*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

29 Ιανουαρίου

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ!!!

29 Ιανουαρίου
*Αίσθηση πολλών μποφόρ και στη Ξάνθη από τις αποκαλύψεις της Τρίτης στην εκπομπή του Χαρδαβέλα για τους Εφραίμ - Αρσένιο…
-Τους οποίους χαρακτήρισε «συμμορία» ο γνωστός δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης!!!
-Κάτι δηλαδή παρόμοιο με το… «μαφιόζους» που τους χαρακτήρισα εγώ και έσπευσαν με δικηγόρο τον Στέργιο Γιαλάογλου να με βομβαρδίσουν με αγωγές!
……
*Πως σχολιάζω τα ντοκουμέντα του Χαρδαβέλα και τα λεγόμενα του Καραμανλή (με τον Ρουσόπουλο δίπλα του…);
-Ότι χειρότερο Πρωθυπουργό, δύσκολα θα «ξαναγνωρίσει» η χώρα…
……
*Έχω επίσης την εντύπωση ότι μέχρι να «κλείσει» η Εξεταστική με το νέο πόρισμα για το Βατοπέδι, τέτοιες αποκαλύψεις θα έχουμε πολλές περισσότερες στο μέλλον…
-Βλέπετε δεν υπάρχει πλέον… Ρουσόπουλος στη Κυβέρνηση, να «τρέμεις» να μιλήσεις!
Και να σου κόψουν τις… διαφημίσεις του ΠΡΟ-ΠΟ και των Λαχείων!
……
*Όταν για παράδειγμα ένας διακεκριμένος δικηγόρος όπως ο Βασίλης Καπερνάρος φτάνει στο σημείο να σχολιάζει στην εκπομπή του Χαρδαβέλα, «εμένα με επηρεάζει αρνητικά πάντως η παρουσία αυτού του ατόμου (Εφραίμ) με αυτά τα δρώμενα στο Άγιο Όρος… Την ψυχή μου τη επηρεάζει αρνητικότατα!»
-Τότε τι θα πρέπει να πω εγώ;
-Που μου ζητάει και… 400.000 Ευρώ από πάνω το γνωστό «δίδυμο» των μπίσνεσμαν του Βατοπεδίου;
……
*«Έφυγαν από την Κύπρο το 1978 , με μεγάλες κατηγορίες για παιδεραστία, έχω εδώ και κατάθεση, κοριτσιού 9 χρόνων, 29 τώρα που περιγράφει τι της έκαναν αυτοί οι παιδεραστές όταν πήγαν στο Βατοπεδι, δεν το λέω εγώ το λέει ο Χρυσόστομος ο 2ος , ο επικεφαλής της Κυπριακής εκκλησιάς», είπε λοιπόν στον «Αθέατο κόσμο» ο γνωστός δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης.
-Και μπίσνεσμαν δηλαδή και παιδεραστές και… καλόγεροι!!!
……
*Οπότε μετά από όλα αυτά τα παραπάνω, ο Μητροπολίτης μας, ας φέρει στη Ξάνθη μια βόλτα τον Χρυστόστομο τον 2ο από την Κύπρο.
-Θα έχει ενδιαφέρον και για όλους αυτούς τους «αφελείς» που συνεχίζουν να «τρέχουν» στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου Πόρτο Λάγος… συνδράμοντας με τον οβολό τους στο να αυξάνει τα κέρδη της η «παρέα» των Εφραίμ - Αρσένιου… Να μάθουν για «τα έργα τους» στην Κύπρο!!!
……
*Και κάτι που οφείλω να ξεκαθαρίσω, μιας και ακόμη και σήμερα, «πληρώνω» προσωπικά την αντίσταση του 2003 και του 2004 στις διεκδικήσεις των καλόγερων μπίσνεσμαν!
-Εγώ και επί Νέας Δημοκρατίας, είχα το «θάρρος» να καταγγείλω από τον «Μ» τις περιβόητες ανταλλαγές, όταν ο Κοντός «πανηγύριζε» γι’ αυτές με δελτία τύπου…
-Τα ΓΡΑΠΤΑ μένουν και όσοι πιστοί, δεν έχουν από το να ανατρέξουν λίγο στο παρελθόν…
……
*Αλλάζω θέμα και το ξεκαθαρίζω:
Εγώ δεν δέχομαι ότι «…Ο Αλέκος Κοντός έκανε τηλεφωνική παρέμβαση άμεσα και… «πήρε παραμάζωμα» τον τηλεοπτικά άπειρο ακόμη Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ», όπως έγραψε ο «όψιμος» υποστηριχτής του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Σταύρος Καρυπίδης…
-Αν το δέχονται ο ίδιος ο Σωκράτης ή και ο αδελφός του ο Θανάσης που «αρέσκεται» τελευταία στα εγκώμια των κυρίων αυτών…
-Τότε ταπεινά τους ζητώ συγνώμη! Δεν θα το… ξανακάνω, ώστε να μην κινδυνέψω να με πάρει κι εμένα… «παραμάζωμα» ο «βατοπεδινός» πρώην Υπουργός…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »