*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

31 Αυγούστου

ΒΟΛΙΔΕΣ Ποιός πήγε διακοπές ενώ χρωστάνε...5000 ευρώ στον Καραχότζα;

31 Αυγούστου
ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ!
Όπως είναι γνωστό, ο Δημήτρης Μελίδης έκανε την παραγωγή του τηλεοπτικού spot Γιορτών Π. Πόλης 2014 και την επομένη τι έγινε;
Βγήκε και πάλι ο Γ. Σιδηρόπουλος να «λοιδορήσει» την δουλειά του, για τον απλούστατο λόγο…
-Δεν πήρε το Κανάλι 6 τη δουλειά όπως είχε συνηθίσει να παίρνει όλες τις τηλεοπτικές παραγωγές επί Τσέπελη και Φανουράκη…
-Μια ζωή τα ίδια και τα ίδια!
………
ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΞΑΝΘΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΧΟΤΖΑ;
«Είμαι κι εγώ ένας από τους πολλούς απλήρωτους δημοσιογράφους της Ξάνθης που οι πρώην εργοδότες μου, μου χρωστάνε μερικές χιλιάδες ευρώ.
Δεν ανησυχώ καθόλου όμως.
Εμείς στην Ξάνθη βγάλαμε 3 αριστερούς Βουλευτές κι άρα και οι 3 θα βοηθήσουν να βρω το0 δίκιο μου.
Καλά τα λέω κύριοι Ζείμπέκ, Γιαννακιδη, Στογιαννίδη;
Εσείς οι αριστεροί τους πονάτε τους απλήρωτους εργαζόμενους», αναφέρει στο face book ο γνωστός δημοσιογράφος και τηλεπαρουσιαστής επί σειρά ετών του Κανάλι 6 Σεβά Καραχότζα…
-Για να δούμε… Θα ασχοληθούν με το πρόβλημά του οι 3 βουλευτές και κυρίως ο Χουσεϊν;
……..
ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ Γ. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΕ;
Φυσικά αυτός που θα πρέπει επίσης να απαντήσει πρώτος και καλύτερος στα ερωτήματα του Καραχότζα είναι ο τιμητής των πάντων Giannis Σιδηρόπουλος…
«ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ 5 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΕΝΩ ΕΓΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΠΙΣΙΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 35 ΕΥΡΩ»
-Giannis ποιος πήγε… διακοπές; Και τι λες για τις τόσο καυστικές καταγγελίες του Καραχότζα; Μέχρι πρότινος στενοί συνεργάτες ήσασταν στο Κανάλι 6…
Δίπλα δίπλα στα παράθυρα!
…..
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ ΤΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΥΡΑΤΖΗ; ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΧΤΗΚΑΝ ΟΙ DJ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ;
Επίσης θα μας απαντήσει ο Σταύρος Καρυπίδης τι αναθέσεις έχει πάρει από τον φίλο του Πασχάλη Λύρατζη, αλλά και πως ο Πρόεδρος επέλεξε τους d.j. για τις παρελάσεις του Καρναβαλιού το 2014 και το 2015;

Διότι αν καταλάβαμε καλά ο Λύρατζης είναι φίλος σου, αλλά μόνο όταν ευνοεί… εσένα! Κι ο νοών νοείτω…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »