*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

25 Ιανουαρίου

Χαμός με το πρωτοσέλιδο του «Μ» για τον Τσέπελη-Και στο γήπεδο με το αυτοκίνητο του Δήμου πάει! Καραμπινάτη παράβαση καθήκοντος!

25 Ιανουαρίου
*Τέτοιο χαμό, τέτοια σχόλια και τέτοια απαξίωση από τους πολίτες για  έναν… «εκατομμυριούχο» Δήμαρχο που δεν σέβεται πρώτα αυτούς που τον ψήφισαν και μετά τον ίδιο τον  Δήμο, να είμαι ειλικρινής δεν την περίμενα…!
……
*Με πήρε για παράδειγμα αναγνώστης μου - φίλαθλος για να μου πει για παράδειγμα ότι και την Κυριακή 19 Ιανουαρίου που ο κύριος Τσέπελης εμφανίστηκε «στο γήπεδο των Πηγαδίων και πάλι πήγε με το… αυτοκίνητο του Δήμου! Για να μη ξοδέψει έστω μισό ευρώ βενζίνης κυκλοφορώντας με ένα από τα αυτοκίνητα που διαθέτει η οικογένεια!
Και με πήραν κι άλλοι που μου είπαν ότι ακόμη και σε γάμους και βαπτίσεις το ίδιο κάνει!
Και η ξεκάθαρη απάντησή μου.
-Φωτογραφίστε τον και καταγγείλτε το. Όπως έκανα εγώ!
……
*Επειδή λοιπόν αυτή η ιστορία σίγουρα θα έχει και συνέχεια καθότι αυτό που κάνει ο κύριος Τσέπελης είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και παράλληλα αποτελεί καραμπινάτη παράβαση καθήκοντος, διότι αποδεικνύεται και ο δόλος του και η πρόθεσή του να ΖΗΜΙΩΣΕΙ το Δήμο Ξάνθης και τους Δημότες, εγώ απλά θα περιμένω να δω αν θα παρέμβει ο Εισαγγελέας Ξάνθης ή θα παρέμβει το εδώ γραφείο της Αποκεντρωμένης.
-Ούτε κραυγές, ούτε απειλές, ούτε τίποτα…! Για μένα η συγκεκριμένη πρακτική δείχνει ένα πράγμα.
-ΑΠΛΗΣΤΙΑ! Και παράλληλα το θράσος να θεωρεί ότι «δεν μπορεί να τον αγγίξει κανείς…».
……
*Ιδού λοιπόν Δήμαρχε Τσέπελη ΤΟΛΜΑ αφού είσαι τόσο… ανδρείος και τσαμπουκάς και συνέχισέ το.
Διότι εγώ προτίθεμαι ακόμη και να σε… διευκολύνω! Να βγει δηλαδή ο Υπουργός Εσωτερικών ή ο Σάββας της Αποκεντρωμένης ή να βγουν και οι Εισαγγελείς και να πουν…
-ΝΟΜΙΜΩΣ ένας Δήμαρχος μπορεί και για τους… φούρνους του και για τις επιχειρήσεις τους και για ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ λόγους, να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο του Δήμου σαν…ΙΧ! Αυτά για σήμερα… Καθότι πολλοί αναγνώστες μου χθες μου είπαν ότι θα «συμβάλουν» κι αυτοί στο έργο μου.
-Δηλαδή όπου βλέπουν τον Τσέπελη για ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ λόγους να κυκλοφορεί με τον αυτοκίνητο του Δήμου Ξάνθης, θα μου στέλνουν τάχιστα τα ντοκουμέντα!!!
Το γλέντι λοιπόν τώρα ξεκινάει! Ή μάλλον ξεκίνησε από χθες…
……
*Με ρώτησαν επίσης κάποιοι, γιατί στο πρωτοσέλιδο έβαλα τον κύριο Τσέπελη με τον Κωνσταντίνο Δασκαλάκη!
-Θα μπορούσα να τον βάλω και με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ.Παυλόπουλο, ή να τον βάλω και με Στρατηγό ή τον Αστυνομικό διευθυντή.
Ο λόγος όμως θα ήταν και πάλι ο ίδιος!
……
*Με τη φωτογραφία λοιπόν του Τσέπελη και του Κωνσταντίνου Δασκαλάκη που ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ έβαλα στο πρωτοσέλιδό μου, ήθελα να πω με απλά λόγια, αυτό που φωνάζω εδώ και πολλούς μήνες..!

Ότι ο Τσέπελης, όσα λεφτά και να αποχτήσει, με όποιες διασημότητες κι αν φωτογραφηθεί, όσα κουστούμια και παλτά και να αλλάξει! Πάντα θα είναι ο… Τσέπελης! Αυτό μπορεί, γι’ αυτό είναι πλασμένος! Οι δημότες να πληρώνουν ακόμη και τις βενζίνες του…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »