*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

28 Σεπτεμβρίου

Ο ΙΟΥΔΑΣ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ

28 Σεπτεμβρίου



*Αποκλειστικό! Κι είμαι σίγουρος ότι θα «κλάψουν» πολλές…ψυχές για την είδηση που θα σας αποκαλύψω…
Στην είδηση όμως. Γεωργία και Γιώργος Ψαθάς ανακοίνωσαν σε στενό συνεργάτη μου ότι, «παντρεύονται το 2014!»
….

*Το ιστορικό. Το ειδύλλιο αναπτύχθηκε φυσικά στο ΚΥΤΤΑΡΟ ελληνάδικο όπου η πανέμορφη Γεωργία δούλευε bar woman και ο Γιώργος d.j., αναπτύχθηκε σε σφοδρό έρωτα και ιδού το ευτυχές αποτέλεσμα…
-Η ώρα η καλή…
….

*Όταν το βουνό δεν πάει στον Μωάμεθ, πάει η πολύ γοητευτική .dj. του Il Posto Χρυσούπολης η Άννα, στο…VOX bar για να απολαύσει τα ελληνικά του δημοφιλούς .dj. Toris Papadimas
Και ιδού το αποτέλεσμα…
(Σ.Σ. Μόνο να προσέξουν και οι δύο, διότι όταν οι d.j. ερωτεύονται, τότε ο ένας ή άλλος χωρίζει…κι ο νοών νοείτω)
….

*Τρία αστέρια μαζί λοιπόν το βράδυ της Πέμπτης στο BOX bar. Και φυσικά αναφέρομαι στην ωραία Νατάσσα, την Ζέτα και την Κωνσταντίνα….
Φωτογραφία για καρποστάλ!

*Κι ένα ακόμη αποκλειστικό. Στο VOX café bar διασκέδαζαν προχθές το βράδυ απολαμβάνοντας ελληνική μουσική ο Μάκης με  τον Δημήτρη…
Κι εκεί τους συνέλαβε και ο «παπαράτσι» μου…
….

*Τα συγχαρητήρια μου στον Κυριάκο Κεσίσογλου, ρεπόρτερ παπαράτσι και ηθοποιό της Θρακικής Σκηνής που εκλέχθηκε και επίσημα μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής των ΑΝΕΛ Ξάνθης.
-Να δούμε μόνο πόσο θα «μείνει» στο συγκεκριμένο κόμμα..
……

*Ξαναπαντρεύεται ο Σταύρος Μωραϊτης, γιατί μια τέτοια φήμη διέρρευσε χθες; Σας ενημερώνω λοιπόν και σας λέω ΟΧΙ!
-Κι αυτό γιατί δεν πήρε ακόμη διαζύγιο με την Πόπη, ενώ ο ίδιος προτιμάει από δω και πέρα την ελευθερία του, όπως χαρακτηριστικά μου δήλωσε..
……

*Τα περαστικά μου μέσα από την καρδιά μου στη παλιά μας συνεργάτιδα Δέσποινα Κασαμπολίδου που όπως έμαθα αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας και μπήκε στο Νοσοκομείο.
Της εύχομαι περαστικά με όλη την δύναμη της καρδιάς μου.
……

*Τι τρέχει ρε παιδιά με την δημοφιλή παραγωγό του Life 921 fm Μαρία Παπαδοπούλου και χθες έπαιζε τόσο πολύ… Σχοινά και μάλιστα από το νέο του C.D… Σχοινάς για πάντα!
……

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »