*Ερώτημα κρίσεως.
Έχει δικαίωμα ένα Μέσον όταν βλέπει μια ανάρτηση στο face book ή
στο twitter δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος, να την δημοσιοποιεί (κάτι που
γίνεται κατά κόρον βέβαια και στη χώρας μας αλλά και σε όλον το κόσμο…) ή θα πρέπει πρώτα να «αναζητήσει» τον χρήστη και
συγγραφέα του, αιτούμενος την άδειά του;
Και το σχολιάζω αυτό για τον απλούστατο λόγο ότι ενδεχομένως
να έχουμε μια ακόμη παγκόσμια πρωτοτυπία στη πόλη μας και να μη το γνωρίζουμε…
……
*«Εγώ την υπογραφή μου, δεν την βάζω πουθενά, γιατί είμαι ο…
Δήμαρχος», διατείνεται δεξιά και αριστερά ο Μπάμπης Δημαρχόπουλος και αναρωτιέμαι
για μια ακόμη φορά…
-Είναι δυνατόν εκτός από το να «σκέπτεται» έτσι, να το… διαφημίζει παράλληλα;
……
*Ποιος προσκάλεσε τον Παναγιώτη Σγουρίδη στην 1η
συνάντηση του Κινήματος της Ελληνορωσικής Συμμαχίας την περασμένη Κυριακή στο
«Νατάσσα»; Πάντως ο Κώστας Αντωνιάδης όταν ρωτήθηκε χθες στην «Ανοιχτή γραμμή»
αρκέστηκε στο να πει…
-Πάντως δεν ήμουν
εγώ!
(σ.σ. Άλλωστε για να
είμαστε ειλικρινείς, οι Αντωνιάδηδες είναι περισσότερο με το Ξυνιδαίους, παρά
με τον Σγουρίδη… Απόδειξη και η θέση τους για το Βατοπαίδι).
……
*Σημειώνω ότι στην Ελληνορωσική συνάντηση δεν ήταν ούτε η
Ούτση, ούτε και ο Διαμαντής Σκουλαρίκης…
-Χάθηκε ο κόσμος να στείλουν τον Πετρόπουλο τον Δημήτρη; Που θεωρεί ότι
τον έριξε ο Κοντός για να στηρίξει… Γαλανόπουλο; (σ.σ. Ο καθένας με τον καημό
του τελικά…).
……
*Προς τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ Γ. Παυλίδη.
1ον Ερώτημα. Τελικώς ο κύριος Μπάμπης Ευστρατίου,
είναι περισσότερο τομεάρχης του γραφείου Συγκοινωνιών, γενικός δερβέναγας του
γραφείου τουρισμού Ξάνθης, συνδικαλιστής της ΑΔΕΔΥ ή… ανεξάρτητος πολιτευτής;
2ον Ερώτημα. Η Οικία Χατζιδάκι, που όπως
αποδείχτηκε, είναι περισσότερο οικία του… Εβραίου Ισαάκ Ντανιέλ, γεγονός που
σωστά επεσήμανε ο Αϊβαλιώτης, κάθε πότε ανοίγει τις πόρτες της; Διότι πέρασα από εκεί στις
19.12 ώρα προχθές Κυριακή κι η ΠΟΡΤΑ ήταν κλειστή!
-Περιμένεις κύριε Παυλίδη μήπως την άδεια των
κουλτουριάρηδων για να αποφασίσεις αν θα το δώσεις για… πρόβες των μαθητών ή θα
προκηρύξεις διαγωνισμό για να γίνει εκεί ένα σύγχρονο και μοντέρνο καφέ;
3ον Ερώτημα. Πλην του κ.Παπαχαβιάρη και του
Μπάμπη Ευστρατίου, κλειδιά ποιοι διαθέτουνε στο κτίριο; Για να τους αναζητήσουμε
όταν έρχονται τα γκρούπ στην οδό Βενιζέλου να επισκεφθούνε το μουσείο και
συναντάνε την πόρτα κλειστή;
…….
*Κανονικά ψήφισαν στις εκλογές
για την νέα Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης ο Μάντατζη Τσετίν με την σύζυγό
του.
Μου το επιβεβαίωσαν κύκλοι της
Νομαρχιακής, που ωστόσο δεν μπόρεσαν να απαντήσουν στο απλοϊκό ερώτημά μου…
-Πριν επανεγγραφεί και ψηφίσει
στη Νομαρχιακή, έσπευσε τουλάχιστον να στείλει επιστολή σε Σωκράτη και Αχιλλέα
Τσαρτσάρα ζητώντας την… διαγραφή του από το ΚΙΔΗΣΟ;
……
*Μου έκανε επίσης εντύπωση πως ο κύριος Μάνταζη δεν έστειλε
καμιά 300αριά οπαδούς του να ψηφίσουν στις εκλογές της Νομαρχιακής Επιτροπής
και να βγάλει τουλάχιστον 2-3 δικούς του στο όργανο ώστε να έχει φωνή και
εκπροσώπηση…
Με αποτέλεσμα να μην εκλεγεί ούτε ένας μειονοτικός στη νέα
7μελή Νομαρχιακή!
-Ποιος θα μου λύσει τις απορίες;


