρκική μειονότητα δυτικής Θράκης πάντοτε σεβόμασταν τις σημαίες. Έτσι πρέπει να γίνεται. Αλλά σχετικά με τα θρησκευτικά σύμβολα πρέπει να υπάρξει πολλή σκέψη, να μην υπάρξει επιβολή σε κανέναν και σε αυτή την κατεύθυνση να επιδειχθεί ευαισθησία.
Ανακοινώνεται στην κοινή γνώμη με σεβασμό.
Αχμέτ Μέτε
Μουφτής Ξάνθης
http://www.iskecemuftulugu.org/haber.php?duyid=448
18/12/2019

ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΙΕΡΟΝΟΜΙΚΗ ΡΗΤΡΑ (φετφαδες) ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΜΟΥΦΤΗΔΩΝ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΥΣΤΕΡΙΑ… ΜΙΣΟΥΣ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΜΟΥΦΤΗ ΞΑΝΘΗΣ ΑΧΜΕΤ ΜΕΤΕ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΜΟΥΦΤΕΙΑ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΜΟΥΦΤΕΙΑ ΞΑΝΘΗΣ
ΜΟΥΦΤΕΙΑ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ
Στο όνομα του Αλλάχ του Παντελεήμονα, του Πολυεύσπλαχνου
Η δόξα ανήκει στον Αλλάχ, τον Κύριο όλων των Κόσμων, ειρήνη και ευλογία του Αλλάχ στον προφήτη Μουχάμμεντ, στην οικογένεια και στους φίλους του.
Έτος Εγίρας 23 Rab. I. 1441
Ιστορικό
Την 21η Νοεμβρίου του 2019 συναντήθηκαν στη Μουφτεία Κομοτηνής ο Σοφολογιώτατος Τοποτηρητής Μουφτής Κομοτηνής Τζιχάτ Χαλήλ, ο Σοφολογιώτατος Τοποτηρητής Μουφτής Ξάνθης Μπιλάλ Καρά Χαλήλ και ο Σοφολογιώτατος Τοποτηρητής Μουφτής Διδυμοτείχου Χαμζά Οσμάν για να συζητήσουν, να ερευνήσουν, να διαβουλευτούν και να επαληθεύσουν μεταξύ τους τις απαντήσεις στα τέσσερα (4) ερωτήματα που έθεσε η Δικηγόρος Πρωτοδικείου Ξάνθης κα Ε. Μιχαηλίδου με το από 18/11/2019 έγγραφο της προς τον Σοφολογιώτατο Τοποτηρητή Μουφτή Ξάνθης ζητώντας «την έκδοση ιερονομικής ρήτρας».
Το άρθρο 5 του ν. 1920/1991 (ΦΕΚ Α΄ 11) προβλέπει ότι ο Μουφτής «γνωμοδοτεί σε θέματα που έχουν σχέση με τον Ιερό Ισλαμικό Νόμο» και το άρθρο 3 αναφέρει ότι ο Τοποτηρητής Μουφτής ασκεί κανονικά όλα τα καθήκοντα του Μουφτή.
Ο Σοφολογιώτατος Τοποτηρητής Μουφτής Ξάνθης θεώρησε ότι τα ερωτήματα είναι ιδιαιτέρως σημαντικά, αφορούν τους μουσουλμάνους όλης της Θράκης και ως εκ τούτου έκρινε απαραίτητο να ζητήσει από τον Σοφολογιώτατο Τοποτηρητή Μουφτή Κομοτηνής και από τον Σοφολογιώτατο Τοποτηρητή Μουφτή Διδυμοτείχου να εκδοθεί κοινή ιερονομική ρήτρα. Ο Σοφολογιώτατος Τοποτηρητής  Μουφτής Κομοτηνής και ο Σοφολογιώτατος Τοποτηρητής Μουφτής Διδυμοτείχου συμμερίστηκαν την άποψη του Σοφολογιώτατου Τοποτηρητή Μουφτή Ξάνθης και συμφώνησαν με την πρόταση του για την έκδοση κοινής ιερονομικής ρήτρας.
Ο Σοφολογιώτατος Τοποτηρητής Μουφτής  Κομοτηνής, ο Σοφολογιώτατος Τοποτηρητής Μουφτής Ξάνθης και ο Σοφολογιώτατος Τοποτηρητής Μουφτής Διδυμοτείχου, μετά από μακρά διαλογική συζήτηση και μελέτη των κανόνων του Ιερού Κορανίου και των νομομαθών και νομοδιδασκάλων του Ισλαμικού Δικαίου, επεξεργάστηκαν, συνέταξαν και υπογράφουν τις απαντήσεις στα τέσσερα (4) ερωτήματα.
Πρώτο Ερώτημα: Όταν ένας μουσουλμάνος στρατιώτης όταν αποβιώνει εν ώρα υπηρεσίας, ο ισλαμικός νόμος επιτρέπει το φέρετρο να φέρει την σημαία του κράτους ως απόδοση τιμής στον στρατιώτη;
Απάντηση στο πρώτο ερώτημα: Όταν ένας μουσουλμάνος στρατιώτης αποβιώνει, ο ισλαμικός νόμος επιτρέπει το φέρετρο του να φέρει τη σημαία που έφερε και ο ίδιος όταν υπηρετούσε τη θητεία του, ως απόδοση τιμής στον στρατιώτη.
Δεύτερο ερώτημα: Συγκεκριμένα στην χώρα μας αν συμβεί αυτό σε Έλληνα μουσουλμάνο στρατιώτη που εν ώρα υπηρεσίας χάνει τη ζωή του, απαγορεύεται στο φέρετρο να υπάρχει η ελληνική σημαία μέχρι την ταφή του;
Απάντηση στο δεύτερο ερώτημα: Όχι. Σύμφωνα με το Ιερό Ισλαμικό Δίκαιο, οι μουσουλμάνοι στρατιώτες που χάνουν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της θητείας τους, δεν απαγορεύεται να φέρουν τη σημαία της πατρίδας τους μέχρι τον ενταφιασμό τους ( όπως την έφεραν και κατά τη διάρκεια της θητείας τους), εφόσον το φέρετρο περιλαμβάνει ισλαμικά θρησκευτικά σύμβολα  όπως, κορανικά εδάφια και ρήσεις του Προφήτη.
Τρίτο ερώτημα: Είναι αρμόδια η νόμιμη Μουφτεία Ξάνθης και ο νόμιμος Μουφτής Ξάνθης για την ταφή των θανόντων μουσουλμάνων στρατιωτών ή όχι;
Τέταρτο ερώτημα: Οφείλουν οι αρχές σε περίπτωση θανάτου Έλληνα μουσουλμάνου στρατιώτη εν ώρα υπηρεσίας να συνεννοούνται με τον Νόμιμο Μουφτή για την τήρηση του Ισλαμικού Νόμου και του Οικογενειακού Δικαίου με τον προσήκοντα σεβασμό για το τελετουργικό της ταφής του;
Απάντηση στο τρίτο και τέταρτο ερώτημα: Σε περίπτωση θανάτου Έλληνα μουσουλμάνου στρατιώτη εν ώρα υπηρεσίας, πρέπει να τηρείται αυστηρά το πρωτόκολλο συνεργασίας των υπηρεσιών του κράτους.
Μετά από την ανταλλαγή απόψεων και συζητήσεων ως τρεις Τοποτηρητές Μουφτήδες της Θράκης εγκρίνουμε και συμφωνούμε από κοινού στο περιεχόμενο του παραπάνω κειμένου.
Ο Αλλάχ είναι Παντογνώστης και γνωρίζει ποιο είναι το σωστό
Ο ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΜΟΥΦΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Τζιχάτ Χαλήλ
Ο ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΜΟΥΦΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
Μπιλάλ Καραχαλήλ
Ο ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΜΟΥΦΤΗΣ  ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ

Χαμζά Οσμάν


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »