Καλό είναι να κλείσει από σήμερα η οδός ΙΧ Μεραρχίας όπως έχει καταντήσει από τις τελευταίες βροχοπτώσεις γιατί πραγματικά είναι...»επικίνδυνη» για τα αυτοκίνητα και ιδίως από αυτά που έρχονται από τη πλευρά του τζαμιού και κατεβαίνουν για την Βενιζέλου.Η ανάπλαση του δρόμου είχε ξεκινήσει 2-3 εβδομάδες πριν, σταμάτησε όμως λόγω των κακών καιρικών συνθηκών για να συνεχιστεί από την ερχόμενη Τρίτη μετά το Καρναβάλι....
Ωστόσο οι τελευταίες βροχοπτώσεις έκαναν εντελώς ακατάλληλο το δρόμο για τα αυτοκίνητα και καλό είναι οι οδηγοί να προσέχουν μέχρι να κλείσει οριστικά ο δρόμος από τον εργολάβο λόγω του έργου...Προσοχή φίλοι αναγνώστες!

