Αν καταλάβαμε λοιπόν καλά από την «διαβούλευση»των τοπικών ΠΑΣΟΚων, θέλουν τον Δήμο Τοπείρου ως έχει και όλους τους λοιπούς Δήμους με... συνενώσεις! Ένας Δήμος Βιστωνίδα, Άβδηρα και Σέλερο, ένας Δήμος Ξάνθης και Σταυρούπολη, ένας Δήμος Μύκης με κοινότητες και ο Τόπειρος... μόνος και Χατζηευαγγέλου!
-Τελικά φίλε Αχιλλέα μήπως θέλετε «Καλλικράτης» στα μέτρα του... Χατζηευαγγέλου και εκεί μόνο βρίσκεται το όλο πρόβλημα; Πείτε το να τελειώνουμε...
Και βγάλτε και... «Τούρκο Δήμαρχο» με έδρα τα Άβδηρα να συμπληρώσετε το καρέ... να δούμε που θα κρύβεστε στη συνέχεια.

