ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ
Οι 64 ιεροδιδάσκαλοι ισλαμικής θρησκείας της Θράκης
Τις τρεις μουφτείες της Θράκης, Κομοτηνής, Ξάνθης και
Διδυμοτείχου, αφορούν οι προσλήψεις 64 ιεροδιδασκάλων. Τα ονόματα των
επιτυχόντων προσληφθέντων ισλαμικής θρησκείας, δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια, μετά
την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής τους και η απόφαση φέρει την υπογραφή
του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου. Οι 64
ιεροδιδάσκαλοι προσλαμβάνονται με 9μηνες συμβάσεις και ασφάλιση στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ)
και η κατανομή τους στα σχολεία της Θράκης θα γίνουν με αποφάσεις των οικείων
μουφτήδες.
Αναλυτικά:
Μουφτεία Κομοτηνής
1. Αλατζά Αδνάν του Χασάν
2. Αλή Αμέτ-Ριτβάν του Μεμέτ
3. Αμέτ Χασάν του Αμέτ
4. Αμέτ-Αλή Αμπντουλά Μεμέτ
5. Ηλίας Χουσεΐν Μεμέτ
6. Καλήν-Μεμέτ Σουκρή του Καδήρ
7. Καλήν-Σαλή Ισχάκ του Σαμπρή
8. Καραγουσιούφ Μεχμέτ του Ρετζέπ
9. Κασαϊκά Αλή του Μουσταφά
10. Μεμέτ Γιακούμπ του Μουσταφά
11. Μεμέτ Αμπντουλάχ του Μουσταφά
12. Μεμέτ Μουσταφά του Γιακούμπ
13. Μεχμέτ Μεμέτ του Σαλή
14. Μουσταφά Μουζδάτ του Μουσταφά
15. Μουσταφά-Μπας Απδουλκερήμ του Μεμέτ
16. Μουσταφά-Μπας Τζεμήλ του Αχμέτ
17. Μουσταφά-Μπας Μεμέτ του Αχμέτ
18. Μουσταφά-Μπας Ισμαήλ του Μεμέτ
19. Μουσταφά-Μπας Ιμπραήμ του Μεμέτ
20. Μουσταφά Μπασή Μεμέτ του Σαλή
21. Μουσταφά Ογλού Εμινέ του Αχμέτ
22. Νιζάμ Αχμέτ του Σαμπρή
23. Πισκάλ-Ισμζαήλ Αμέτ του Αμέτ
24. Σακαλή Αχμέτ Νιαζή του Τεφήκ
25. Σαλή Κενάν του Μουσταφά
26. Σαλή Μουσταφά Μουσταφά του Ριτβάν
27. Σαρ-Χασάν Αλή του Αμέτ
28. Σεμερτζή Σαμπρή του Ακήφ
29. Τοπάλ-Αμέτογλου Αχμέτ του Μουσταφά
30. Χατζηγιακούμπ Σαμπάν Χουσεΐν του Αχμέτ
31. Χατίπ Ισμάηλ Ιμπράμ του Μεμέτ
32. Χουσέ Μεμέτ Χουσεΐν του Ρεσήτ
Μουφτεία Ξάνθης
1. Γιακούμπ Μπιλάλ του Κιαμήλ
2. Ζουμπούλ Ριτβάν του Μεχμέτ
3. Ιμάμ Χουσεΐν του Ρεμζί
4. Καρά Χαλήλ Μπιλάλ του Μπεχρή
5. Κιοσέ Τζεμήλ του Χουσεΐν
6. Κόντε Ταχήρ του Φαρούκ
7. Μολλά Χασάν Μεμέτ του Αχμέτ
8. Μπασιά Ραχμή του Χουσεΐν
9. Νιχάτ Ογλού Ερόλ του Νιχάτ
10. Ραήμ Φαχρή του Μουσταφά
11. Τζεμήλ Ογλού Οζέλ του Αχμέτ
12. Χαλήλ Ταχήρ του Τζιχάτ
13. Χαλήλ Νουρσέλ του Γιουσούφ
14. Χατζή Καρά Χασάν του Τζεμήλ
15. Χατζηοσμάν Τζιχάτ του Χουσεΐν
16. Χατζηοσμάν Χασάν του Χουσεΐν
17. Χατζηοσμάν Μεχμέτ Αλή του Μεμέτ
18. Χατζογλού Τζιχάτ του Χασάν
19. Χεμσερή Νεζντέν Χουσεΐν
Μουφτεία Διδυμοτείχου
1. Δελή Χασάν Ναζήφ Αχμέτ του Ναζήφ
2. Δερβίς Τζεμίλ του Χασίπ
3. Καχριμάν Μεχμέτ του Αμέτ
4. Κιουτσούκ Αχμέτ του Αλή-Οσμάν
5. Κιουτσούκ Αλή του Χουσεΐν
6. Μολλά Ιρφάν του Αλή
7. Μπουλμπούλ Φικρή του Γιακούμπ
8. Μπουλμπούλ Χουσεΐν Μουτζιαχήντ του Χασάν
9. Νταγλή Σιουκουρού ΣαΪτ του Αλή
10. Οσμάν Τσαούς Μεμέτογλου Φικρή του Μεμέτ
11. Σαρ-Αμέτ Χασάν του Αμέτ
12. Σουλεϊμάν Μουχαρέμ του Εμίν
13. Χαβούζ Αλή Μουσταφά
.....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ: “ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΟΥΝ
ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ”
Οι δομές του νεοφασισμού
Οι Έλληνες Πολίτες δεν ξεχνούν
Από το 2008 με το κάψιμο της
Ολυμπίας, της Πελοποννήσου και της Αθήνας έως σήμερα η χώρα υφίσταται μια
συνεχή αποσταθεροποίηση. Αυτή έχει πολλούς υποκινητές, παίρνει διάφορες μορφές
και φθάνει σε πολλά επίπεδα συγκρούσεων και έντασης. Ένα από αυτά είναι οι
πιλοταρισμένες δολοφονίες και πυρπολήσεις.
Δυστυχώς οι άνθρωποι των θεσμών
παρουσιάσθηκαν και παρουσιάζονται ανεπαρκείς στην πρόληψη, αποτροπή και
διαχείριση αυτών των έκτακτων συνθηκών.
Η κρίση της χώρας προήλθε από την
κρίση της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ και της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Είναι κρίση Πολιτική.
Η στιγμιαία μετατροπή ολιγάριθμων
δεξιών και αριστερών ομάδων – πολλές φορές χρησιμοποίησα την λέξη γιάφκες – σε
μαζικά πολιτικά κόμματα, χωρίς να είναι πολιτικά κόμματα, είναι έκφραση μιας
μπλοκαρισμένης, παθολογικής παρά ελεύθερης, υγιούς και φυσιολογικής
δημοκρατίας.
Ένα παράδειγμα αυτής της
παθολογίας είναι η Χρυσή Αυγή.
Η ατιμωρησία και συντήρηση των
μιζοκομμάτων, είναι άλλο σύμπτωμα αυτής της πολιτικής παθολογίας.
Έχω μιλήσει και γράψει για αυτά.
Μελετήστε όμως την προσχεδιασμένη
αρχικά, προβολή της Χρυσής Αυγής και την επισημοποίηση της από την τηλεκρατία
και θα βγάλετε πολλά συμπεράσματα. Π.χ. το επεισόδιο στην Πλατεία Χαλανδρίου
και την προβολή του από την παρούσα εκεί τηλεκρατία.
Πώς ήξεραν τι θα συμβεί;
Οι Εισαγγελείς θα πρέπει να
μελετήσουν αυτήν την περίοδο. Πολύ περισσότερο όμως, αυτά είναι ζητήματα μιας
ελεύθερης, αληθινά Δημοκρατικής, Πολιτικής συζήτησης η οποία απουσιάζει από την
χώρα.
Η Χρυσή Αυγή και όχι μόνον αυτή
είναι τα προϊόντα, τα πιλοταρισμένα δημιουργήματα μιας εξαρτημένης από τους
ξένους και τις τοπικές μαφίες μπλοκαρισμένης και ελεγχόμενης εξωθεσμικά
Δημοκρατίας.
Η πολιτική επιστήμη χρειάζεται
άλλα εργαλεία για να αναλύσει αυτά τα φαινόμενα που κινούνται εκτός μιας
φυσιολογικής πολιτικής και θεσμικής δημοκρατικής σφαίρας.
Οι γενεσιουργικές δομές, τα αίτια
αυτών των ξαφνικών «πολιτικών» προϊόντων δεν είναι μόνο η Κρίση. Είναι το
αποτυχημένο, εκφυλισμένο και κακιστοκρατικό, δεξιοαριστερό πολιτικό
προσωπικό,τα λόμπυ συμφερόντων, η τηλεκρατία, ο τηλεφασισμός, οι μηχανισμοί
εξάρτησης της χώρας από τους ξένους.
Αυτές είναι οι δομές του
νεοφασισμού που ως κατηγορία και ανάλυση διαφέρει από τον φασισμό. Αυτό λέει η
Επιστήμη και η Ιστορία του Τόπου μας.
Θα μπορούσαν τα Πανεπιστήμια αλλά
και νέα, αληθινά δημοκρατικά, κινήματα νεολαίας, γιατί τα παλιά μορφώματα είναι
καθεστωτικά και συντηρητικά, να ανοίξουν αυτήν την συζήτηση στα Πανεπιστήμια
και στις Πόλεις.
Οι εξαρτημένες, ολοκληρωτικές,
ιδιόμορφες, νεοφασιστικές δομές, η πολιτιστική χούντα της μεταπολίτευσης,
δημιούργησαν την Χρυσή Αυγή για πολλούς λόγους και την χειραγωγούν για άλλους
τόσους.
Την δημιούργησαν οι πλέον
αντιδημοκρατικές ομάδες και μηχανισμοί της μεταπολίτευσης για να παρουσιασθούν,
να επανανομιμοποιηθούν ως δημοκράτες.
Θέλουν να παραχαράξουν, να
συσκοτίσουν την ιστορική πολιτική διαλεκτική που διαμορφώνει και καθορίζει τις
πολιτικές ταυτότητες.
Όταν η ιστορία είπε, αποκάλυψε
ότι δεν είναι δημοκράτες, αυτοί άρχισαν την επιχείρηση επανανομιμοποίησης τους
με το: Εμείς είμαστε δημοκράτες, αντιφασίστες, η Χρυσή Αυγή οι φασίστες, οι
αντιδημοκράτες.
Έφτασαν να καθορίζονται ως
δημοκράτες σε σχέση με την Χρυσή Αυγή. Διαφορετικά δεν μπορούν να
παρουσιασθούν, να εμφανισθούν ως δημοκράτες. Προκαλούν τον γέλωτα, την
περιφρόνηση και την οργή. Για αυτό την έχουν ανάγκη, υπαρξιακή ανάγκη.
Την δημιούργησαν για να
συκοφαντήσουν τον Ελληνισμό και την Ελληνικότητα εδώ, στην Ευρώπη, Διεθνώς.
Ελληνικότητα ίσον Χρυσή Αυγή.
Πολλά μάλιστα παπαγαλάκια, απόγονοι και συνεχιστές αποικιοκρατικών, ναζιστικών
και ληστρικών ομάδων εκτός Ελλάδος συγχρονίστηκαν μαζί τους.
Την δημιούργησαν για να καλύψουν
τον δεξιοαριστερό Κεμαλοφασισμό τους.
Αυτήν την μεταπολιτευτική ευλογιά
που κατέλαβε τους εκπαιδευτικούς και τους πολιτικούς θεσμούς. Αποτέλεσε τον νέο
μηχανισμό γεωπολιτικής και γεωπολιτισμικής εξάρτησης της χώρας. Ένα μέρος του
ανθρώπινου υλικού, του προσωπικού που στρατολογήθηκε ήταν
«αριστερό»,«σοσιαλιστικό», «κομμουνιστικό».
Οι μεν λατρεύουν τον Κεμάλ.
Οι δε τον Χίτλερ.
Έχουμε δηλώσεις λατρείας προς τον
Κεμάλ αρχηγών «κεντροαριστερών κομμάτων»εκτός από τα προσκυνήματα.
Δυστυχώς για όλους αυτούς ο
κριτής είναι η ιστορία.
Μετά το τέλος του
αποσταθεροποιητικού κύκλου με χειραγώγηση και χρήση της Χρυσής Αυγής μια
φυσιολογική, υγιής ιστορική, πολιτική, δημοκρατική διαλεκτική, επαναφέρει ως
πρώτο θέμα στην Δημόσια Πολιτική ημερήσια διάταξη, τις ευθύνες και τις ενοχές
αυτού του κακιστοκρατικού πολιτικού προσωπικού που προκάλεσε τόσο κακό στον
τόπο και τους ανθρώπους του. Το ιστορικό αίτημα της τιμωρίας τους.
Οι Έλληνες Πολίτες δεν Ξεχνούν.
Η Πολιτική Μορφωτική Αναγέννηση της χώρας και ο επανασχεδιασμός της
απαιτεί τον εξοστρακισμό τους, την ΚΑΘΑΡΣΗ. ΑΡΚΕΤΑ.
Μιχάλης Χαραλαμπίδης
...
H ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ
ΔΙΚΑΣΤΗ. ΑΝΤΕΧΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΟΥ
Η συγκλονιστική εξομολόγηση ενός
δικαστή. Ο Ρούσσος Παπαδάκης άφησε άναυδο το ακροατήριο την ώρα που προσφωνούσε
τον Κον Μπεντίτ.
«Πρέπει να είμαστε ήρωες και όχι
μηδενικά(We must be Heroes, not Zeros)» , είπε ο Ρούσσος Παπαδάκης.
Ολόκληρη η προσφώνηση:
"Στον αγωνιστή Κον Μπεντίντ
Θα ήθελα να σας εκφράσω τη βαθιά
μου ευγνωμοσύνη για τη θαρραλέα στάση σας, αφού σκεφτήκατε τη τωρινή δοκιμασία
που περνάει η χώρα μου.Σύντομα θα γιορτάσουμε την 44η επέτειο του Μάη του '68.
Πιστεύω πως έχει έρθει η ώρα να ανοίξουμε ένα νέο κύκλο μίας νέας εποχής. Είναι
καθήκον σας, δεν έχετε κανένα δικαίωμα να το αρνηθείτε, είναι καθήκον σας και
για τους ίδιους τους εαυτούς σας.
Ο Μαουρίς Μποντέλ αναφέρει ότι
ένας άνδρας γίνεται άνθρωπος όταν υπερβαίνει τον εαυτό του και αυτό πρέπει να
κάνουμε.
Μπορώ να αντέξω τον πόνο από τον
καρκίνο μου, που πρόσφατα έγινε «συντροφιά» μου, αλλά δεν μπορώ να αντέξω τον
πόνο του λαού μου που έχει γονατίσει και κομματιάζεται. Ούτε μπορώ να αντέξω
τον πόνο χιλιάδων συνανθρώπων μου, οι οποίοι στερούνται της ελπίδας, των προοπτικών
και του δικαιώματος στη ζωή, εξαιτίας των πράξεων κάποιων άπληστων, ανίκανων
και διψασμένων για εξουσία πολιτικών. Αναρωτιέται κανείς ποιος τους έδωσε το
δικαίωμα;
Τον επόμενο Μάη θα οδηγηθούμε σε
μία νέα εποχή, παίρνοντας το...τρένο με τον τρόπο του Μαχάτμα Γκάντι, ειρηνικά
χωρίς βία, αποκαθιστώντας τον ρυθμό της παγκόσμιας αρμονίας, έντεχνα
συνυφασμένης με τον Πλατωνικό Ιδεαλισμό και τον Αριστοτελικό Ρεαλισμό, αλλά
πάνω από όλα, φέρνοντας πίσω την αγάπη και την ηθική που έχουμε ξεχάσει.
Για να οδηγήσουμε το τρένο της
ανθρωπότητας στην Κοιλάδα των Ανθρώπινων Αξιών.
Πρέπει να είμαστε ήρωες, όχι
μηδενικά".
Ο Ρούσσος Παπαδάκης είναι
Αντιεισαγγελέας Αρείου Πάγου και πρόεδρος της Ένωσης Εισαγγελέων, που αύριο
αποφασίζουν για τις κινητοποιήσεις κατά των μέτρων και των περικοπών.
Η προσφώνηση προς τον συμπρόεδρο
των Οικολόγων Πράσινων της Ευρωβουλής, Ντανιέλ Κον Μπεντίτ, έγινε στα Χανιά
κατά τη διάρκεια της ολομέλειας των δικηγορικών συλλόγων Ελλάδας.
http://www.crime.gr/