*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

29 Ιουνίου

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ Μήπως επίτηδες εκθέτει τον Ταρενίδη ο Δήμαρχος Μπάμπης;

29 Ιουνίου

…η Ξάνθη έχει αξιόλογη βιομηχανική ανάπτυξη. Αξιόλογη βιομηχανική δραστηριότητα! Έχει σοβαρές επιχειρήσεις και σοβαρούς επενδυτές που ήρθαν εδώ και επένδυσαν, και παρά την κρίση, κάποιες δεν άντεξαν, αλλά πολλές από τις επιχειρήσεις αυτές άντεξαν, κρατηθήκανε στα πόδια τους και συνεχίζουν να επενδύουν και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό! Το χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι των «Πλαστικών» (η 3η βιομηχανική ανάπτυξη στην Ελλάδα). Καταλαβαίνετε λοιπόν για πόσο σημαντικά πράγματα μιλούμε.
(Ο πρώην Υπουργός Αλέξανδρος Κοντός στη σύσκεψη των Φορέων για την αδικία σε βάρος των Δήμων Τοπείρου και Αβδήρων)
-Καλά τα λέει αλλά κάποιος πρέπει να τα πει και στην Κυβέρνηση ή τον Σταθάκη…
……………..
Το να κατηγορούν Θανάσης Ξυνίδης και Νίκος Ανταμπούφης και στο θέμα της πρώην Αναπτυξιακής τον Αλέξανδρο Κοντό …κατανοητό μέχρι ένα σημείο….
-Διότι γνωστό είναι το σύνδρομό τους σε ότι…κινείται κι έχει σχέση με τον πρώην Υπουργό.
-Αλλά και οι…απέναντι ευεργηθέντες; Δήμαρχος Μπάμπης πρώτος και καλύτερος, Παναγιώτης Ταρενίδης, Πασχάλης Λύρατζης, Κυριακίδης, Θεοδωρίδης, Κυριάκος Παπαδόπουλος…!
Ένας να πει μην τολμήσει να αρθρώσει μια λέξη! Σιωπούντες άπαντες!
(Ο Πάνος Παπαδόπουλος στο «Πολιτικό Καφενείο»)
-Δεν ξέρεις το νέο σλόγκαν του Μπάμπη; «Η σιωπή είναι χρυσός…»;!
…………..

ΣΕΜΝΑ & ΤΑΠΕΙΝΑ
*Βεβαίως και ο Αλέξανδρος Κοντός δεν έχει ανάγκη, ούτε υποβολέων, πόσο μάλλον… «υπερασπιστών» του έργου του στον τόπο…!
Άλλωστε η «πολιτική ερημιά» του τίποτα που κυριαρχεί στο Νομό μας, μιλάει μόνη της από τον Σεπτέμβριο 2015 που δεν είναι βουλευτής για τους γνωστούς λόγους, κατόρθωσε όμως με επίμονη δουλειά να πάει τη ΣΕΚΕ ψηλά και παράλληλα να οραματίζεται νέες επενδύσεις στη περιοχή μας, υλοποιώντας ήδη δύο από αυτές και μάλιστα τη μια χωρίς καμιά επιδότηση.
.......
*Αυτοί ωστόσο που «αναμασάν» επί χρόνια τα ίδια πράγματα, δεν θα πρέπει κάποια στιγμή να μας πουν τι πρόσφεραν οι ίδιοι στη Ξάνθη και στον τόπο μας;
Εκτός βεβαίως από «χολή» για ότι… «αναπνέει», "κινείται" και «αναπτύσσεται» στη Ξάνθη γύρω από το όνομα Αλέξανδρος Κοντός;
……
*Κατά τα άλλα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ξάνθης της Δευτέρας, ο Δήμαρχος Μπάμπης κατόρθωσε και πάλι να… διακριθεί εξ’ αιτίας της… ανυπαρξίας του, ενώ εντύπωση προκάλεσε σε όλους ότι ο «περίγυρος» του Κοντού απλά άκουγε να βάλλεται ο πρώην Υπουργός και… εκφράζονταν δια της «σιωπής» του!!!
-Η επίσημη δικαιολογία; Τέτοια εντολή είχαν από τον  Δημαρχόπουλο στη μάζωξη της παράταξης την Κυριακή το βράδυ!
……
*Η είδηση; Μα το ότι ο κ. Ξυνίδης ενοχλούμενος όπως είπε από το αιρκοντίσιον, μετακινήθηκε δίπλα στον Γ. Σιδηρόπουλο ο οποίος όλη την ώρα του… ψιθύριζε στο αυτί, προφανώς για να τον συγχαρεί σε αυτά που είχε πει για το… τοπικό πολιτικό κατεστημένο! Προφανώς… Γιατί μπορεί να είχαν άλλα «μυστικά»…
………
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟΝ ΤΑΡΕΝΙΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΘΕΣΕΙ;
Κατ’ αρχή να διευκρινίσω κάτι. Είμαι τελείως αντίθετος με την συγκεκριμένη πρακτική του Δήμαρχου Μπάμπη, διότι δεν μπορεί από τη μια ο Παναγιώτης Ταρενίδης λόγω φόρτου εργασίας να αρνείται να γίνει αντ’ αυτού αντιδήμαρχος κι από την άλλη….να μπορεί (να γίνεται) όλα τα υπόλοιπα!
Και επί ουσίας. Στην προχθεσινή λοιπόν συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Ξάνθης ο Δήμαρχος Μπάμπης πρότεινε ως εκπρόσωπο του Δήμου Ξάνθης για την 15μελή Επιτροπή του LEADER τον Παναγιώτη Ταρενίδη (σ.σ. Κι αυτός αποδέχτηκε…), ενώ και στο 13ο θέμα που αφορούσε τον Ορισμό εκπροσώπου του Δήμου Ξάνθης και τον αναπληρωτή αυτού στη γενική συνέλευση του Δικτύου Πόλεων με ποτάμια, τον όρισε… αναπληρωματικό του Απόστολου  Αγκόρτσα για να αντιδράσει έντονα η παράταξη Ξυνίδη και τελικά αναπληρωματικός να οριστεί ο Γιώργος Μυλωνάς.
Ρωτάω λοιπόν. Επίτηδες το κάνει ο Δημαρχόπουλος και προτείνει παντού τον Ταρενίδη και τον εκθέτει τόσο άγαρμπα, ή του το ζητάει ο Πρόεδρος;
……
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΤΣΕΠΕΛΗΣ ΠΙΕΖΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ LEADER
Πρώτος και καλύτερος ο Χρήστος Μούρκας. Ασκούσε όπως μαθαίνω συνεχείς και έντονες πιέσεις στον Μπάμπη Δημαρχόπουλο αφού δεν τον έκανε αντιδήμαρχο, τουλάχιστον να τον ορίσει εκπρόσωπο του Δήμου Ξάνθης στην 15μελή Επιτροπή…
Δεύτερος και το ίδιο πιεστικός, επί μέρες ο υπεραντιδήμαρχος Ξάνθης-Σταυρούπολης Κυριάκος Παπαδόπουλος σχεδόν γονυπετής παρακαλούσε τον Δήμαρχο να βάλει στο Leader εκπρόσωπο του Δήμου τον…Τσέπελη!
Τρίτος και καταϊδρωμένος παρακαλούσε να οριστεί εκπρόσωπος του Δήμου ο Κώστας Τριανταφυλλίδης.
Και τελικά… Ο Δημαρχόπουλος αντί να μπει ο ίδιος όπως έκαναν οι Δήμαρχοι Τοπείρου και Αβδήρων, αποφάσισε και όρισε Πρόεδρο τον Παναγιώτη Ταρενίδη. Τυχαία; Ή μήπως για να κάνει τα «χατίρια» σε κάποιους;
……
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ ΠΑΡΩΝ ΣΤΟ ΔΣ. ΤΗΣ ΔΕΥΑΞ ΕΠΙ ΤΣΕΠΕΛΗ ΟΤΑΝ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
Δεν ήταν παρών ο Θανάσης Ξυνίδης στη συνεδρίαση της ΔΕΥΑΞ που συζήτησε το θέμα του έργου του Βιολογικού καθαρισμού και το παρέλαβε η εταιρεία επί Τσέπελη, μολονότι ο ανάδοχος δεν είχε ολοκληρώσει όλες τις συμβατικές του υποχρεώσεις, δεν είχε βγάλει δηλαδή ούτε την οικοδομική άδεια, ούτε όμως και την άδεια λειτουργίας.
Και ναι μεν ο Θανάσης απουσίαζε από την συγκεκριμένη συνεδρίαση, την παράταξη όμως Πούλιου και την μείζονα αντιπολίτευση εκπροσώπησε ο πολιτικός μηχανικός Δημήτρης Βορίδης.
-Τώρα τι συνέβη και τι ψήφισε τότε, αλλά και γιατί ενώ γίνεται τόσος ντόρος «σιωπά» ο πρώην δημοτικός σύμβουλος για τον βιολογικό καθαρισμό της ΔΕΥΑΞ, αυτό το γνωρίζει μόνο ο ίδιος…
Κι ο Τσέπελης φυσικά….
………………..
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ




Τι να το κάνω «αντ’ αυτού αντιδήμαρχος» του Μπάμπη; Κατευθείαν… Δήμαρχος να τελειώνουμε! 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »