Ξεκάθαρο το ερώτημά μας, προς τον στενό συνεργάτη του Προέδρου της Ν.Δ. Διονύση Βώβο. -Με εντολές του Αντώνη φίλε Διονύση προσέλαβε ο Δήμαρχος Σταυρούπολης Γιώργος Καρασακαλίδης (φίλος του Προέδρου σας), τον «γνωστό» Θεολόγο Καλαϊτζή νομικό σύμβουλο στο Δήμο Σταυρούπολης;
-Ή μήπως με τον τρόπο αυτό ήθελε να τον…επιβραβεύσει για τις πλαστογραφίες του αλλά και τις ύβρεις του σε βάρος του Αντώνη Σαμαρά;
Αυτή λοιπόν είναι η νέα Νέα Δημοκρατία που θέλετε και πρεσβεύετε;
-Να «βολεύονται» με οποιαδήποτε κατάσταση οι Θεολόγηδες στους Δήμους και σε διάφορες θέσεις;
(Σ. Σ. Μπράβο Γιώργο Καρασακαλίδη. Άντε ο επόμενος που πρέπει κάπου να προσλάβεις, να είναι ο….Τσέπελης!!!)

