*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

03 Αυγούστου

Σκληρή απάντηση από την Αντωνία Ανδριοπούλου στους συνδικαλιστές Υπαλλήλους της Διεύθυνσης Μεταφορών Αντιπεριφέρειας Ξάνθης και την κυρία Φωτιάδου Αναστασία

03 Αυγούστου

Το αυτοκίνητο όπως έχει καταντήσει σήμερα...φωλιά για τις μέλισσες!



Με νέα επιστολή της η Αντωνία Ανδριοπούλου απαντάει στους συνδικαλιστές Υπαλλήλους της Διεύθυνσης Μεταφορών Αντιπεριφέρειας Ξάνθης και την κυρία Φωτιάδου Αναστασία. Αναλυτικά:
Κύριε Παπαδόπουλε ευχαριστώ θερμά για την καταχώρηση της καταγγελίας μου κατά της υπαλλήλου της Δ/νσης Μεταφορών Νομαρχίας Ξάνθης κυρίας Φωτιάδου Αναστασίας.
Διάβασα τις επιστολές του  Συνδικαλιστικού Συλλόγου Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης και του κ.Μιτούδη από την Δ/νση Μεταφορών Περιφέρειας Α.Μ.Θ.
 Δεν απορώ με την αντίδραση τους, γιατί και οι δύο θέλουν να προστατεύσουν την υπάλληλο κ.Φωτιάδου.
Ο πρώτος σαν συνδικαλιστικός φορέας που έχει υποχρέωση να την προστατεύσει για αυτό άλλοστε εισπράττει και την συνδρομή της, ο  δε κ.Μιτούδης γιατί είναι συνάδελφος του και θέλει και ο ίδιος να την προστατεύσει . Εγώ τους είμαι παντελώς άγνωστη και είχα το θάρρος και το θράσος, σύμφωνα  με τα γραφόμενα τους να αντιδράσω κατά της κατά τα άλλα εξαίρετης υπαλλήλου.
Αν είχα άδικο δεν θα έγραφα για κανένα λόγο αυτή την καταγγελία γιατί δεν είναι ούτε του χαρακτήρα μου, γιατί σπατάλησα πολύτιμο χρόνο για να την συντάξω, ενώ έχω πολύ καλύτερα πράγματα να κάνω, γιατί έτσι προασπίζομαι άλλα άτομα με βαριά κινητική αναπηρία ως έχω χρέος και εγώ σαν συνδικαλίστρια,  γιατί και εγώ είμαι συνταξιούχος Δημόσιος υπάλληλος, που σημαίνει ότι υπηρέτησα για 30 χρόνια το Ελληνικό Δημόσιο σε νευραλγική θέση και είχα συναλλαγή με τον πολίτη,  που σημαίνει ότι έχω τις  ευαισθησίες μου  και δεν θα έκανα ποτέ κάτι που δεν θα ήθελα να μου κάνουν.
 Η διαφορά μας είναι ότι  στα 30 αυτά χρόνια υπηρεσίας μου ουδέποτε ταλαιπώρησα πολίτη, ιδίως ΑμεΑ, ηλικιωμένους και άτομα με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο. Ήμουν δίπλα τους , όχι απέναντι τους και χαιρόμουν για αυτό.
Σε όλη την πορεία μου σαν Δημόσιος υπάλληλος όταν αντιμετώπιζα δύσκολες περιπτώσεις σήκωνα τη συσκευή του τηλεφώνου που υπήρχε δίπλα μου και επικοινωνούσα με τους ανωτέρους μου. Μελετούσα ακόμα και στο σπίτι μου παίρνοντας τους φακέλους μαζί μου για να δώσω λύση πριν περάσει τετράμηνο, να μη σπαταλώ τις εργατοώρες μου στην σύνταξη εγγράφων, να είμαι αποδοτική και είμαι υπερήφανη που τα κατάφερα. Τίμησα με το παραπάνω τον μισθό που μου έδινε ο Έλληνας πολίτης από το υστέρημα του.
Τονίζω λοιπόν στον συνδικαλιστή κ.Τσιάνη και στον κ.Μιτούδη (με τον οποίο είχα προσωπικά επικοινωνήσει τηλεφωνικά και ήταν γνώστης της υπόθεσης ) ότι αν η κ.Φωτιάδου που ήθελε πληροφορίες για την μεταβίβαση, αφού δεν γνώριζε, μπορούσε να τις αναζητήσει τηλεφωνικά, ή να ενημερωθεί μέσω διαδικτύου αν ήθελε να εξυπηρετήσει και να μη μας μπλέξει με τα γρανάζια της γραφειοκρατίας και μας ταλαιπωρεί αδίκως.
Καλό θα ήταν ιδίως ο συνδικαλιστής κύριος Τσιάνης πριν τρέξει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα της συναδέλφου του, πριν σας κατηγορήσει και εσάς αδίκως, επειδή δεν φιμώσατε ένα πολίτη και του επιτρέψατε να καταγγείλει την αγανάκτηση του, να αναζητήσει από εσάς αν ήθελε το τηλέφωνο μου και να επικοινωνήσει μαζί μου.
Του το ζητώ προσωπικά να το πράξει ακόμα και τώρα, γιατί δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.
Μαθήματα συνδικαλισμού δεν θα του κάνω, γιατί δεν τον γνωρίζω προσωπικά αλλά θα μου επιτρέψει να του πώ ότι ο σωστός συνδικαλιστής εξαίρει τη σωστή λειτουργία των συναδέλφων του και αντιδρά όταν κάποιος εξ αυτών παραπέσει σε ατόπημα.
Τον παρακαλώ:
- Nα ζητήσει να ενημερωθεί από την κυρία Φωτιάδου πόσες φορές επικοινώνησα εγώ μαζί της και πόσες από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών και της τονίζαμε ότι άδικα μας ταλαιπωρεί.
 -Να ενημερωθεί πόσες φορές επικοινώνησαν με την κυρία Φωτιάδου από το γραφείο Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών όταν ήρθαμε σε επαφή σαν Πανελλήνιος Σύλλογος Παραπληγικών και τους καταγγείλαμε την ταλαιπωρία που υφιστάμεθα τόσο η χήρα του θανόντος αναπήρου, όσο και εγώ.
-Να ρωτήσει  την κυρία Φωτιάδου αν δεν είχα αντιδράσει στην αδικία, αν δεν επέμενα, αν η υπόθεση δεν είχε φτάσει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, πόσος χρόνος θα χρειαζόταν ακόμα για να γίνει αυτή η μεταβίβαση;
- Nα ρωτήσει  την κυρία Φωτιάδου έχει ήσυχη τώρα τη συνείδηση της ότι ενήργησε σωστά, αφού ταλαιπώρησε μια χήρα αναπήρου και ένα άτομο με αναπηρία και αποδείχτηκε εμπράκτως  ότι εγώ προσωπικά, γιατί εγώ επέμενα,  δεν ήμουν απατεώνας και ότι ζητούσα κάτι νόμιμο;
-Να ρωτήσει την κυρία Φωτιάδου στην δική μου θέση τι θα έκανε η ίδια; Θα ανεχόταν να την ταλαιπωρούν ενώ ήξερε ότι έχει απόλυτο δίκιο;
-Nα την παρακαλέσει στο εξής να είναι περισσότερο προσεκτική γιατί με την στάση της δυσφημεί όλους τους Δημόσιους Υπαλλήλους και ας μη πλέκουν τόσο εύκολα εγκώμια υπέρ της ,ιδίως ο κύριος Μιτούδης, που γνώριζε την ταλαιπωρία μου.
Τέλος σας ζητώ συγγνώμη που εξαιτίας μου γίνατε αποδέκτης των καταγγελιών τους και να σας ενημερώσω ότι η καταγγελία μου δεν σταμάτησε μόνο σε εσάς, αλλά επώνυμα έχει δρομολογηθεί τόσο από μένα, όσο και από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών και σε φορείς του Δημοσίου, όπου θα κληθεί η κυρία Φωτιάδου να απαντήσει.
Ευχαριστώ εκ νέου για την φιλοξενία
Αντωνία Ανδριοπούλου

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »