*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

24 Ιουνίου

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ Μια ακόμη "αμαρτία" του Τσέπελη, την χρεώνουν στο....Σδρέβανο!

24 Ιουνίου
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Όσο έχω δίπλα μου τον Θανάση Ξυνίδη, δεν…φοβάμαι τίποτα…!

Λόγια ήταν και πέταξαν κατά πως φαίνεται οι υποσχέσεις του δημάρχου για την Σταυρούπολη! Πήγε μερικές φορές στο Δημαρχείο για να δείξει ότι νοιάζεται αλλά κάτι ουσιαστικό για την βελτίωση της καθημερινότητας της Δημοτικής Κοινότητας Σταυρούπολης δεν έγινε. Η Σταυρούπολη βουλιάζει στην εγκατάλειψη και στην ερήμωση… Μας θυμούνται μόνο όταν είναι να μας ζητήσουν ψήφο!», μου έλεγε μόνιμος κάτοικος Σταυρούπολης. Τους ακούει κανείς…
(Η Μαριάννα Ξανθοπούλου στο «ΕΜΠΡΟΣ»)
-Τους ακούνε οι δύο αντιδήμαρχοι Σταυρούπολης. Ο Κυριάκος και ο Αλέκον ο αναπληρωματικός του
………….
Κανείς φυσικά δεν έχει καταλάβει ότι η εποχή των επιδοτήσεων του 40% ή του 50% για την απορρόφηση τους από αετονύχηδες και τη δημιουργία νέων κουφαριών έχει παρέλθει και αυτό το μοντέλο κατέστρεψε την περιοχή. Είναι διαφορετικός ο τρόπος που λειτουργεί η οικονομία αλλά και ο νέος αναπτυξιακός…
(Ο Γιάννης Σιδηρόπουλος στο Ηλεκτρονικό Μέσον της Τυποεκδοτικής)
-Εσείς κύριε Σιδηρόπουλε σαν Κανάλι 6, μήπως θυμάστε με ποιόν Αναπτυξιακό και τι επιδότηση πήρατε το πρώτο μεγάλο σας δάνειο ή να σας το θυμίσω πάλι εγώ;
………………

Σεμνά &Ταπεινά
*Στην Ξάνθη βρίσκεται από χθες ο πρώην Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Αλέξανδρος Κοντός, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία αυτοί που βγαίνουν και διαδίδουν ένα σωρό αηδίες και ψέματα κάνοντας με το νου τους… «μπαϊραμ», να τον κοιτάξουν στα μάτια και να τον ρωτήσουν αν προτίθεται να κατέβει ή όχι υποψήφιος βουλευτής στις ερχόμενες Εθνικές εκλογές…
-Θα το κάνουν;
(σ.σ. Για το καλό τους…Να κοιμούνται πιο ήρεμα τις νύχτες).
……
*Γραφικοί, ανίκανοι… επικίνδυνοι! Ποιοι είναι ποιοι;
Μα κατά τον Γ. Σιδηρόπουλο, οι συνήθως «ύποπτοι» ή μάλλον οι συνήθως… «βαλόμενοι» από τον εν λόγω δημοσιογράφο, Θωμάς Μίχογλου και Στέλιο Μωραϊτη…
-Μήπως δεν πήρε χαμπάρι ο Giannis ότι η απεργία των δικηγόρων τελείωσε; Έτσι απλά ρωτάω…
-Εκτός αν έχει… «ασυλία», οπότε περιμένουμε και να βγει γενναία να μας το πει…
…….
*Δεν μπήκα στη Γενισέα και την περιοχή την ημέρα του Ανεμοστρόβιλου και των ακραίων φαινομένων (την Τρίτη το απόγευμα), γιατί αυτό το θεωρώ λαϊκισμό… μου είπε χθες στην Ανοιχτή γραμμή ο φίλος μου ο Κώστας Ζαγναφέρης.
-Συ είπας… Αλλά ο Περιφερειάρχης που την ίδια μέρα έτρεχε με όλους τους νυν και πρώην αντιπεριφερειάρχες Ροδόπης στα χωριά της Κομοτηνής, είναι… «λαϊκιστής»;
…………….
ΝΕΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΑΣΟΚ ΞΑΝΘΗΣ, Ο ΑΝΕΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ
Την Κυριακή 26 Ιουνίου οι Εκλογές της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ξάνθης!
Την Κυριακή 26 Ιουνίου 2016 θα διεξαχθούν οι εκλογές για την Εκλογή Νομαρχιακής Επιτροπής (Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ξάνθης), Ν.Ε. Καταστατικού & Πιστοποίησης (Ν.Ε.Κ.Α.Π.), Ν.Ε. Οικονομικού Ελέγχου (Ν.Ε.Ο.Ε.) & Συντονιστικής Επιτροπής (Σ.Ε.).
1. Οι εκλογές θα γίνουν την Κυριακή 26 Ιουνίου 2016, από 09:00 μέχρι 19:00.
2. Η σταυροδοσία για την εκλογή των μελών των οργάνων ορίζεται σε έναν (1) σταυρό προτίμησης.
3. Κάθε μέλος που ψηφίζει καταβάλλει το ποσό των €3
«Το μητρώο θα είναι ανοιχτό και κατά την μέρα της ψηφοφορίας για όλους τους δημότες των δήμων, νομού Ξάνθης. Οι δημότες του δήμου Τοπείρου θα ψηφίσουν στον Δήμο Ξάνθης».
Οι εκλογές διεξάγονται στου κάτωθι χώρους:
-Δήμος Ξάνθης: Γραφεία Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑ.ΣΟ.Κ. (Κεντρική Πλατεία)
-Δήμος Αβδήρων: Γεννισέα (Αίθουσα Πολιτιστικού Κέντρου)
-Δήμος Μύκης: Σμύνθη (Καφενείο Αντέμ Ογλού Αισέ)
(σ.σ. Αποκλειστικές πληροφορίες μου αναφέρουν ότι νέος Γραμματέας θα εκλεγεί ο Ανέστης Αντωνιάδης…).
……….
Μια ακόμη «αμαρτία» του Τσέπελη «κληρονόμησε» ο Σδρέβανος!
Πολύ φοβάμαι ότι τελικά άνθρακας ήταν ο θησαυρός, -εκτός αν αυτό επεδίωξε- για τον βιολογικό καθαρισμό της ΔΕΥΑΞ που λειτουργούσε… ΧΩΡΙΣ άδεια επί 26 χρόνια…
Αυτός λοιπόν που εμπλέκεται με το όλο θέμα είναι και πάλι ο Τσέπελης, αφού επί των ημερών του δόθηκε το έργο του βιολογικού καθαρισμού στη ΔΟΜΙΚΗ του Δημήτρη Καλαϊτζή (το 2008) προϋπολογισμού 5 εκατ. Ευρώ, στην ειδική συμβατική υποχρέωση του αναδόχου ήταν να βγάλει την άδεια λειτουργίας και μέχρι που το 2014 ανέλαβε ο Σδρέβανος Πρόεδρος, ο πρώην Πρόεδρος αδράνησε και αδιαφόρησε τελείως!
Ακόμη και στο να κάνει ανακοπή να ζητήσει αναστολή στις διαταγές πληρωμής του εργολάβου…
Μιλάμε δηλαδή για πλήρη αδιαφορία…
………….
Ο Μιχάλης Αμοιρίδης κατέβασε Βουλγάρικο κανάλι στην Κεραμωτή και... αυτο-εγκωμιάζεται!
Τα.... Βουλγάρικα κανάλια κατέβασε στην Κεραμωτή ο εργολάβος Βούλγαρων ξενοδόχων και Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μιχάλης Αμοιρίδης κι έσπευσε με τις ανάλογες φωτογραφίες να το "πανηγυρίσει", αποφεύγοντας για πρώτη φορά στην ιστορία του να αναφερθεί στον... μέντορά του Περιφερειάρχη Γιώργο Παυλίδη!
Μάλιστα την ώρα που στη Ξάνθη κλείνουν ξενοδοχεία και οι ξενοδόχοι δεν συμμερίζονται τους διθυράμβους του Αμοιρίδη για τον... εαυτό του και την Περιφέρεια, ο απτόητος ο ίδιος ανήρτησε ένα ακόμη εγκωμιαστικό σχόλιο για τον εαυτό του με τις κατάλληλες φωτογραφίες:.
Απολαύστε το:
"Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του εθνικής εμβέλειας Βουλγαρικού τηλεοπτικού καναλιού bTV θα προβληθεί η Κεραμωτή και οι δυνατότητες αναψυχής που προφέρονται στους επισκέπτες της (παραλίες, διασκέδαση, γαστρονομία, ιστιοπλοΐα κα) από τη Βουλγαρία, μία δράση σε συνεργασία με το Δήμο Νέστου και το σύλλογο επαγγελματιών Κεραμωτής. Θα ακολουθήσουν άμεσα και για άλλες περιοχές. Μία συνεχής προσπάθεια προβολής της Περιφέρειας με συνέργειες ώστε να υπενθυμίζουμε στο εξωτερικό τις δυνατότητες και να αναδεικνύουμε ακόμα περισσότερο την περιοχή μας".

(σ.σ. Αυτήν τη φορά με την Βουλγάρα τηλεπαρουσιάστρια, τον έκανε "σκόνη" τον Ούτση... με την συνεχή προσπάθεια προβολής της Περιφέρειας....Μάικ υποκλίνομαι!)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »