Πραγματοποιήθηκε χθες
παρουσία του Προέδρου της Αναπτυξιακής Ροδόπης κ. Μέτιου και του διευθυντή της
κ. Κεφαλίδη!
*Μετά απο διαβουλεύσεις ενός έτους (!), δόθηκε η λύση που ευθύς εξ' αρχής είχαμε προτείνει εμείς για το θέμα του Leader, μέσω....Αναπτυξιακής Ροδόπης.
Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στην
Αντιπεριφέρεια Ξάνθης συνεδρίαση παρουσία του Προέδρου της Αναπτυξιακής Ροδόπης
και Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Χρήστου Μέτιου, του διευθυντή της Αναπτυξιακής
Ροδόπης Τάσου Κεφαλίδη και φυσικά των εκπροσώπων της Ξάνθης (Αντιπεριφέρεια,
Δήμοι, Επιμελητήριο και Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης), προκειμένου να μη…
«χαθεί» το πρόγραμμα LEADER που αφορά το Νομό Ξάνθης και που ήδη ξεκίνησε με
την εγγραφή του στο ΦΕΚ, αλλά να κινηθούν τα προγράμματα στο νομό μας μέσω της
Αναπτυξιακής Ροδόπης!
Από την χθεσινή σύσκεψη απουσίαζαν οι Δήμαρχοι Ξάνθης
Χαράλαμπος Δημαρχόπουλος (βρίσκονταν στην Αθήνα) και Τοπείρου Θωμάς Μίχογλου
που εκπροσωπήθηκαν από εκπροσώπους.
Στις δηλώσεις του στο Xanthi channel και τον «Μ», ο
Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης Κώστας Ζαγναφέρης, ανέφερε τα παρακάτω μετά τις
τελικές εξελίξεις και πριν την έναρξη της χθεσινής τελευταίας σύσκεψης που είχε
και αίσιο αποτέλεσμα:
«Μετά από διαβουλεύσεις σχεδόν ενός έτους, με απώτερο σκοπό
να μη χαθεί το leader για την περιοχή μας, επειδή υπήρχε μια εμπλοκή στην παλιά
αναπτυξιακή, σήμερα μαζί, σε συνεργασία με την αναπτυξιακή Ροδόπης μπήκαμε στην
τελική ευθεία. Σε μια ώρα θα τελειώσει η σύσκεψη την οποία έχουμε τόσο με τον
Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης όσο και με αναπτυξιακούς παράγοντες καθώς και με
εκπροσώπους του Δήμου της περιοχής μας, έχουμε συμφωνήσει και διαβουλεύουμε στο
τρόπο με τον οποίο θα κινηθούν τα προγράμματα του νομού μας μέσω της
Αναπτυξιακής Ροδόπης. Φυσικά το μερίδιο που μας αναλογεί σαν Αντιπεριφέρεια
Ξάνθης θα το χρησιμοποιήσουμε όλο. Οι χρόνοι είναι "σφιχτοί" ήδη προκηρύσσετε το
leader εντός των ημερών. Πιστεύω με την προσπάθεια όλων μας και με την βοήθεια
των τεχνοκρατών και των συνεργατών μας θα είμαστε έτοιμοι ώστε να μην χαθεί
ούτε ευρώ για την Αντιπεριφέρεια Ξάνθης».



