*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

10 Φεβρουαρίου

Αίσχος! Ανάγκασαν τους «ΦΙΛΟΥΣ» να αποχωρήσουν από το Καρναβάλι του… Φανουράκη και του Νέζου..!

10 Φεβρουαρίου
Αν δεν υπήρχαν Θρακική Σκηνή, ΦΙΛΟΙ, Κατασκηνωτές και Διόνυσος με τα παιδιά του Προσκοπισμού δεν θα υπήρχε τώρα ΞΑΝΘΙΩΤΙΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ να κάνουν οι κύριοι αυτοί τα «πανάκριβα»… γούστα τους!ΠΡΩΤΗ αποχώρησε η ΘΡΑΚΙΚΗ ΣΚΗΝΗ από τις εκδηλώσεις του Ξανθιώτικου Καρναβαλιού, όχι όμως από τη «παρέλαση». Σαν απάντηση στη «φίμωση» και «λογοκρισία» Φανουράκη, ανέβαλε την Ξανθιώτικη επιθεώρηση «Ο διάδοχος του Uri Tsepel» για την Τετάρτη 24 Μαρτίου στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης.
Χθες ήρθε η σειρά του «αρχαίου» Καρναβαλικού συλλόγου της Ξάνθης «ΟΙ ΦΙΛΟΙ» που αναγκάστηκε να αποχωρήσει από το… Καρναβάλι του Φανουράκη και του Νέζου!!! Κι έπονται κι άλλες εξελίξεις μετά την λήξη των εκδηλώσεων, όταν φτάσει η στιγμή του οικονομικού απολογισμού…
ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΟΙ «ΦΙΛΟΙ»
Τίποτα δεν «προδιέθετε» μέχρι πριν λίγες μέρες στην απόφαση του Καρναβαλικού συλλόγου «ΟΙ ΦΙΛΟΙ», να αποχωρήσουν από το Καρναβάλι…
Αφορμή μια πρωτοβουλία του συλλόγου (πολύ σωστή κατά την άποψή μας).
ΣΕ μια δύσκολη ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ εποχή, οι «ΦΙΛΟΙ» λοιπόν έβγαλαν μια ανακοίνωση που κανονικά θα έπρεπε πρώτος και καλύτερος να επικροτήσει ο ίδιος ο Δήμαρχος Ξάνθης!
Με στόχο ακόμη περισσότεροι Καρναβαλιστές αλλά και σε κανέναν να μη λείψει η χαρά του «κεφιού» και της παρέλασης, οι «ΦΙΛΟΙ» εξέδωσαν την παρακάτω ανακοίνωση.
«ΦΕΤΟΣ ΠΑΡΕΛΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος «Οι Φίλοι» καλεί όλα τα μέλη του και τους φίλους του στο φετεινό Καρναβάλι να παρελάσουν με στολές των προηγούμενων ετών.
Σας παρακαλούμε όποιος επιθυμεί να πάρει μέρος στη παρέλαση, να επικοινωνήσει οπωσδήποτε με την κ. Κωνσταντινίδου Άφρω: Κιν. 6974370347, Τηλ. 2541073427»
-Μάλιστα η εφημερίδα μας, πρόβαλε ιδιαίτερα την ανακοίνωση αυτή των «ΦΙΛΩΝ»!!!
ΦΑΝΟΥΡΑΚΗΣ - ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ «ΟΧΙ»!
Ο Μανώλης Φανουράκης που όταν τον «βολεύει» καλεί τους συλλόγους για να βγάλουν το… φίδι από την «τρύπα», αλλά όταν δεν τον… «βολεύει» τότε ουδείς γνωρίζει για τις αμοιβές της Shapplin ή των υπολοίπων, απέρριψε το αίτημα αυτό των «ΦΙΛΩΝ» χωρίς κανέναν λόγο!!!
Όταν… Αν δεν υπήρχαν Θρακική Σκηνή, ΦΙΛΟΙ, Κατασκηνωτές και Διόνυσος με τα παιδιά του Προσκοπισμού δεν θα υπήρχε τώρα ΞΑΝΘΙΩΤΙΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ να κάνουν οι κύριοι αυτοί (Τσέπελης, Φανουράκης) τα «πανάκριβα»… γούστα τους με ξένα λεφτά!!!
Μετά την εξέλιξη αυτή, οι «ΦΙΛΟΙ» έδωσαν στη δημοσιότητα την παρακάτω ανακοίνωση:
«Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ “ΟΙ ΦΙΛΟΙ” ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Κατόπιν έντονης και αδικαιολόγητης αντίδρασης των υπολοίπων συλλόγων προς την αρχική μας απόφαση, ενημερώνουμε τα μέλη και τους φίλους μας ότι ο Πολιτιστικός Σύλλογος “ΟΙ ΦΙΛΟΙ” φέτος δεν θα συμμετάσχει στην Καρναβαλική παρέλαση ζητώντας την κατανόησή σας».
ΛΑΚΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ!
Καλούμε τον Δήμαρχο Ξάνθης Λάκη Στυλιανίδη μετά την αποχώρηση του Καρναβαλικού συλλόγου «ΟΙ ΦΙΛΟΙ» να πάρει μέτρα και να δώσει ένα τέλος στο σημερινό καθεστώς «μεγαλομανίας» που απειλεί στη κυριολεξία να οδηγήσει τον θεσμό στο… «γκρεμό»!
-Δήμαρχε να παρέμβεις και να «παρελάσουν» οπωσδήποτε την ερχόμενη Κυριακή οι «ΦΙΛΟΙ», γιατί το «Ξανθιώτικο Καρναβάλι» από ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ που το οραματιζόσουν, κατάντησε πλέον… Καρναβάλι Φανουράκη και «Κυβερνείου»!
Και το «πολιτικό» κόστος και στη συγκεκριμένη περίπτωση θα το «πληρώσεις» δυστυχώς εσύ… Πριν είναι αργά!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »