Η δημοσιογράφος της ΕΡΤ έκανε μια
απίστευτη γκάφα στον αέρα της κρατικής τηλεόρασης αφού είπε πως η Μεγάλη Βρετανία
θα επιστρέψει στην στερλίνα!!!!
"Η επιστροφή στη στερλίνα είναι πιθανό να καταστήσει την Ελλάδα
ακριβή χώρα για τους Βρετανούς τουρίστες;", διερωτάται η δημοσιογράφος
της ΕΡΤ.
Καλεσμένος στην εκπομπή Επτά,
ήταν ο υφυπουργός εξωτερικών, Δημήτρης Μάρδας ο οποίος εμφανίστηκε αισιόδοξος,
αποφεύγοντας διακριτικά να απαντήσει στα περί στερλίνας. Όπως είπε, η "Ε.Ε. θα απορροφήσει τους
κραδασμούς".
"Η στερλίνα υπήρχε και θα
υπάρχει στη ζωή μας", απάντησε ο κ. Μάρδας. "Οι κλυδωνισμοί της στερλίνας είναι ανεξάρτητοι σε σχέση με τους
αντίστοιχους του ευρώ".
(Η ασχετοσύνη, της ασχετοσύνης…ώ!
Άσχετοι…Που δεν ξέρουν οτι οι Βρετανοί ποτέ δεν έχουν φύγει απο την στερλίνα και η ένταξη ή μη ένταξή τους στην Ε.Ε., δεν έχει σχέση με το Ευρώ)


