*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

28 Ιουνίου

ΑΝΕΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ: Θα είμαι παρών στις επόμενες βουλευτικές εκλογές… εφόσον! OXI στο Δήμο...

28 Ιουνίου
Ο Γραμματέας της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Ξάνθης διέψευσε τα σενάρια Φανουράκη ότι «εποφθαλμιά την θέση του Σάββα Μελισσόπουλου» για τον Δήμο Ξάνθης -Ποτέ δεν καπέλωσα κανέναν κι ούτε πρόκειται να το κάνω!
*Εκπροσωπώντας τον χώρο του προοδευτικού κέντρου που στάθηκε πατριωτικά απέναντι στον πολίτη και στη χώρα.
Την κάθοδό του στις επόμενες Εθνικές εκλογές ανήγγειλε μέσα από το fb ο γραμματέας της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Ανέστης Αντωνιάδης, διαψεύδοντας αυτούς που διέδιδαν ή τον «πίεζαν»και τον «έσπρωχναν» να κατέβει υποψήφιος Δήμαρχος Ξάνθης με την στήριξη του ΚΙΝ.ΑΛ. και της κοινωνίας αλλά και τα σενάρια Φανουράκη ότι «εποφθαλμιά την  θέση του Σάββα Μελισσόπουλου»! (Σ.Σ. Σημειώνουμε ότι χθες ο  Μανώλης Φανουράκης μαζί με δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού του ήταν στη συγκέντρωση Τζιτζικώστα στη Θεσσαλονίκη για την Μακεδονία…)
Συγκεκριμένα και χωρίς να θέλει να μπει σε προσωπικές τριβές και… πολιτικές ίντριγκες, ο Ανέστης Αντωνιάδης με το ήθος που τον διακρίνει, ξεκαθάρισε απόλυτα την θέση του, τονίζοντας ότι τον ενδιαφέρει μόνο η Βουλή.
«Θα είμαι παρών στις επόμενες βουλευτικές εκλογές…εφόσον το επιτρέψουν οι καταστάσεις, εκπροσωπώντας τον χώρο του προοδευτικού κέντρα που στάθηκε πατριωτικά απέναντι στον πολίτη και στη χώρα», τόνισε με έμφαση.
Όλη η ανάρτηση του Ανέστη Αντωνιάδη αυτούσια στο fb έχει ως εξής:
«Εδώ και ένα χρόνο περίπου συμμετέχω σε μια προσπάθεια ενεργών πολιτών που είναι όλοι ίσοι μεταξύ ίσων και ο συντονιστής αυτήν την στιγμή είναι γνωστός σε όλους μας, με μόνο σκοπό την αλλαγή επιτέλους στον δήμο Ξάνθης. Συμπολίτες της προσφοράς και όχι της κομματικής ταμπέλας. Εφόσον επιθυμούσα την αλλαγή συντονιστή ή την ανάληψη αυτής της θέσης θα το είχα κάνει δημόσια και ειδικά μπροστά στους ανθρώπους αυτούς που εκτιμάω και που συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια. Ποτέ δεν καπέλωσα κανένα και ούτε πρόκειται να το κάνω ποτέ, γιατί δεν ήταν στα πλαίσια ούτε της πολιτικής μου και κυρίως προσωπικής μου ηθικής. Το έχω δηλώσει εδώ και καιρό ότι επιθυμία μου είναι να διεκδικήσω για πρώτη φορά τον σταυρό, μετά από δυο εκλογικές αναμετρήσεις σε λίστα, από τους συμπολίτες μου, για την κεντρική πολιτική σκηνή. Εκπροσωπώντας τον χώρο μου και κυρίως τους προοδευτικούς πολίτες του νομού μας, τον χώρο του προοδευτικού κέντρου και του σοσιαλφιλελευθερισμού, της ιδεολογίας που με εκφράζει απόλυτα και του χώρου που στάθηκε πατριωτικά απέναντι στον πολίτη και την χώρα, βάζοντας στην άκρη το κομματικό συμφέρον, σε αυτά τα δύσκολα χρόνια της κρίσης. Τον χώρο τον οποίο τον τίμησα αυτά τα χρόνια και στο παραβάν και εκτός παραβάν. Εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες και οι καταστάσεις θα είμαι παρών στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. ΕΦΟΣΟΝ!»

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »