*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

09 Ιουνίου

Δεν είναι όλα… μαύρα! Η δίκη μας με τον Χουσειν Ζεϊμπέκ για τα γεγονότα της Μύκης...

09 Ιουνίου
*Για τις 22 Φεβρουαρίου 2019 αναβλήθηκε χθες η δίκη του εκδότη του «Μ»  με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χουσεΐν Ζεϊμπέκ και τον «Ψευτομουφτή» Ξάνθης Αχμέτ Μετέ για τα γεγονότα της Γλαύκης το 2016 στην κηδεία του Έλληνα στρατιώτη που πνίγηκε στην Κεραμωτή κι έφυγε τόσο πρόωρα από τη ζωή, λόγω απουσίας του δικηγόρου μου.
……
*Σημειώνω ότι η αίθουσα ήταν γεμάτη από φίλους του βουλευτή Χουσεΐν Ζεϊμπέκ –και μάλιστα και του δημοσιογραφικού χώρου- αλλά ειλικρινά απορώ…!
Πως δεν είδα καθόλου Χρυσαυγίτες!
-Οι οποίοι σε μεγάλο βαθμό… «ενισχύονται» στην αδίστακτη προπαγάνδα τους από τις ακραίες συμπεριφορές των «Τουρκοπροξενικών»! Αν εν ήταν αυτοί ποιος θα ασχολούνταν μαζί τους; Κι ο νοών νοείτω…
……
*Καθαρές λοιπόν κουβέντες. Εμείς δεν θα αντιμετωπίσουμε τον Χουσείν ούτε ως ανεψιό του Αείμνηστου βουλευτή της Ν.Δ. Ζεϊμπέκ Τζελάλ, ούτε με… φλάμπουρα και φουστανέλες!
Αλλά με βάση αυτά που οφείλει να τηρεί απέναντι στην Ελληνική Νομοθεσία και στους Νόμους ένας Έλληνας βουλευτής.
-Γι’ αυτό άλλωστε διατύπωσα -απόντος του δικηγόρου μου- και  το αίτημα μου προς το δικαστήριο…
-Να μου δοθεί η άδεια στη δίκη μου με τον συγκεκριμένο κύριο για τη χρήση «βίντεο» από την κηδεία της Γλαύκης!
-Καθότι μια φωτογραφία και πόσο μάλλον ένα βίντεο… πάνω από ένα εκατομμύριο λέξεις!
……
*Επίσης να ξεκαθαρίσω από τώρα και κάτι άλλο. Ότι τον Μουφτή Ξάνθης κ.Σινίκογλου, ο οποίος βεβαίως με δικαιώνει πανηγυρικά με την κατάθεσή του για τα γεγονότα της Γλαύκης, δεν τον όρισα εγώ ως Μάρτυρα , αλλά το δικαστήριο.
-Δηλαδή ΔΕΝ είναι μάρτυρας υπεράσπισής μου.
……
*Άλλωστε εγώ είμαι εδώ και πολλά χρόνια ΚΑΤΑ των συμπεριφορών του Σινίκογλου απέναντι στην Μειονότητα και ιδίως στην φτωχολογιά την οποία εκμεταλλεύτηκε για να κάνει τεράστια περιουσία (σ.σ. Επί Δημόκα, Σγουρίδη και γαλαζιοπράσινων Κυβερνήσεων ακόμη…), οπότε τα λόγια περιττεύουν στην συγκεκριμένη περίπτωση.
……
*Το μοναδικό απλοϊκό και αγαθό μου ερώτημα… Δικάζομαι απέναντι στον Χουσεΐν Ζεϊμπέκ σύντροφε Πρωθυπουργέ και σύντροφε κύριε Κοτζιά, ή απέναντι σε έναν μειονοτικό βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ που δηλώνει αριστερός;
-Γιατί είδα αίφνης στην αίθουσα και τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ροδόπης κ.Καραγιουσούφ και μου έκανε ειλικρινά εντύπωση…
-Καθότι είχα πάντα να λέω για το ήθος του συγκεκριμένου βουλευτή Ροδόπης (σ.σ. Μόνο τυχαία δεν τον έβαλε στην Επιτροπή Εθνικής Άμυνας της Βουλής…) που είναι και από τους πρώτους που στα μπαϊράμια πάει και εύχεται τα χρόνια του πολλά στον Νόμιμο Μουφτή Ροδόπης κ. Μέτσο Τζεμαλή! Είδατε ποτέ κάτι παρόμοιο από τον Ζεϊμπέκ Χουσεΐν που σχεδόν κάθε πρωί μπαινοβγαίνει στο γραφείο του «Ψευτομουφτή» Ξάνθης Αχμέτ Μετέ;
Κι ο νοών, (ξανα)νοείτω!
……
*Και κλείνω με κουιζ. Ποιος εγχώριος δημοσιογράφος της ΕΡΤ Κομοτηνής, είναι αυτός που μεθόδευσε μέσα από την ΕΦΣΥΝ την λάσπη κατά του Προέδρου των ΑΝΕΛ Πάνου Καμμένο με την περιβόητη φωτογραφία με τον Εθνοφύλακα της Δράμας;
-Κύριε Σγουρίδη θα μου απαντήσετε; Ενημερώσατε ποτέ τον Πάνο Καμμένο ποιοι «διοχέτευσαν» την περιβόητη φωτογραφία στα Μέσα των Αθηνών;

-Γιατί χθες στο δικαστήριο η κυρία Ούτση όλο «χαμόγελα» ήτανε με ορισμένους… Και περιμένω από τον Αντιπρόεδρο των ΑΝΕΛ μια ξεκάθαρη απάντηση.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »