*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

19 Σεπτεμβρίου

ΝΕΑ ΣΚΛΗΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΓΚΕΝΕ ΙΡΦΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΟΥΣΕΪΝ ΖΕΪΜΠΕΚ

19 Σεπτεμβρίου
Νέα σκληρή επίθεση στον μειονοτικό βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Χουσείν Ζεϊμπέκ εξαπέλυσε χθες ο πολιτευτής της Ν.Δ. και Περιφερειακός σύμβουλος  Χατζηγκενέ Ιρφάν με αφορμή δηλώσεις που έκανε αυτός εναντίον του σε φιλικό του κανάλι.
-Αιτία και πάλι η στάση του κυρίου Χουσεΐν Ζεϊμπέκ στις νέες άδειες αγοραίων ταξί για την Ορεινή περιοχή και της αδιαφορίας του για την μειονότητα και τα προβλήματά της.
Συγκεκριμένα ο κύριος Χατζηγκενέ με νέες σκληρές δηλώσεις στο Xanthichannel τόνισε τα παρακάτω:
«Ο κος Χουσεΐν Ζεϊμπέκ προφανώς, δεν συμμερίζεται τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει η κοινωνία, διότι ζει σε μια πραγματικότητα πολύ μακριά από αυτά.
Προσωπικά, αυτά τα προβλήματα τα έχω θέσει ως προτεραιότητά μου και είμαι αποφασισμένος να προσπαθώ, να βρίσκω λύσεις, για κάθε ένα από αυτά προς τη διευκόλυνση και το ευ ζην των συμπολιτών μου, γιατί όπως έχω ξαναπεί η ανθρώπινη αξία είναι υπεράνω όλων!
Ο κύριος Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, με το πλούσιο λεξιλόγιο που διαθέτει ως βουλευτής του ελληνικού Κοινοβουλίου, ίσως βρίσκεται σε σύγχυση. Ας του υπενθυμίσουμε λοιπόν, ότι οι άδειες ταξί δεν κληρώθηκαν από το γραφείο συγκοινωνιών της Ξάνθης, αλλά από το αρμόδιο υπουργείο της Αθήνας και την κυβέρνηση Σύριζα-Αν. Ελ.
Όσο για την καταστροφή της γέφυρας στον ποταμό Κομψάτο είμαι απόλυτα κατηγορηματικός και δεν επιρρίπτω τυχαία ευθύνες. Κάθε υπάλληλος οποιασδήποτε υπηρεσίας, θα πρέπει να εκτελεί σωστά τα καθήκοντά του. Όποιος κι αν είναι υπεύθυνος, θα πρέπει να τιμωρηθεί πάραυτα!
Καθόλου περίεργο που στις μέρες μας το πραγματικό ενδιαφέρον για την κοινωνία θεωρείται πλαστό και ψευδές, αφού το ψέμα και η πονηριά είναι το σύνηθες για εσάς.
Σας γνωρίζω ότι η στάση μου θα παραμείνει η ίδια. Ειλικρινής, ξεκάθαρη και απέναντι σε ότι αδικεί εξόφθαλμα τον συνάνθρωπο».

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »