*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

24 Σεπτεμβρίου

Μετά τον Τούρκο Πρόξενο και ο Ευφραίμ …«ευλόγησε» τον Τσέπελη! Sorry αδέλφια αλλά δεν μπορώ να τα «βάλω» με τα όνειρά μου…

24 Σεπτεμβρίου

Με τη μεσολάβηση του ...διαμορφωτή κοινής γνώμης Σταύρου Καρυπίδη (σ.σ. Ένας ακόμη Τσπελοφύλακας με το αζημίωτο φυσικά...), ακόμη και ο Εφραίμ υποδέχτηκε τον Δήμαρχο Ξάνθης Μανώλη Τσέπελη περιχαρής στη μετόχι της Μονής Βατοπεδίου στη Λίμνη Βιστωνίδα στο Πόρτο Λάγος, "ευλογώντας" τον ώστε να συνεχίσει το επί χρόνια…»θεάρεστο» έργο του στο Δήμο Ξάνθης.
Το ωραίο της ιστορίας; Ενώ ο Τσέπελης "προσκυνάει" τον Ευφραίμ, η λεζάντα της φωτογραφιας αναγράφει, ο Μανώλης Τσέπελης προσκύνησε την...Παναγία! 
Μετά από αυτό δηλώνω ευθαρσώς στον Θανάση Ξυνίδη ότι ναι…συμπονώ κι εγώ τον εαυτό μου γιατί μάλλον –μετά το ΦΥΣΙΣ, τον «πλουτισμό» και όλα όσα επί χρόνια καταλογίστηκαν στον έντιμο αυτόν άνθρωπο που ακούει Μανώλης  Τσέπελης-δεν μπορώ να ξεπεράσω δυστυχώς την…»αλητεία» …μου και να τον νομιμοποιήσω, παραμένοντας αυθεντικός, μη χαρίζοντας το μέλλον της πόλης Μου στον Τσεπελισμό και στα επί 30 χρόνια "κατορθώματά" του στη Ξάνθη που συνεχίζονται απο την πρώτη κι όλας μέρα που ανέλαβε...
-Sorry Θανάση παλιέ μου «φίλε», αλλά δεν μπορώ να τα «βάλω» με τα όνειρά μου!
(σ.σ. Βέβαια εδώ τον Ευφραίμ από ...«Κατακτητή» της Γης μας που αποκαλούσε, νομιμοποίησε ο ίδιος ο Μητροπολίτης Ξάνθης κ.κ.Παντελεήμων, στον Τσέπελη ...μένουμε;..)


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »