*»Άβυσσος» η ψυχή του
ανθρώπου…Και μέχρι ένα σημείο, κατανοητά και τα «σύνδρομα» αλλά και τα
«εσώψυχα» που βγάζουν και παλιά και τώρα Δημήτρης Μπένης και Θανάσης Ξυνίδης
για τον Αλέξανδρο Κοντό και το…"περιβάλλον" του, εστιάζοντας βεβαίως την
«αντιπάθειά» τους λόγω Χατζηευαγγέλου κυρίως στο πρόσωπο του Προέδρου του ΕΒΕ
Ξάνθης Στέλιου Μωραϊτη για τους γνωστούς λόγους...
…..
*Αναφέρομαι στη συνεδρίαση του
δημοτικού συμβουλίου το απόγευμα της Δευτέρας που κράτησε μέχρι αργά το βράδυ
και ξεκίνησε με την έγκριση της συμμετοχής του Δήμου Ξάνθης στο πρόγραμμα Leader δια
μέσω της Αναπτυξιακής Ροδόπης…αφού επί ένα χρόνο κάποιοι "κύκλοι" επιχειρούσαν με διάφορα τεχνάσματα και...αλχημείες να "τετραγωνίσουν" τον κύκλο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα...
…..
*Αντί λοιπόν Δ. Μπένης και Θ.
Ξυνίδης να αναφερθούν στην ήδη μεγάλη καθυστέρηση που σημειώθηκε στην υλοποίηση
του LEADER, αντί να κάνουν στο ελάχιστο αυτοκριτική γιατί μαζί με τον Γ.
Παραστατίδη είναι το «τρίο» που ουσιαστικά οδήγησε σε εκκαθάριση την πρώην
Αναπτυξιακή Ξάνθης, επανέλαβαν τους…εαυτούς τους!
-Για όλα φταίει το…πολιτικό
τοπικό κατεστημένο που λέγεται….Αλέξανδρος Κοντός! Αυτό είναι το πρόβλημα και μετά...κουβεντιάζουμε και τα υπόλοιπα!
Με τη διαφορά ότι αν κανείς
πράγματι θέλει να μιλήσουμε ανοιχτά για την πρώην Αναπτυξιακή Ξάνθης, θα πρέπει
να ξεκινήσει από τις εποχές του «τρίδυμου» Γιάννη Τσεγγελίδη-Ευα Τσακίρη-Χατζηευαγγέλου
με όλα τα παρελκόμενα και τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν επί έτη στη διαχείριση
και διοίκησή της εταιρείας κι όχι μόνο στη περίοδο Λύρατζη, όπως «βολεύει» βέβαια τους
συγκεκριμένους κύκλους…
......
*Μήπως ήταν άνθρωποι του Κοντού ο Τσεγγελίδης, ο Χατζηευαγγέλλου, ο Τσολακίδης, ο Παραστατίδης, τα επί χρόνια υπηρεσιακά στελέχη της εταιρείας που δούλευαν τα προγράμματα και δεν το...ξέρουμε; Ή μήπως ήταν άνθρωπος του Κοντού ο Καμπατζόγλου και αυτοί που "βάπτιζαν" την Παλιά Πόλη...ξεχωριστό οικισμό στα ΦΕΚ επί Απόστολου Φωτιάδη, για να "περνάνε" κάποιοι τους...φούρνους και τα μπαράκια τους απο το πρόγραμμα; Μήπως;
……
*Για την πρώην Αναπτυξιακή Ξάνθης έχουμε
αναφερθεί ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν. Όπως και στις συνεχείς και επίμονες
προσπάθειες του πρώην Υπουργού Αλέξανδρου Κοντού να μην ΚΛΕΙΣΕΙ η εταιρεία,
προκειμένου να μη στερηθεί του βασικού αναπτυξιακού της εργαλείου η περιοχή της Ξάνθης…
Το ποιοι ωστόσο επί Στυλιανίδη
–φυσικά δεν είναι άμοιρος ευθυνών για όλα αυτά ο πρώην Δήμαρχος Ξάνθης-οδήγησαν
τελικά την εταιρεία σε εκκαθάριση, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο την περίοδο που
μπορούσε να κάνει ένα νέο ξεκίνημα, να της δίνουν λεφτά και να μην μπορεί να
τα…πάρει, είναι γνωστό!
-Αυτό που ρωτάει ωστόσο ο απλός
πολίτης, όχι τόσο τον Νίκο Ανταμπούφη που ούτως ή άλλως εκφράζει μια
συγκεκριμένη πολιτική λογική και παράλληλα την πολιτική του επιβίωση, όσο το «δίδυμο» Δ. Μπένης-Θ. Ξυνίδης που το βράδυ
της Δευτέρας επανέλαβε τον…εαυτό του, επιστρατεύοντας και πάλι τα βέλη της κατά
του Αλέξανδρου Κοντού κατά την προσφιλή της φράση περί «πολιτικού τοπικού
κατεστημένου»….
-Ποια η προσφορά όμως των ιδίων στην Ξάνθη,
τι έχουν να επιδείξουν στην τοπική κοινωνία και στους πολίτες, ποιο είναι το έργο
τους; Και πόσο....ΜΗ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ αποτελούν οι ίδιοι;
Όταν απο το 1994 συμμετέχουν και οι δύο στην Τοπική Αυτοδιοίκηση;
……
*Βεβαίως και ο Αλέξανδρος Κοντός δεν έχει ανάγκη, ούτε
υποβολέων, πόσο μάλλον «υπερασπιστών» του έργου του στον τόπο….
Άλλωστε η «πολιτική ερημιά» του τίποτα που κυριαρχεί στο Νομό μας,
μιλάει μόνη της απο τον Σεπτέμβριο 2015 που δεν είναι βουλευτής για τους γνωστούς λόγους, κατόρθωσε όμως με επίμονη δουλειά να πάει τη ΣΕΚΕ ψηλά και παράλληλα να οραματίζεται νέες επενδύσεις στη περιοχή μας.
.....
*Αυτοί ωστόσο που «αναμασάν» επί χρόνια τα ίδια πράγματα,
δεν θα πρέπει κάποια στιγμή να μας πουν τι πρόσφεραν οι ίδιοι στη Ξάνθη και
στον τόπο μας;
Εκτός βεβαίως από «χολή» για ότι ….«αναπνέει», "κινείται" και «αναπτύσσεται» στη Ξάνθη γύρω απο το όνομα Αλέξανδρος Κοντός;
……
*Κατά τα άλλα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ξάνθης
της Δευτέρας, ο Δήμαρχος Μπάμπης κατόρθωσε και πάλι να…διακριθεί εξ’ αιτίας της….ανυπαρξίας
του, ο «περίγυρος» του Κοντού απλά άκουγε να βάλλεται ο πρώην Υπουργός και εκφράζονταν δια της «σιωπής»του και τον Γ. Σιδηρόπουλο να καταλαμβάνει
τελικά θέση…δημοτικού συμβούλου στο πλευρό του Θανάση Ξυνίδη, επικροτώντας τις "αιχμές" του κατά των....άσπονδων κοινών "εχθρών" που δεν καθυποτάσσονται στα σχέδιά μη τους.
-Μη μπορώντας προφανώς ακόμη να «χωνέψει» το…μαύρισμα που του «επιφύλαξαν»
οι σύντροφοί στις εκλογές της ΕΣΗΕΜ-Θ κατατάσσοντάς τον στις…τελευταίες
θέσεις με 11 ψήφους.
…..
*Άντε πάμε γι’ άλλα…Σε λίγο μπαίνει και ο Ιούλης.




