*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

06 Μαρτίου

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

06 Μαρτίου
*Πολύ δουλειά και κινητικότητα για τον Δήμαρχο Ξάνθης στην Αθήνα από την Τρίτη μέχρι και χθες το απόγευμα…
Σε λίγο αν συνεχιστεί αυτό, θα πρέπει να ιδρύσει… παράρτημα του Δήμου στην Αθήνα!
……
*Δεν υπάρχει μέρα που να μην παίρνουν και 3-4 για το θέμα του «Elisso Hotel» και του «συνεταιρισμού» Ανδρικόπουλου - Τσέπελη που εγώ αποκάλυπτα, πριν καν ξεκινήσει να λειτουργεί το ξενοδοχείο…
-Τότε που με εντολές του Προέδρου του ΕΒΕ Ξάνθης, έσπευσαν να διαψεύσουν εμένα και την… Ελένη, οι Τριμίτζιοι, οι Ιερόπουλοι και οι Αμοιρίδηδες!!!
……
*Τι κάνω λοιπόν κάθε φορά που μου μιλάνε «επιμόνως» για τον Τσέπελη και το Elisso; Τους παραπέμπω αφενός στον… Στέργιο Γιαλάογλου και τον Βαγγέλη Μαρκόπουλο κι αφετέρου στον Δήμαρχο Ξάνθης και τον Στάμο Τριμίτζιο…
-Είμαι ελεύθερος!
……
*Τελικά σε ποιόν ανήκει αυτή η πόλη;
-Μην απαντάτε σε παραπλανητικές ερωτήσεις…
……
*Αλλάζω θέμα και πάω στο προσφιλές των τελευταίων καιρών. Μόνο καλή δεν είναι η «υποδοχή» που κάνουν σε πολλά χωριά του Νομού μας στον πρώην Υπουργό Κοντό Αλέκο… Θέλετε ένα από αυτά τα χωριά;
Σέλινο… αν κάτι σας λέει αυτό.
……
*Εκεί που τα πάει βέβαια ακόμη χειρότερα ο Κοντός είναι μέσα στη πόλη, όπου η φθορά του είναι τόσο μεγάλη, ώστε να εμφανίζονται και… συνειδητοί απόντες στα γεύματά του! Και μετά να αναζητεί την αιτία της απουσίας τους…
……
*Εγώ τον Χρήστο Φεταχίδη δεν τον θέλω μόνο ανδρείο μέσα στο δημοτικό συμβούλιο Τοπείρου να υβρίζει τον Παυλακάκη και τον Ράπτη, αλλά και μέσα στο δικαστήριο… Κι όχι να εκπροσωπείται δια δικηγόρου!
-Αφήνοντας τους εκδότες να «απολογούνται» για τις δικές του κατάπτυστες ανακοινώσεις κατά του ανθρώπου που όπως και ειλικρινώς μου είπε ο αντ’ αυτού κ. Παπασταματίου, τους ευεργέτησε όσο κανείς.
……
*Κι όσο για την αγαπημένη μου φίλη Σούλα Σακάλογλου, αυτήν που «επέβαλε» στον Δήμαρχο Τοπείρου Στέλιο Χατζηευαγγέλου να μου κάνει και… εμπάργκο (!) επειδή δεν της αρέσει η κριτική μου…
-Επίσης την περίμενα πιο ανδρεία!
-Και γνωρίζει τον λόγο. Της τον είπα και face to face…
……
*Πως σχολίασε ο Δημήτρης Πασαλής των καφέ μπαρ τις απειλές περί «παραίτησης» του Κακλαμάνη αν περάσει η μείωση του φόρου Παρεπιδημούνταν από το 2% στο 0.5%...
-Να παραιτηθούν και οι άλλοι Δήμαρχοι! Αυθεντικός 100%...
……
*Προς Μάριο Δραγουϊδη ΛΑ.Ο.Σ Ξάνθης, Ενταύθα
Εμένα Μάριε και το ξέρεις πολύ καλά, ούτε Μανώλη Τσέπελη με λένε, ούτε Θεολόγο, ούτε και Στέλιο…
Από δω και πέρα, θα με βρίσκεις συνέχεια μπροστά σου! Η ανοχή τέλος.
Και να το διαμηνύσεις αυτό και στον Καρατζαφέρη που σού δίνει τη σφραγίδα του ΛΑ.Ο.Σ για να λύνεις τις προσωπικές σου διαφορές…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »