*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

23 Ιουνίου

Συνεισφορά του Δ.Π.Θ. στο νέο διαδικτυακό σύστημα επικοινωνιών στον διεθνή διαστημικό σταθμό της ΝΑΣΑ.

23 Ιουνίου

Η ΝΑΣΑ ανακοίνωσε την Τρίτη 21/6/2016 την εφαρμογή ενός νέου διαδικτυακού συστήματος επικοινωνιών στον διεθνή διαστημικό σταθμό (ISS). O ISS αποτελεί τον πρώτο διαστημικό κόμβο του ηλιακού μας συστήματος που εφαρμόζει τη νέα διαδικτυακή τεχνολογία, η οποία είναι συμβατή με το παραδοσιακό Διαδίκτυο και επιτρέπει την μεταφορά δεδομένων σε συνθήκες μεγάλων καθυστερήσεων και διακοπών.

Η ομάδα του Δημοκριτείου χρηματοδοτήθηκε κατά το διάστημα 2007-2014 αποκλειστικά από διεθνείς πόρους. Επιστημονικά υπεύθυνος ήταν ο Καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Βασίλης Τσαουσίδης. Στην υλοποίηση του έργου είχαν σημαντική συνεισφορά οι ερευνητές: Γιάννης Ψαρράς, Λευτέρης Μαμάτας, Παναγιώτης Παπαδημητρίου, Σωτήρης Διαμαντόπουλος, Σωτήρης Λένας, Γιάννης Κόμνιος, Γιώργος Παπαστεργίου, Φανή Τσάπελη και Νίκος Μπεζιργιαννίδης. Η επιστημονική ομάδα του Δημοκριτείου χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (FP-7 Research Potential) και τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »