*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

06 Οκτωβρίου

Δημοσκόπηση: Προηγείται η ΝΔ του ΣΥΡΙΖΑ – Νέα πτώση της Χρυσής Αυγής

06 Οκτωβρίου


 Συνεχίζεται η δημοσκοπική πτωτική πορεία της Χρυσής Αυγής, όπως αποτυπώνεται στη δημοσκόπηση της ALCO που δημοσιεύει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και έγινε την περίοδο 1-3 Οκτωβρίου.
 

Συνεχίζεται η δημοσκοπική πτωτική πορεία της Χρυσής Αυγής, όπως αποτυπώνεται στη δημοσκόπηση της ALCO που δημοσιεύει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και έγινε την περίοδο 1-3 Οκτωβρίου.
Στην πρόθεση ψήφου η ΝΔ διατηρεί το προβάδισμα έναντι του ΣΥΡΙΖΑ με 0,9 μονάδες μπροστά, ενώ αυξάνει και το ποσοστό της από 21,5% που ήταν στις 25-26 Σεπτεμβρίου στο 22,8 %.
Πτώση σημειώνει και η Χρυσή Αυγή από το 6,7% στο 6,4 % Σημειώνεται πως τον Ιούνιο η Χρυσή Αυγή είχε ποσοστό 10.8%
Ο ΣΥΡΙΖΑ από το 20,3 στα τέλη Σεπτεμβρίου ανέβηκε στο 21,9 %. Μικρή άνοδο και για το ΠΑΣΟΚ που από 5,9%, το ποσοστό του αυξήθηκε στο 6,2 ενώ πτωτική τάση καταγράφουν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες κατά 0,4 μονάδες.
Η ΔΗΜΑΡ ανέβηκε από το 3,5% στο 3,9% και το ΚΚΕ παρέμεινε σταθερό στο 4,7%.
Συντριπτικά είναι τα ποσοστά των ερωτηθέντων που θεωρούν ότι η Χρυσή Αυγή είναι εγκληματική οργάνωση καθώς σχεδόν 7 στους 10, το 68% των ερωτηθέντων απαντούν θετικά και μόλις ένα 22% θεωρεί ότι δεν είναι εγκληματική οργάνωση και 10% απαντούν ότι δεν γνωρίζουν.
Επίσης το 66% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η Χρυσή Αυγή είναι επικίνδυνη για τη Δημοκρατία έναντι 26% που δεν τη θεωρεί επικίνδυνη και 8% των ερωτηθέντων δηλώνουν άγνοια.
Σε ό,τι αφορά στον πρωθυπουργό, ο Αντώνης Σαμαράς παραμένει ο πιο αξιόπιστος με το 35% των ερωτηθέντων να απαντά ότι μεταξύ Σαμαρά και Τσίπρα εμπιστεύεται περισσότερο ως πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά και το 24% ότι εμπιστεύεται περισσότερο τον Αλέξη Τσίπρα ενώ σχεδόν τέσσερις στους δέκα δηλώνουν ότι δεν ξέρουν.
......
O Σωκράτης Ξυνίδης για τις οικογένειες που λήστεψαν την Ελλάδα.
 
Με ανάρτησή του στο προσωπικό ιστολόγιο, ο πρώην Υπουργός Σ. Ξυνίδης επικαλούμενος άρθρο του Ν. Παπανδρέου αναφέρεται σε πρόσωπα και οικογένειες που λήστεψαν τη συμμαχική βoήθεια στην μεταπολεμική Ελλάδα και λήστεψαν τα κοινοτικά κονδύλια στην μεταπολιτευτική Ελλάδα, χωρίς ωστόσο να δίνει ονόματα ή να κατονομάζει κάποιους.
Αναλυτικά αναφέρει:
Διάβασα άρθρο του Νίκου Παπανδρέου στην Οικονομική Επιθεώρηση που τελειώνει με το ερώτημα του «αν και πότε θα βρεθεί το πολιτικοκοινωνικό κίνημα-όχημα, που θα πάρει τη θέση του (ΠΑΣΟΚ) και θα εκφράσει τις ανάγκες της πλειοψηφίας.».
Η απάντηση είναι απλή. ´Όταν θα υπάρξει πολιτικό πρόσωπο ή πολιτικός σχηματισμός που θα δείξει, θα κατονομάσει και θα περιγράψει το βαθύ κράτος στην Ελλάδα. Μέχρι σήμερα ούτε το ΚΚΕ έχει τολμήσει να το κάνει. Το βαθύ κράτος της Ελλάδας δεν έχει πηλήκιο, δεν έχει σύμβολα, δεν έχει πρόσωπο. Είναι αυτό που στήθηκε σε οικονομικό επίπεδο από πρόσωπα και οικογένειες που λήστεψαν τη συμμαχική βoαθεΐα στην μεταπολεμική Ελλάδα και λήστεψαν τα κοινοτικά κονδύλια στην μεταπολιτευτική Ελλάδα. Είναι πρόσωπα και οικογένειες που έκατσαν στο σβέρκο του ελληνικού λαού και συνεχίζουν να τον εκμεταλλεύονται ασύστολα. Είναι τόσο ισχυροί που ακόμη και οι ξένοι μεγαλοκαρχαρίες δεν πλησιάζουν στα νερά τους, που δυστυχώς ταυτίζονται με αυτά της τριτοκοσμικής Ελλάδας. Καμιά ουσιαστική μεταρρύθμιση δεν πρόκειται να επιτευχθεί και καμιά θεραπεία στην παθογένεια της χώρας να επιτευχθεί όσο κυριαρχεί το ίδιο ψευτοτραπεζιτικό-ψευτοεπιχειρηματικό και ψευτοπολιτικό κατεστημένο που επιβάλει το ελληνικό βαθύ κράτος.
Ο πολιτικός (πρόσωπο ή σχηματισμός) λοιπόν που θα δείξει, θα κατονομάσει, θα περιγράψει και θα βάλει απέναντι το βαθύ κράτος της Ελλάδας θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του λαού και θα εκφράσει τις ανάγκες της πλειοψηφίας.
Ορίστε λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν
....


ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΞΑΝΘΗΣ:      
Πρόσληψη αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ για το ολοήμερο σχολείο
Το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην πρόσληψη  873 δασκάλων μέσω ΕΣΠΑ για την κάλυψη λειτουργικών κενών αποκλειστικά και μόνο στο απογευματινό πρόγραμμα των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων. Πρόκειται για πάρα πολύ σοβαρή εξέλιξη όπου προετοιμάζεται συνολικά η αναδόμηση τόσο του δημόσιου σχολείου, όσο και των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών. 
Τα προγράμματα ΕΣΠΑ μέχρι τώρα αναφέρονταν σε συγκεκριμένες πιλοτικές δράσεις στα πλαίσια του εκπαιδευτικού σχεδιασμού της Ε.Ε για την προώθηση του νέου σχολείου της αγοράς. Κάτω από αυτό τον περιορισμό, η πρόσληψη δασκάλων μπορούσε να γίνει είτε με μόνιμους διορισμούς είτε με αναπληρωτές του τακτικού προϋπολογισμού, με εξαίρεση κάποιες πιλοτικές δομές όπως οι Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) και οι τάξεις υποδοχής.
Με τη συγκεκριμένη αυτή πράξη, το υπουργείο θεωρεί το ολοήμερο πρόγραμμα του δημοτικού σχολείου ως πιλοτική δομή που δεν χρειάζεται να στελεχώνεται με  δασκάλους μισθοδοτούμενους από τον κρατικό προϋπολογισμό και άρα αποσύρει απ΄ αυτό τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, όπως συνέβη και πριν δυο χρόνια με τα τμήματα υποδοχής και τους δασκάλους στις σχολικές μονάδες ΖΕΠ.
Η εμπειρία της χρηματοδότησης των Τμημάτων Υποδοχής από πόρους πέραν του κρατικού προϋπολογισμού και της επέκτασης της ίδιας πολιτικής χρηματοδοτήσεων και στο Πρόγραμμα του Ολοήμερου σχολείου, θέτει τις βάσεις για απομάκρυνση της σταθερής απασχόλησης και της παροχής του προγράμματος του ολοήμερου σχολείου  στους μαθητές, μόνο με την προϋπόθεση της ύπαρξης  κάποιου διαθέσιμου ευρωπαϊκού κονδυλίου για την χρηματοδότησή του.
Οι φόβοι της μετατροπής σταδιακά όλου του δημόσιου σχολείου σε μια “πιλοτική δομή”, όπου η σταθερή απασχόληση θα αποτελεί μακρινή ανάμνηση δεν είναι αβάσιμοι. Οι βάσεις τίθενται συστηματικά. Από την άλλη η συνταγματική υποχρέωση της πολιτείας για την παροχή δημόσιας και δωρεάν παιδείας θα περιορίζεται αυστηρά στις προδιαγραφές των διάφορων ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εφόσον αυτά θα είναι διαθέσιμα. Κάτω από αυτή τη φιλοσοφία που στεγάζει το νέο σχολείο της αγοράς και αρχίζει να διεισδύει, πλέον, στην «καρδιά» του σχολείου, όπως στα Τμήματα Υποδοχής και στο Ολοήμερο σχολείο, δεν είναι απίθανη η επέκτασή του και σε άλλους τομείς της εκπαίδευσης, όπως για παράδειγμα η προσχολική εκπαίδευση, η παροχή της οποίας μπορεί να παρέχεται μόνο αν υπάρχουν οι διαθέσιμοι πόροι από το ΕΣΠΑ ή στην απώλεια οργανικών θέσεων από χιλιάδες νηπιαγωγούς οι οποίοι μπορεί να αντικατασταθούν από εκπαιδευτικούς μέσω των προγραμμάτων κοινωνικής ωφέλειας του ΟΑΕΔ, με μισθούς πολύ χαμηλότερους των μονίμων εκπαιδευτικών.
Επιπλέον, το Υπουργείο προετοιμάζοντας το έδαφος το προηγούμενο διάστημα δεν ικανοποίησε το αίτημα απόσπασης σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς, προχώρησε μάλιστα σε τεχνητές υπεραριθμίες και μετακίνησε εκπαιδευτικούς σε διαφορετικές σχολικές μονάδες συχνά διαφορετικών ΠΥΣΠΕ, ερχόμενο τώρα να καλύψει τις συγκεκριμένες θέσεις με ελαστική απασχόληση. Εύλογα λοιπόν συμπεραίνει κανείς, ότι το κύριο στοιχείο που χαρακτηρίζει τις πολιτικές επιλογές του στις διάφορες υπηρεσιακές μεταβολές είναι η ναρκοθέτηση της σταθερής εργασίας και όχι η εύρυθμη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.
Οι εξελίξεις αυτές δεν είναι τυχαίες και θα πρέπει να αντιμετωπιστούν κάτω από την οπτική των διαθεσιμοτήτων που επιδιώκει να δημιουργήσει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στην πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρά τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν το υπουργείο θα κατασκευάζει διαρκώς πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς και στη συνέχεια θα επιχειρεί να καλύψει τις κενούμενες θέσεις, που το ίδιο δημιουργεί, με κάθε λογής ελαστική απασχόληση, υπονομεύοντας τα εργασιακά δικαιώματα όλου του εκπαιδευτικού κόσμου. Οι μεν μόνιμοι θα βρίσκονται αντιμέτωποι με την απώλεια των εργασιακών τους δικαιωμάτων όπως η κατοχή οργανικής θέσης και η απειλή της υποχρεωτικής μετακίνησης, αφού άλλωστε έχει θεσμοθετηθεί πλέον με τη δυνατότητα από μέρους του Υπουργείου των υποχρεωτικών μεταθέσεων,  ενώ οι αναπληρωτές συνάδελφοί μας θα παγιδευτούν στη “μονιμότητα” της ελαστικής απασχόλησης, περιμένοντας κάθε χρόνο κάποιο “κοινωφελές πρόγραμμα” για να εργαστούν.
Βρισκόμαστε μπροστά σε ένα συνολικό σχέδιο αναδιάρθρωσης του δημόσιου σχολείου προς στην κατεύθυνση της υποχρηματοδότησης, των απολύσεων και των ποικίλων ελαστικών εργασιακών καθεστώτων που δημιουργούν τα προγράμματα της Ε.Ε. Από αυτή την άποψη, θεωρούμε ότι ο κύκλος της αντιπαράθεσής μας με το Υπουργείο, όχι μόνο δεν έχει κλείσει, αλλά τώρα μόλις αρχίζει.
Παλεύουμε για :
1.         Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους τους εκπαιδευτικούς, καμιά απώλεια οργανικής θέσης, όχι στις υποχρεωτικές μετακινήσεις-αποσπάσεις.
2.         Μαζικές προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού και αναπληρωτών από τον τακτικό προϋπολογισμό.
3.         20 παιδιά ανά τμήμα μέγιστος αριθμός και 15 παιδιά για τις δύο πρώτες τάξεις του δημοτικού και την προσχολική αγωγή.
4.         Δεκατετράχρονο ενιαίο δωρεάν δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »