*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

27 Ιουνίου

Εμπορικά κέντρα!

27 Ιουνίου
Εξέπληξε κατά πολλούς η θέση μου για τα νέα εμπορικά κέντρα και το ότι τάχτηκα από προχθές ΥΠΕΡ.
-Απορώ.
-Διότι ως απλός πολίτης και καταναλωτής, έχω κι εγώ το δικαίωμα να εκφράζω μια άποψη και να ζητάω «ποιότητα ζωής» όταν ΠΛΗΡΩΝΩ τα αγαθά που ψωνίζω…
-Διότι όταν μου επιβάλει ο Δήμαρχος αυτής της πόλης να παρκάρω στο Κλειστό «Φ. Αμοιρίδης» και να έρχομαι με βροχές και αγιάζια από εκεί με τα πόδια να ….ψωνίσω από την αγορά μας, ή με γεμίζει πρόστιμα δια των δημοτικών του αστυνομικών, επιλέγω ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ και νέα στέκια, προκειμένου να αναπροσαρμόσω την προσωπική μου ζωή και να ηρεμήσω από την «πίεση»….
Μιας και θεωρεί «δική του τη πόλη» και εμπαίζει τη νοημοσύνη αλλά και την αισθητική μου….
Από την ώρα λοιπόν που θα έρθουν λειτουργήσουν αργά ή γρήγορα τα Εμπορικά Κέντρα τόσο απέναντι από την Φελώνη, όσο και στο πρώην «Δέρας» και από την ώρα που ο Δήμαρχος με «αποκλείει» σαν πολίτη να ψωνίσω πλέον από την ΑΓΟΡΑ μας, μοιραία θα αναζητήσω …..νέες αγορές και νέα μαγαζιά που θα ψωνίζω με καλύτερη ποιότητα ζωής ως καταναλωτής και το βασικότερο, δεν θα έχω και στο κεφάλι μου τα «πρόστιμα» του δημοτικού αστυνόμου!
Έχω άδικο κύριε Τσιακίρογλου, κύριε Δήμαρχε και κύριε Πούλιο;
-Απέναντι σε όλους εσάς που θέλετε να μου «χαλάσετε» τη ζωή αφού με «διώχνεται» από το κέντρο…φεύγω!
Ένας ΙΧής-καταναλωτής

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »