*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

17 Νοεμβρίου

Δεν είναι όλα… μαύρα! Ευχαρίστως αν με «πείσει» ο Τένης, να αναφωνήσω κι εγω...ζήτω ο Μέτιος! Να δω το...φως μου!

17 Νοεμβρίου
*Όπως είναι γνωστό, για όσους με διαβάζουν βέβαια καθημερινά, εγώ δεν ασχολούμαι με αυτά που γράφουν οι άλλοι και πόσο μάλλον με αυτά που γράφει ο φίλος μου Τένης! Σε αντίθεση με αυτούς που αυτοβασανίζονται και μόνο που… διαβάζουν, αν κρίνει σωστά τις αντιδράσεις και τα εσώψυχα που βγάζουν…
……
*Μάλιστα τις περισσότερες φορές αναζητώντας «αυθεντικά» ο Νίκος, μαθαίνω και τι μου… σέρνει ο καθείς εξ’ αυτών, -ο Τένης χθες για παράδειγμα-θεωρώντας προφανώς υποχρέωση –για λόγους που ο ίδιος γνωρίζει- ότι για να στηρίξει τον κολλητό του Χρήστο Μέτιο, θα πρέπει αναγκαστικά να… «λασπώσει» αυτούς που λένε ΟΧΙ στον «εκλεκτό» του κομματικού σωλήνα και μιας πολιτικής που αναδύει δυστυχώς μόνο «μπόχα» από την ώρα που ανέλαβε…
Και δεν αναφέρομαι φυσικά μόνο στα 1000 ημερολόγια-σκάνδαλο, ή στην περίπτωση της γενικής διευθύντριας του Αείμνηστου Γιώργου Παυλίδη στην Περιφέρεια ΑΜΘ που δικαιώθηκε από τα δικαστήρια γιατί ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ και αναγκάστηκε μετά λαμπάδων να αποκαταστήσει!
……
*Σχολίασε λοιπόν χθες ο Τένης Καμαρίδης με εμφανή διάθεση να με χλευάσει και να με ειρωνευτεί τα παρακάτω:
«Με πηχυαίους τίτλους και «ωσαννά» πριν από λίγο καιρό για την υποψηφιότητα Ζαγναφέρη, την οποία υποτίθεται θα στήριζαν όλοι οι αντιπεριφερειάρχες και το πλέον υγιές κομμάτι των αυτοδιοικητικών της Περιφέρειας, αλλά πριν αλέκτωρ φωνήσαι, την θέση του εκλεκτού, του αρχηγού, του «μεγάλου» πήρε ο Τοψίδης από τον Έβρο (αλήθεια ποιος τον γνωρίζει στους άλλους τέσσερις νομούς τον εν λόγω κύριο;) και ο Ζαγναφέρης στα… τάρταρα (κυριολεκτικά)! Ας πρόσεχε ο δεύτερος κι ας ετοιμάζεται να πάρει σειρά και ο πρώτος, γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει κι αυτός την «τύχη» του Ζαγναφέρη σε ότι αφορά εκείνους που τον θεωρούν σήμερα τον ιδανικό για αυριανό Περιφερειάρχη! Όλοι θα πάρετε, ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ αυτοδιοικητικοί και πολιτικοί… Και πολύ καλά σας κάνουν και γουστάρω με χίλια! Και μετά απ’ όλα αυτά… μυαλό δεν βάζετε! Περιμένετε λοιπόν την σειρά σας και να είστε σίγουροι πως… δεν θα αργήσει!»
……
*Η πρώτη αυθόρμητη απάντησή μου. Ε, τι να κάνουμε Τένη μου…!
-Στον Τοψίδη ποντάρω για να… προμηθευτεί από μένα τα 1.000 ημερολόγια του… 2020 και να βολέψει και την κόρη μου κάπου! Αν λοιπόν δεν το κάνει…την έβαψε!
……
*Και επί της ουσίας, γιατί σε μια τόσο σοβαρή και ειλικρινή άποψη, θα πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη απάντηση.
Προς Τένη Καμαρίδη Ενταύθα
1. Εγώ τον Ζαγναφέρη Τένη μου τον στήριξα στα πολύ ΔΥΣΚΟΛΑ του, ερχόμενος σε πλήρη ρήξη και με τον Κυριάκο και με τον Αυγενάκη, με τους Μακάριους και με τους υπόλοιπους. Με όποιο κόστος συνεπάγεται αυτό…!
-Κι όταν εσύ κραύγαζες υπέρ του… «σωτήρα» (σου) της Περιφέρειας κυρίου Χρήστου Μέτιου… ουδέποτε σου είπα γιατί το κάνεις, σεβόμενος τις επιλογές σου. Το αντίθετο μάλιστα, είπα θα σε στηρίξω αν κατέβεις υποψήφιός του.
2. Στα «τάρταρα» έστειλε ο ίδιος ο Ζαγναφέρης τον εαυτό του με την διγλωσσία και την αναξιοπιστία του. Όχι απέναντί μου, αλλά απέναντι στους στενούς συνεργάτες του και τον… ίδιο τον εαυτό του. Ήταν ο πρώτος που ανακοίνωσε την κάθοδό του και ο πρώτος που λιποτάχτησε! Μεγάλο παιδί είναι…
3. Απορώ όμως, πως εσύ που μόνος πήρες τηλέφωνο στον Ζαγναφέρη και του έλεγες, «έχει δίκαιο ο Παπαδόπουλος σε αυτά που σου γράφει…», τώρα με ψέγεις και με χλευάζεις γι’ αυτά που του γράφω κι έχουν σχέση μόνο με αυτά που δήλωνε ο ίδιος αλλά και την «περιβόητη» εκδήλωσή του με την κυρία Βούλα Δημητριάδου… προειδοποιώντας μάλιστα τους επόμενους ότι θα έχουν την ίδια τύχη!
4. Ωστόσο επειδή εσύ ειδικά εσύ καρδιακέ φίλε μου Τένη, είσαι πολύ πιο ειλικρινής στις ανθρώπινες σχέσεις σου σε σχέση με μένα που στέλνω στα… τάρταρα τους Ζαγναφέρηδες , δέχομαι ευχαρίστως να με πείσεις ΕΣΥ και να με διαφωτίσεις για τις αρετές του Μέτιου των 1000 ημερολογίων και των… «βολεμάτων»!
-Για να στείλω στα… τάρταρα και τον Τοψίδη και όλους τους υπόλοιπους! Είναι τόσο απλό! Κάποια στιγμή –κι έχεις δίκαιο-πρέπει να δω κι εγώ το ....ΦΩΣ το αληθινό!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »