*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

06 Δεκεμβρίου

Δεν είναι όλα… μαύρα! Οι επισκέψεις του Δήμαρχου Μπάμπη στα γραφεία των εφημερίδων και οι… εύλογες «ανησυχίες» και «φοβίες» του Τένη Καμαρίδη!

06 Δεκεμβρίου
*Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα του Τένη Καμαρίδη, «Απογοητευμένος εν ενεργεία Δήμαρχος λέει, από την χαμηλή δημοτικότητά του πήρε σβάρνα και άρχισε να επισκέπτεται γραφεία εκδοτών που μέχρι πριν από λίγες ημέρες τον κατακεραυνοβολούσαν με άρθρα και αναρτήσεις… Οι πληροφορίες μου λένε ότι τους έφερε στο φιλότιμο και συγχρόνως τους έταξε «πράγματα» για το μέλλον, αρκεί να κάνουν στροφή (κωλοτούμπα δηλαδή) και από εκεί που τον χτυπούσαν ανελέητα να αρχίζουν σιγά- σιγά να τον αβαντάρουν!».
-Η απάντησή μου. Η είδηση είναι αληθής ως προς το μισό τουλάχιστον! Άλλωστε τα γραφεία του «Μαχητή» είναι στο πλέον κεντρικό σημείο της πόλης, χώρια που ο Δήμαρχος αν τόπε και στο Λύρατζη… ηθελές τα και παθές τα!
-Κρίμα ωστόσο που δεν είμαι πλέον κολλητός και με τον γιατρό, για να συναντηθούν και να τα πουν και πιο άνετα!
……
*Και επί της ουσίας. Πράγματι ο Δήμαρχος Μπάμπης, ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ και χωρίς να γνωρίζω τίποτα, μπήκε πριν λίγες μέρες στο γραφείο του «Μαχητή»! Μάλιστα ακόμη και σήμερα δεν γνωρίζω το λόγο της επίσκεψής του, διότι εκείνη την ώρα (18.30) έκλεινα την εφημερίδα και ελάχιστα πρόσεξα την εξέχουσα προσωπικότητά του!
Άρθρωσε κάποια περίεργα πράγματα… κι έφυγε με το παράπονο ότι δεν τον κέρασα ούτε καφέ!
Και με πιο απλά λόγια. Ούτε στο φιλότιμο επιχείρησε να με φέρει όπως ψευδώς αναφέρει ο Τένης Καμαραίδης, ούτε φυσικά χρειάστηκε να κάνω… κωλοτούμπα αφού έχουν περάσει 3-4 εβδομάδες από την επίσκεψή του!
……
*Το απολύτως λοιπόν ΨΕΥΔΕΣ! Οι πληροφορίες του Τένη προφανώς θα προέρχονται από τον… εγκέφαλό του, διότι ούτε μου έταξε ο Δημαρχόπουλος «πράγματα» για το μέλλον, ούτε αποτόλμησε να μου ζητήσει να κάνω… «στροφή», κοινώς κωλοτούμπα, καθότι αυτό αποτελεί προνόμιο άλλων που μέχρι πρότινος σκυλόβριζαν Τσέπελη, Μπένη, Αγκόρτσα κλπ και τώρα είναι κολλητός τους…ούτε αυτά τα πράγματα συζητούνται ενώπιον 4 και 5 ανθρώπων, όπως συνέβη την συγκεκριμένη μέρα!
Και ήταν τέτοια η υποδοχή που του έκανα στο "Μαχητή" που δεν κάθισε περισσότερο απο...2-3 λεπτά!!! Και μάρτυρές μου, τουλάχιστον 3-4 άτομα!!!! 
.....
-Και φυσικά δεν θα απολογηθώ σε κανέναν και πόσο μάλλον σε αυτούς που «κατασκοπεύουν» ποιοι μπαίνουν στο «Μαχητή»! Για τον απλούστατο λόγο ότι εγώ πάντα σκεφτόμουν ΦΩΝΑΧΤΑ! Και ποτέ δεν κάνω ΚΡΥΦΑ ραντεβού! Ανοιχτά και δημόσια....
……
*Τον έτερο εκδότη που επισκέφθηκε ο Μπάμπης Δημαρχόπουλος δεν γνωρίζω αν είναι ο ίδιος ο Τένης Καμαρίδης (σ.σ. Άλλωστε εγώ τον Μπάμπη δεν σκοπεύω να τον προσκαλέσω ούτε στο γάμο της κόρης Μου…) ή ο Γιάννης Διαφωνίδης ή ο Σταύρος Βλαχόπουλος ή οποιοσδήποτε άλλος!
-Σε αυτήν την περίπτωση ωστόσο, θεωρώ απολύτως δικαιολογημένα τα σχόλια του Τένη Καμαρίδη διότι εξ’ ιδίων θα κρίνει  τα… αλλότρια!
-Δηλαδή αυτά που ενδεχομένως υποσχέθηκε στον ίδιο ο Μπάμπης Δημαρχόπουλος, να νόμιζε ότι τα υποσχέθηκε …και σε… μένα! ΑΘΩΟΣ λοιπόν!
……
*Κοιμήσου λοιπόν ήσυχος Τένη μου, διότι τα ραντεβού με τους Δημάρχους, τους Περιφερειάρχες κλπ (υποψήφιους και νυν), δεν γίνονται στις 7 το βράδυ και μάλιστα απρογραμμάτιστα στα γραφεία των εφημερίδων και ενώπιον κόσμου! Και το ξέρεις εσύ καλύτερα από όλους..
-Οι δε προσωπικές μου απόψεις, είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με τις απόψεις όλων Σας… οπότε και σε αυτό είσαι «μπερδεμένος»! Προς τι λοιπόν ο "αυτοβασανισμός" για τους σε ποιούς εκδότες πήγε ο Δημαρχόπουλος;
……
*Εκτός αν ο Δήμαρχος Μπάμπης Τένη μου, πήγε στα γραφεία… τριών εκδοτών κι όχι δυο… και απλά επειδή εδώ δεν συνάντησε την «υποδοχή» που περίμενε, βρήκε στα δικά Σας γραφεία… πιο πρόσφορο και φιλόξενο έδαφος!
-Οπότε… βρείτε τα αναμεταξύ σας…!

(σ.σ. Και για να ευτυχήσετε περισσότερο… Στην ολίγων λεπτών επίσκεψή του Δήμαρχου Μπάμπη στα γραφεία μας, δεν είχε μαζί του, το… «σεντούκι» (του) που "αποκάλυψε" ο παραΣΥΡΙΖΑ ! Οπότε άνθρακας και πάλι ο θησαυρός…!).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »