*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

24 Ιουλίου

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΜΘ ΣΤΗΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ

24 Ιουλίου

Απάντηση στην αναγνώστρια και επιστολογράφο μας Αντωνία Ανδριοπούλου που με επιστολή της στο maxitisthrakis.blogspot.com κατήγγειλε συγκεκριμένη υπάλληλο του Γραφείου Συγκοινωνιών Ξάνθης, έστειλε στον «Μαχητή» η Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Περιφέρειας ΑΜΘ.
Ιδού τι αναφέρει:

ΠΡΟΣ :
1. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΘΡΑΚΗΣ
2. ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
ΚΟΙΝ.:
1. ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΑΜΘ
2. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚ/ΝΙΩΝ ΞΑΝΘΗΣ
ΘΕΜΑ: Απάντηση στο από 21.07.2018 δημοσίευμα της εφημερίδας ΄΄Μαχητής΄΄ με θέμα *Η ταλαιπωρία μιας χήρας αναπήρου που ο θανών σύζυγός της κατά κακή της τύχη, της άφησε κληρονομιά ένα αναπηρικό αυτοκίνητο*.
Απαντώντας στο παραπάνω δημοσίευμα της εφημερίδας και προς πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας και της προσωπικότητας της κας Φωτιάδαου Αναστασίας, σας γνωρίζω τα παρακάτω πραγματικά και αληθή γεγονότα:
-Ως Αν. Προϊστάμενος της Γενικής Δ/νσης Μεταφορών και Επικοινωνιών ΠΑΜΘ, πληροφορήθηκα τηλεφωνικώς για το παραπάνω δημοσίευμα και πραγματικά έμεινα άφωνος. Θεωρώ την εν λόγω επιστολή απαράδεκτη, απαξιωτική, προσβλητική, προκλητική και επιθετική, για το γεγονός και μόνο ότι το περιεχόμενό της σε καμιά περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στα πραγματικά γεγονότα και προπάντων δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την άριστη επιστημονική και επαγγελματική κατάρτιση της κας Φωτιάδου Αναστασίας, Προϊσταμένης του Τμήματος Αδειών Κυκλοφορίας της Δ/νσης Μεταφορών και Επικ/νιών Ξάνθης. Ο ευτελισμός της προσωπικότητας της κας Φωτιάδου Αναστασίας πραγματικά δεν έχει όρια.
-Επειδή, όπως είναι γνωστό σε όλους, πολλά θέματα δεν δύνανται να προβλεφθούν επακριβώς από την πολύπλοκη ισχύουσα νομοθεσία, χρήζουν περαιτέρω διευκρινήσεων από το αρμόδιο Υπουργείο ή από τις κατά τόπους Νομικές Υπηρεσίες των Περιφερειών. Με αυτό το πνεύμα η κα Φωτιάδου Αναστασία απεύθυνε σε μένα σχετικό ερώτημα, για τον τρόπο και τη διαδικασία μεταβίβασης του πρώην αναπηρικού αυτοκινήτου στους κληρονόμους του θανόντος αναπήρου. Το εν λόγω ερώτημα μεταβιβάστηκε από μένα, εντός των προβλεπομένων προθεσμιών, στο αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, το οποίο στη συνέχεια το μεταβίβασε στην Ανεξάρτητη αρχή Δημοσίων Εσόδων, προκειμένου αυτή να αποφανθεί στο οικονομικό μέρος του ερωτήματός μου. Η ΑΑΔΕ με έγγραφό της διευκρινίζει αποκλειστικά και μόνο τις ισχύουσες τελωνειακές διατάξεις, σύμφωνα με τις οποίες θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η εν λόγω μεταβίβαση.
Η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, μέχρι και σήμερα δεν απήντησε γραπτώς στο εν λόγω ερώτημά μας. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία, ενημερώθηκα ότι επίκειται η απάντηση στο μέρος που αφορά την τεχνική εσωτερική υπηρεσιακή διαδικασία μεταβίβασης του εν λόγω διασκευασμένου αναπηρικού αυτοκινήτου, ως κανονικό επιβατικό αυτοκίνητο.
Επειδή η απάντηση του Υπουργείου Υποδομών καθυστερεί και δεν έχει περιέλθει ακόμη και σήμερα στην υπηρεσία μας, ανέλαβα προσωπικά την ευθύνη, αξιολογώντας ενδελεχώς τον υπηρεσιακό φάκελο του οχήματος, αποστέλλοντας το υπ΄αριθμ. 110241/85/18.07.2018 έγγραφο προς την αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικ/νιών Ξάνθης, με εντολή να μεταβιβαστεί το εν λόγω αναπηρικό αυτοκίνητο, ως απλό επιβατικό, εφόσον οι κληρονόμοι προβούν σε τελωνειακή τακτοποίησή του και καταβληθούν, μεταξύ άλλων, τα αναλογούντα τέλη μεταβίβασης. Επιπρόσθετα στον χώρο των παρατηρήσεων θα πρέπει να αναγραφεί ο εσωτερικός υπηρεσιακός κωδικός 129.
Στη συνέχεια και μάλιστα την 20.07.2018 πραγματοποιήθηκε η μεταβίβαση του εν λόγω αναπηρικού αυτοκινήτου και επαναχορηγήθηκαν οι κρατικές πινακίδες και η νέα άδεια κυκλοφορίας, πλέον ως απλό διασκευασμένο επιβατικό αυτοκίνητο. Μόνο τυχαίο δεν θα πρέπει να θεωρείται το γεγονός ότι, η εν λόγω επιστολή δημοσιεύεται την 21.07.2018.
-Σε ότι αφορά το πρόσωπο της κας Φωτιάδου Αναστασίας, σας γνωρίζω ότι επιτελεί άψογα τα από την ισχύουσα νομοθεσία προβλεπόμενα καθήκοντα και ότι στο χρονικό διάστημα των 3 (τριών) ετών ως Αν. Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης, ουδέποτε υπήρξε το παραμικρό υπηρεσιακό πρόβλημα, τουναντίον υπήρξε άψογη και παραδειγματική συνεργασία επί όλων των θεμάτων αρμοδιότητάς της, παρά το γεγονός της υποστελέχωσης του Τμήματος Αδειών Κυκλοφορίας, του οποίου προΐσταται.
Ο ισχυρισμός της δημοσιευθείσας επιστολής περί αμάθειας, άγνοιας και ανικανότητας δεν ευσταθεί σε καμία περίπτωση και δεν έχει ουδεμία σχέση με την άψογη επιστημονική και επαγγελματική κατάρτισή της. Η ίδια ανταποκρίνεται άψογα και με αξιοπρέπεια στα ανατεθέντα καθήκοντα της και δεν έχει υποπέσει στο παραμικρό παράπτωμα, κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων της.
- Συμπερασματικά, συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω και απαντώντας στην επώνυμη δημοσιευθείσα επιστολή, εμμένω στην τεκμηριωμένη προσωπική άποψή μου, ότι η κα Φωτιάδου Αναστασία, Προϊσταμένη του Τμήματος Αδειών Κυκλοφορίας, είναι άριστα επιστημονικά καταρτισμένη, επιτελεί ευσυνείδητα τα καθήκοντά της και λειτουργεί πάντοτε σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα νομοθεσία.
Συνεπώς, έχοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, έχω την άποψη ότι δεν συντρέχουν λόγοι παραπομπής της κας Φωτιάδου Αναστασίας για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα, πράξη παράληψης, αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης συμπεριφοράς.
Ε.Π.
Ο ΑΝ. ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚ/ΝΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ
ΜΙΤΟΥΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Διπλ. Μηχ/γος Μηχανικός

ΙΔΟΥ ΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΤΉΓΓΕΙΛΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΟ
«Μ» (21/7) ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΤΟ maxitisthrakis.blogspot.com
Μετά από πολύ αγανάκτηση και θυμό αποφάσισα να σας στείλω αυτή την
καταγγελία με την ελπίδα και παράκληση ότι θα την δημοσιεύσετε, όχι για κανένα
άλλο λόγο, αλλά για να σταματήσουμε κάποιους που έχουν καταλάβει μια θέση στο
Δημόσιο και έχουν ως μέλημα τους να ταλαιπωρούν τους πολίτες.
Εγώ είχα, έχω και όσο ζώ θα έχω φωνή και θα αντιστέκομαι σε κάποιους
τυπολάτρες, γραφειοκράτες και ανίδεους υπαλλήλους και θα τους δίνω τα
μαθήματα που τους αναλογούν, με την ελπίδα ότι ίσως συνέλθουν και αν όχι θα
παλεύω  με ένα μόνο σκοπό να αφήσουν τη θέση τους σε κάποιους άλλους που
έχουν τη διάθεση να πορεύονται δίπλα και όχι παράλληλα  με τον πολίτη.
Μία τέτοια υπάλληλος είναι η κυρία Φωτιάδου Αναστασία της Διεύθυνσης
Μεταφορών και επικοινωνιών της Νομαρχίας Ξάνθης. Η προαναφερόμενη κυρία
θεώρησε σωστό από το Μάρτιο να ταλαιπωρεί χήρα αναπήρου, στην οποία για
κακή της τύχη ο θανών σύζυγος άφησε σαν κληρονομιά και ένα αναπηρικό
αυτοκίνητο.
 Η κληρονόμος έκανε όσα ορίζει η νομοθεσία δηλαδή: Πλήρωσε τους αναλογούντες
φόρους για να αποχαρακτηρίσει  το αυτοκίνητο από αναπηρικό και θέλησε να το
μεταβιβάσει σαν κανονικό πλέον επιβατικό αυτοκίνητο σε μένα που είμαι αφενός
μεν ανάπηρη και έχω αυτοκίνητο με ατέλεια, αφετέρου όμως έχω κάθε δικαίωμα να
έχω στην κατοχή μου όχι μόνο ένα επιπλέον αυτοκίνητο, αλλά δέκα εφόσον
πληρώνω τους φόρους και τα τέλη μου.
Η κυρία Φωτιάδου Αναστασία, επειδή το αυτοκίνητο στο πίσω μέρος διαθέτει
ράμπα για την διευκόλυνση επιβίβασης ατόμων χρηστών αναπηρικών αμαξιδίων
αρνείτο να κάνει τη μεταβίβαση λόγω της ύπαρξης της. Εκανε συνεχώς ερωτήματα
αν επιτρέπεται η μεταβίβαση πότε στην Περιφέρεια Θράκης, πότε στα κεντρικά του
Υπουργείου Μεταφορών και επικοινωνιών κ.λ.π.
Για να την διευκολύνω στην άγνοια και την αμάθεια της ( δεν το έκανα μόνο
προσωπικά για μένα, αλλά και για να βοηθήσω άλλους συναδέλφους μου
ανάπηρους της Ξάνθης, που ίσως χρειαστεί να εξυπηρετηθούν από την κυρία και
δεν έχουν τη δική μου φωνή και το πείσμα να μάχονται εναντίον του άδικου ),
επειδή έχω την τιμή επί 40 χρόνια να αγωνίζομαι για τα προβλήματα των ατόμων
με βαριές κινητικές αναπηρίες στον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών,  στείλαμε
ερώτημα στο Υπουργείο Οικονομικών Δ/νση Τελωνείων σαν Σύλλογος, αν και το
γνωρίζαμε, γιατί εμείς μελετούμε και καθημερινά ενημερωνόμαστε, να μας
απαντήσουν αν δύναται κληρονόμος αναπήρου να μεταβιβάσει αναπηρικό
αυτοκίνητο αφού αποχαρακτηριστεί ως κανονικό επιβατικό, με μοναδικό σκοπό να
έχουμε μια επίσημη απάντηση ,ώστε να σταματήσουμε  την κυρία από τις
παράλογες και απαράδεκτες αιτιάσεις της και να σταματήσει να μας ταλαιπωρεί.
Η απάντηση της κυρίας Φωτιάδου Αναστασίας, όταν της κοινοποιήσαμε το
έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών, ήταν ότι δεν μπορούσε να το λάβει υπόψη
της (δηλαδή απαξίωσε τους νόμους και τις εγκυκλίους του Υπουργείου), γιατί δεν
είχε αποδέκτη την ιδία. ( Εδώ είναι για γέλια και για κλάματα ταυτόχρονα).
Επίσης χωρίς να υφίσταται λόγος ζητούσε να μάθει τον τρόπο μεταβίβασης και αν
χρειαζόταν νέα έκδοση πιστοποιητικού καταλληλότητας του αυτοκινήτου από το
Τελωνείο, γιατί θα μεταβιβαζόταν σε άτομο με αναπηρία, ενώ αυτό προϋπήρχε στο
φάκελο του θανόντος αναπήρου, Αυτό το ερώτημα από μόνο του τι δηλώνει;
Ερωτώ εγώ την πανέξυπνη τυπολάτρισσα, αδιάβαστη κυρία Φωτιάδου:
-Ποιος της έδωσε το δικαίωμα να μας εμπαίζει.
-Με ποιο δικαίωμα έφτασε την υπομονή μας στα όρια της;
-Θα μπορούσαμε αν ήμασταν κάπου παράνομοι να έχουμε αφαιρέσει τη ράμπα
έως ότι γίνει η μεταβίβαση και μετά να την επανατοποθετήσουμε;
 Ποιος θα μπορούσε να μας το απαγορεύσει ή ποιος θα μπορούσε να μας ελέγξει
τη στιγμή που το αυτοκίνητο δεν είναι με ατέλεια;
Πόσα αυτοκίνητα αγοράζονται και μετά οι ιδιοκτήτες τοποθετούν σε αυτά ότι
θέλουν;
Mήπως η κυρία Φωτιάδου Αναστασία το γνωρίζει;
 Η κυρία Φωτιάδου Αναστασία, που εκδίδει άδειες κάθε μέρα παρακολουθεί τα
αυτοκίνητα των πολιτών όταν παραλαμβάνουν τις άδειες κυκλοφορίας;
Aν μπορεί να το κάνει αυτό έστω και στην πόλη σας ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ!!!!!
 Να μας πεί τις μαγικές ικανότητες της για να τις εφαρμόσουν και άλλοι.
-Με ποιο δικαίωμα παρακρατούσε πινακίδες αυτοκινήτου για τις οποίες έχουν
πληρωθεί όλοι οι αναλογούντες φόροι και τέλη κυκλοφορίας;
Με λίγα λόγια η κυρία Φωτιάδου Αναστασία έχει παντελώς άγνοια του αντικειμένου
που υπηρετεί και καλά θα κάνει για να μη ταλαιπωρεί τους πολίτες ή να αφιερώσει
χρόνο να μελετήσει ή η υπηρεσία και συγκεκριμένα ο προϊστάμενος της, να
φροντίσει να της δώσει αντικείμενο που να μην έχει σχέση συναλλαγής με τον
πολίτη.
Αρκετά πια. Αν θέλουμε να λέμε ότι ζούμε σε Ευρωπαϊκή χώρα τέτοιοι υπάλληλοι
δεν πρέπει να υπάρχουν.
 Δεν τους χρειαζόμαστε, δεν τους θέλουμε. Μας είναι ανεπιθύμητοι.
Η Πατρίδα μας χρειάζεται υπαλλήλους με ευρύ μυαλό, καταρτισμένους, με ευγένεια
και με διάθεση να είναι δίπλα στον πολίτη, να τον εξυπηρετούν και όχι να τον
βασανίζουν.
 Ας έχουν πάντα στο μυαλό τους και ιδιαίτερα η κυρία Φωτιάδου Αναστασία, ότι τα
χρήματα που λαμβάνουν  έχουν υποχρέωση να τα σέβονται, γιατί είναι από το
υστέρημα του κάθε πολίτη.
Ότι τα λαμβάνουν, για να είναι γνώστες των αντικειμένων τους και όχι αδαείς.
Ότι τα λαμβάνουν, για να εξυπηρετούν τον πολίτη και όχι να τον ταλαιπωρούν.
Πολλοί άνεργοι ιδίως νέοι, θα ήθελαν να είχαν τη θέση υπαλλήλων σαν την κυρία
Φωτιάδου Αναστασία.
Τέλος σας ενημερώνω, ότι επιτέλους η μεταβίβαση έγινε σήμερα 20/7/2018
απούσης της κυρίας Φωτιάδου Αναστασίας (είχε ως είπαν αναρρωτική άδεια ως
την ερχόμενη Πέμπτη, ενώ στην αρχή είχε δηλώσει μια ημέρα. Τυχαίο;;;;;;;;;;;;; ) με
παρέμβαση και εντολή του Υπουργείου Υποδομών της Αθήνας, του οποίου οι
αρμόδιοι υπάλληλοι δεν πίστευαν ότι συνάδελφος τους θα  μπορούσε να επιδίδεται
στην αποστολή και παραλαβή ερωτημάτων και εγγράφων, ενώ όφειλε να είναι
γνώστης και άδικα να ταλαιπωρεί μια χήρα και ένα άτομο με αναπηρία.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Με εκτίμηση
Αντωνία Ανδριοπούλου


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »