*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

25 Φεβρουαρίου

ΑΓΕΛΗ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ Έφαγε και τα 10 πρόβατα στο κτήμα του Χρήστου Τιφτίκογλου στο Τύμπανο!

25 Φεβρουαρίου
«Μπάλα» έκαναν τον Τιφτίκογλου Χρήστο από το Δασαρχείο στην Κτηνιατρική, από την Κτηνιατρική στον ΕΛΓΑ και από τον ΕΛΓΑ στον Δήμο Τοπείρου!Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥ
*Από την στιγμή που έφυγαν τα σκυλιά ανοίγω την πόρτα και μπαίνω μέσα στο κτήμα. Και τι να δω; Τα πρόβατά μου σκοτωμένα, ξεκοιλιασμένα, δεν… δεν μπορώ να το περιγράψω. Μου τα έφαγαν όλα. μου άφησαν τέσσερα ζωντανά, που οι κοιλίες τους ήταν απ’ έξω!!! Έγινε χαμός. Έκλαιγα. Έκλαιγα μόνο που τα έβλεπα έτσι

Απίστευτο κι όμως αληθινό. Εκεί που πιστεύαμε ότι «τα σκυλιά προστατεύουν τον άνθρωπο και τα πρόβατα», η καταγγελία του Χρήστου Τιφτίκογλου χθες στην «Ανοιχτή γραμμή» πράγματι έσπαζε κόκαλα…
Αγέλη 30 με 40 σκυλιά, «εισέβαλε» στη κυριολεξία στο κτήμα του στο Τύμπανο Ξάνθης και… κατασπάραξε και τα 10 πρόβατα που βρήκε εκεί!!!
Τι είπε ο ίδιος ο κτηνοτρόφος στο Xanthi channel και τον «Μαχητή»:
«Το πρωί της Τρίτης που μπήκα μέσα στο κτήμα μου, μόλις έκανα να ανοίξω την πόρτα, πλάκωσαν περίπου 30 με 40 σκυλιά. Φοβήθηκα, έτρεμα από τον φόβο μου. Κάποια στιγμή έφυγαν. Από την στιγμή που έφυγαν τα σκυλιά ανοίγω την πόρτα και μπαίνω μέσα στο κτήμα. Και τι να δω; Τα πρόβατά μου σκοτωμένα, ξεκοιλιασμένα, δεν… δεν μπορώ να το περιγράψω. Μου τα έφαγαν όλα. μου άφησαν τέσσερα ζωντανά, που οι κοιλίες τους ήταν απ’ έξω!!! Έγινε χαμός. Έκλαιγα. Έκλαιγα μόνο που τα έβλεπα έτσι. Το ίδιο πράγμα έγινε και πέρυσι. Στο κτήμα ενός φίλου μου. Έκανα καταγγελία αλλά δεν μου απάντησε κανένας. Φοβάμαι να πάω στο κτήμα μου πλέον. Τα σκυλιά είναι αδέσποτα. Κανένας δεν έχει σκυλιά εδώ πέρα. Τι να κάνω πια. Που να απευθυνθώ; Δεν ξέρω! Από τον έναν στο άλλο με στέλνουν. Το δασαρχείο μου λέει στην κτηνιατρική. Η κτηνιατρική με έστειλε στον ΕΛΓΑ. Ο ΕΛΓΑ με έστειλε Δήμο Τοπείρου. Πήγα στον Δήμο και μίλησα με τον Αντιδήμαρχο κ. Τσιλιγγίρη και μου είπε πως θα με βοηθήσει όσο -μπορεί. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω…».
-Μήπως το Σωματείο Ζωοφίλων ΣΩΖΩ μπορεί να δώσει μια απάντηση στον φτωχό κτηνοτρόφο; Ή κάποιος άλλος αρμόδιος;

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »