*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

19 Μαΐου

Ο Τζεμαλή δεν παραιτήθηκε ΠΟΤΕ περίεργα «σενάρια» Σιδηρόπουλου!

19 Μαΐου
ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ!
Επιβεβαιώνει πλήρως το ρεπορτάζ του «Μ» η Μουφτεία Κομοτηνής, ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΑΙ το Μέσον που «βάπτισε» τους διπλωμάτες σε... πράκτορες!
ΔΩΣΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ!
*Σεβαστές οι πηγές του κάθε δημοσιογράφου, τι γίνεται όμως όταν παραμονές εκλογών βλέπουν το φως της δημοσιότητας «σενάρια» που αποδεικνύονται τελείως ψευδή και ζημιώνουν τα Εθνικά θέματα συμπτωματικά από το ίδιο Μέσον που όπως και το Τουρκικό Προξενείο, επιζητεί την... κατάργηση του Γραφείου Πολιτικών υποθέσεων.

ΠΟΙΟΙ «ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΗΚΑΝ» κ. ΒΕΡΒΕΡΙΔΟΥ;
Ποιες υπηρεσίες και ποιοι «κύκλοι»... «αναστατώθηκαν» κυρία Βερβερίδου από μια παραίτηση που δεν έγινε... ποτέ όπως «προβάλει» έντονα ο Σιδηρόπουλος;;; Και πώς να ανακαλέσει ο Τζεμαλή μια παραίτηση που δεν υπέβαλε ποτέ;

Επιβεβαιώνεται πλήρως το ρεπορτάζ του «Μ» για την μη παραίτηση του Μουφτή Κομοτηνής κ. Τζεμαλή, όπως εδώ και μέρες «θριαμβολόγησαν» το ηλεκτρονικό ηλεκτρονικό Μέσον του Γιάννη Σιδηρόπουλο και μάλιστα ως αποκλειστικό...
Συνεργάτης μας επικοινώνησε με την Μουφτεία Κομοτηνής που εξέφρασε την έκπληξή της για τα περί παραίτησης του κυρίου Τζεμαλή, ενώ το σίγουρο είναι ένα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ έγγραφη ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ στο αρμόδιο Υπουργείο, ούτε όμως και... προφορική!!!
(Σ.Σ. Μάλιστα κύκλοι του Υπουργείου Εξωτερικών δεν απόκλειαν ακόμη και την περίπτωση των «εκβιασμών και πιέσεων» της Μουφτείας Κομοτηνής για προφανείς λόγους, αφού έχει... «παραιτηθεί» άλλες δύο φορές στο παρελθόν!!!).
ΩΣΤΟΣΟ παραίτηση δεν υπάρχει!!!
Επίσης ενδεχομένως να ανέθεσε ο κύριος Τζεμαλή σε δικηγόρο την συνταξιοδότησή του, αλλά ούτε και στο θέμα αυτό ο ίδιος απαντάει θετικά ή αρνητικά, μολονότι αυτό θα ήταν κάτι το αναμενόμενο...
Το σίγουρο ωστόσο είναι ένα.
-Απερίφραστα η Μουφτεία Κομοτηνής, ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ το ηλεκτρονικό Μέσον που «βάπτισε» τους διπλωμάτες σε... πράκτορες, λέγοντας πως δεν υπάρχει ζήτημα παραίτησης..! Ο Τζεμαλή δεν παραιτήθηκε ποτέ και από την ώρα που δεν παραιτήθηκε, βεβαίως και δεν είναι δυνατόν να του ασκούνται... «πιέσεις» να και ανακαλέσει, όπως χθες επιμένει ο Σιδηρόπουλος, χωρίς ωστόσο να αποδεικνύει ένα στοιχείο που θα επιβεβαίωνε ένα τέτοιο «σήριαλ»,! Κάτι ανάλογο φυσικά της... επένδυσης μαμούθ που ο ίδιος κάποτε εμφάνιζε ως... επένδυση που θα... «έσωζε» την Ξάνθη δημιουργώντας ανάπτυξη και θέσεις εργασίας! Και από τότε αγνοείται η τύχη της...
Σημειώνουμε επίσης ότι την Πέμπτη επισκέφθηκε την Μουφτεία Κομοτηνής η γνωστή δημοσιογράφος του «Χρόνου» Μελαχρινή Μαρτίδου αλλά και σε αυτήν ο Τζεμαλή δεν είπε λέξη περί «παραιτήσεως» και συνεχίζει κανονικά να εκτελεί τα καθήκοντά του, ενώ δεν επιβεβαίωσε ούτε την είδηση ότι «ανέθεσε σε δικηγόρο την υπόθεση συνταξιοδότησής του»!!!
Σεβαστές φυσικά οι πηγές του κάθε δημοσιογράφου, τι γίνεται όμως όταν παραμονές εκλογών βλέπουν το φως της δημοσιότητας «σενάρια» που αποδεικνύονται τελείως ψευδή και ζημιώνουν τα Εθνικά θέματα συμπτωματικά από το ίδιο Μέσον που όπως και το Τουρκικό Προξενείο, επιζητεί την...κατάργηση του Γραφείου Πολιτικών υποθέσεων βαπτίζοντας τους διπλωμάτες ως... «πράκτορας», χωρίς μάλιστα μέχρι σήμερα να κατονομάζει έστω έναν... ΠΡΑΚΤΟΡΑ;;;

ΠΟΙΟΙ... «ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΗΚΑΝ» κ. ΒΕΡΒΕΡΙΔΟΥ;
Και κάτι άλλο. Επειδή το συγκεκριμένο Μέσον ομιλεί τις τελευταίες μέρες περί δήθεν...κρίσης, αναστάτωσης και τέτοιες βαρύγδουπες εκφράσεις, θα θέλαμε ευθέως να ρωτήσουμε τη νέα βοηθό του κυρίου Αλεξανδρή στο γραφείο Πολιτικών Υποθέσεων που έχει αρμοδιότητα τη Κομοτηνή και τον Έβρο...
-Ποιες υπηρεσίες και ποιοι «κύκλοι»... «αναστατώθηκαν» κυρία Βερβερίδου από μια παραίτηση που δεν έγινε... ποτέ;;; Όπως ισχυρίζεται ο κ. Σιδηρόπουλος;;; Και πώς να ανακαλέσει ο Τζεμαλή μια παραίτηση που δεν υπέβαλε ποτέ;
-Και εν πάση περιπτώσει, ακόμη κι αν κάποια στιγμή ο ήδη...δις παραιτηθείς κ. Τζεμαλή θελήσει να φύγει, τι «αναστάτωση» και σε ποιους... «θα προκαλέσει»; Που βρίσκεται δηλαδή το...σοβαρό πρόβλημα; Που μέσα στη προεκλογική υπόθεση ενδεχομένως να αποσκοπεί και στην εξυπηρέτηση των κύκλων εκείνων που θέλουν να διαχειρίζεται την επιλογή των Μουφτήδων της Θράκης η Άγκυρα;
Περιμένουμε κυρία Βερβερίδου μια απάντηση από εσάς προσωπικά, διότι όλα αυτά είδαν το φως της δημοσιότητας τελευταία, κατά σύμπτωση αποκαλύπτονται μετά την εγκατάστασή σας στο Γραφείο Πολιτικών Υποθέσεων Ξάνθης...
Π.Π.

ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟ «ΧΡΟΝΟ» ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Υπεραρμοδιότητες του Μουφτή φέρνει απόφαση
του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης
Και μια μεγάλη αποκάλυψη από το «ΧΡΟΝΟ» Κομοτηνής δια χειρός Μελαχρινής Μαρτίδου που αφορά τις... υπεραρμοδιότητες των διορισμένων Μουφτήδων!
Προβληματισμό σε νομικούς και πανεπιστημιακούς κύκλους προκάλεσε απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης σύμφωνα με την οποία ανατίθεται αποκλειστικά η έκδοση διαζυγίου μουσουλμάνων στον Μουφτή ως θρησκευτικό λειτουργό και κρίνεται αναρμόδιο το συγκεκριμένο δικαστήριο ενώ έτσι στερείται το δικαίωμα σε Έλληνες πολίτες ανεξαρτήτου θρησκεύματος να προσφεύγουν στα ελληνικά πολιτικά δικαστήρια. Το θέμα φέρνει για πρώτη φορά στην δημοσιότητα ο «Χρόνος» προκειμένου να αναπτυχθεί διάλογος και προβληματισμός για κάτι που αφορά ένα ολόκληρο πληθυσμό που οδηγείται υποχρεωτικά στην κρίση του μουφτή για ζητήματα σχέσεων γάμου διαζυγίων κλπ ενώ θα ήθελαν την επίλυσή τους από το ελληνικό δικαιϊκό σύστημα. Για το θέμα μας ενημέρωσε ο δικηγόρος Δημήτριος Μήτσιου, ο οποίος σκέφτεται να προσφύγει ασκώντας έφεση κατά της συγκεκριμένης απόφασης προκειμένου να αντιμετωπιστεί από ένα ανώτερο δικαστήριο.
Νέα δεδομένα με βάση μια απόφαση που εξεδόθη πρόσφατα έχουμε κ. Μήτσιου ήθελα να μας ενημερώσετε σχετικά.
-Πράγματι στα πλαίσια μιας αγωγής διαζυγίου που εξετάστηκε στο Πολυμελές Δικαστήριο Ροδόπης εξεδόθη απόφαση του δικαστηρίου όπου για πρώτη φορά με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι το δικαστήριο θεωρεί την δικαιοδοτική ιδιότητα των Μουφτήδων σχετικά με την λύση των γάμων των μουσουλμάνων συμπολιτών μας, των μουσουλμάνων δυτικής Θράκης, ως αποκλειστική αρμοδιότητα και όχι ως συντρέχουσα αρμοδιότητα. Απλούστερα αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε μουσουλμάνος συμπολίτης μας που αποφασίζει να λύσει τον γάμο του είναι υποχρεωμένος πλέον, θέλει – δεν θέλει, σύμφωνα με αυτή την απόφαση, να καταφύγει ως δικαιοδοτικό όργανο στον Μουφτή και όχι να έχει την ελευθερία επιλογής ανάμεσα στον θρησκευτικό λειτουργό για να λύσει τον γάμο ή στα ελληνικά πολιτικά δικαστήρια όπως κάνουν όλοι οι Έλληνες πολίτες.
Αυτό ανατρέπει τα ισχύοντα δεδομένα;
-Μέχρι τώρα αυτό που ίσχυε εν τοις πράγμασι είναι ότι η αρμοδιότητα αυτή θεωρούνταν «συντρέχουσα», δεν υπήρχε μέχρι τώρα απόφαση δικαστική που να λέει ότι η αρμοδιότητα είναι «αποκλειστική» και ο νόμος δεν την ορίζει ως αποκλειστική αλλά ούτε και τα δικαστήρια μας έως τώρα δεν είχαν ερμηνεύσει το νόμο προς αυτή την κατεύθυνση, ότι η αρμοδιότητα είναι αποκλειστική.
Αυτό πως προέκυψε;
-Κάποιος πελάτης μουσουλμάνος στα πλαίσια της διάρρηξης του έγγαμου βίου του επίσης μουσουλμάνα συμπολίτισσα μας, κατέφυγε και εμπιστεύτηκε τα ελληνικά πολιτικά δικαστήρια για την ρύθμιση των γαμικών σχέσεων και όχι τα θρησκευτικά δικαστήρια.
Εκδικάστηκε η υπόθεση και με την έκδοση της αποφάσεως διαπιστώσαμε ότι το δικαστήριο απέρριψε την αγωγή του όχι για κάποιον τυπικό ή ουσιαστικό λόγο, αλλά ως καθ΄ύλην αναρμόδιο θεωρώντας ότι αποκλειστική αρμοδιότητα έχει ο μόνο ο μουσουλμάνος θρησκευτικός λειτουργός, ο Μουφτής.
Τι ενδεχόμενα ανακύπτουν από αυτή την απόφαση;
-Τα ενδεχόμενα είναι πολλά. Για παράδειγμα ένας άνθρωπος που βαφτίστηκε μουσουλμάνος και στην πορεία της ζωής του διέκοψε τις σχέσεις του με την μουσουλμανική κοινότητα ή κατέστησε τις σχέσεις του περισσότερο χαλαρές ή ακόμη δεν ήθελε να απευθυνθεί για λόγους προσωπικών δεδομένων, για λόγους κοινωνίας στον θρησκευτικό λειτουργό και προσπαθούσε στα πλαίσια των δικαστηρίων και της ασφάλειας που αυτά παρέχουν και της προστασίας των προσωπικών δεδομένων μέσω αυτών να λύσει τις διαφορές του, είναι υποχρεωμένος σε αντίθεση με όλους τους άλλους συμπολίτες μας ανεξαρτήτου θρησκεύματος, να περάσει από τον Μουφτή ως θρησκευτικό λειτουργό.
Πρέπει να έχει τελέσει θρησκευτικό γάμο;
-Ακόμη και αν αυτός έχει κάνει πολιτικό γάμο όντας τότε μουσουλμάνος, ακόμη και αν στην πορεία αυτός έχει παύσει να είναι μουσουλμάνος ή οι σχέσεις του με την μουσουλμανική κοινότητα έχουν γίνει πιο χαλαρές, είναι τύποις μουσουλμάνος, είναι άθεος ή έχει αλλάξει κάποιο δόγμα και πάλι επεκτείνοντας και ερμηνεύοντας το πνεύμα της συγκεκριμένης απόφασης, θα πρέπει να περάσει μέσα από τον θρησκευτικό λειτουργό για να λύσει το γάμο του, θεωρώντας ότι η αρμοδιότητα του μουφτή είναι αποκλειστική, αποκλείει δηλαδή την αρμοδιότητα του πολιτειακού λειτουργού.
Αυτό ακούγεται ως αντισυνταγματικό…
-Την ίδια ακριβώς γνώμη έχω και εγώ και μάλιστα επειδή είναι ένας συμπολίτης μας που είναι ασθενής οικονομικά το γραφείο μας προσεφέρθη να ασκήσει την έφεση, να καταφύγουμε σε μεγαλύτερο δικαστήριο θεωρώντας ότι είναι ένα θέμα που ενδιαφέρει όλη την κοινότητα των Θρακιωτών, μουσουλμάνων και χριστιανών και θεωρώντας και επιστημονικά ότι σφάλει η απόφαση αυτή και θα πρέπει να ελεγχθεί από ανώτερο δικαστήριο».
ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΗ ΜΑΡΤΙΔΟΥ

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »