ΑΚΟΥΣΟΝ!
*Να συμπεράνω ότι άρχισε να του αρέσει και του Παναγιώτη
Ταρενίδη να… μεγαλοπιάνεται και ο Δήμαρχος Μπάμπης παντού προτείνει αυτόν λες
και δεν υπάρχουν άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι, ή τον βάζει με το… ζόρι;
……
*Διότι αντ’ αυτού αντιδήμαρχος δεν μπορούσε να γίνει και ο
Μπάμπης επιστράτευσε τον Κυριάκο Παπαδόπουλο…
-Αλλά στην Αναπτυξιακή και στα… Ποτάμια δεν είχε πρόβλημα να
μπει!
……
*Το ωραίο είναι ότι όποιος συκοφαντεί, υβρίζει ή… μηνύει τον
σημερινό Δήμαρχο Ξάνθης, «συμπτωματικά» (;;;) αργά ή γρήγορα… αμείβεται με θέση
ή κάποιο αξίωμα!
Για το θέμα αυτό ωστόσο θα επανέρθω με περισσότερα στοιχεία…
……
*Μάλιστα επειδή αυτοί που με ξέρουν συνηθίζουν να λένε ότι
είμαι και «απρόβλεπτος», σημειώστε κι αυτό που σας αποκαλύπτω σήμερα…
-Λίαν συντόμως στο Δήμο Ξάνθης θα έχουμε τρανταχτές
αποκαλύψεις που δεν θα παρασύρουν μόνο τον Δήμαρχο….
……
*Και μια απάντηση στις χθεσινές μου απορίες γιατί όταν οι
Δημήτρης Μπένης, Θανάσης Ξυνίδης και Ανταμπούφης «πυροβολούσαν» τον Αλέξανδρο
Κοντό για την πρώην Αναπτυξιακή, δεν μίλησε και κανείς κι όλοι το έπαιξαν… τουμπεκί
ψιλοκομμένη;
-Δημοτικός σύμβουλος λοιπόν μου είπε τα εξής:
«Εκτελέσαμε
αποκλειστικά εντολές του Μπάμπη που μας συνέστησε στην παραταξιακή της Κυριακής
όσο κι αν προκληθούμε, να μην απαντήσουμε… ώστε να κυλήσει ομαλά το δημοτικό
συμβούλιο!».
……
*Μετά από αυτό, οφείλω
να ζητήσω δημόσια συγνώμη από τον Αλέξανδρο Κοντό, διότι ήμουν ο μόνος τελικά
που… «ενοχλήθηκα» βλέποντας την συνεδρίαση από το Xanthi channel. Που να ξέρω πως «σκεφτόσαστε» πλέον…
….
48χρονος στη Ν. Πέραμο λειτουργούσε κατάστημα που είχε
σφραγιστεί
Συνελήφθη την 27-6-2016 το μεσημέρι, στη Νέα Πέραμο, από
αστυνομικούς του Αστυνομικού Σταθμού Νέας Περάμου, 48χρονος ημεδαπός, διότι
λειτουργούσε επιχείρηση, έχοντας παραβιάσει τη σφραγίδα που είχε θέσει η
αρμόδια αρχή.
….
ΜΕΤΕ, ΣΕΡΙΦ ΚΑΙ ΤΣΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ, ΚΑΘΩΣ Η
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΛΩΣ ΚΡΑΤΕΙ!
Διαβάζω στα «Τουρκικά Νέα» ότι τις 23 Ιουνίου 2016 ο
Μουσταφά Αλή Τσαβούς-Πρόεδρος του DEB μετείχε στην παρουσίαση του βιβλίου «Το
Ισλάμ στα Βαλκάνια: Ατελείωτη Ελπίδα» που οργάνωσε η ΤΙΚΑ (Τουρκική Διεύθυνση
Συντονισμού και Συνεργασίας) και μετείχε και στο ιφτάρ Βαλκανικής Συνάντησης
της ΤΙΚΑ.
Στην εκδήλωση και στο ιφτάρ μετείχαν από την τουρκική
μειονότητα δυτικής Θράκης, ο εκλεγμένος μουφτής Ξάνθης και πρόεδρος της
Συμβουλευτικής Επιτροπής Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης Αχμέτ Μέτε και ο
εκλεγμένος μουφτής Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερίφ. Στο πάνελ και στο ιφτάρ μετείχε
επίσης και ο βουλευτής Προύσας του ΑΚΡ Χακάν Τσαβούσογλου.
Στο πάνελ μετείχαν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Βεϊσί
Καϊνάκ, ο πρόεδρος της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων Μεχμέτ Γκιορμέζ, ο
πρόεδρος της ΤΙΚΑ Δρ. Σερντάρ Τσαμ, οι οποίοι έκαναν και από μία ομιλία. Έγιναν
παρουσιάσεις σχετικά με τις φυσικές και πλασματικές ταυτότητες στα Βαλκάνια από
το παρελθόν ως τις μέρες μας, σχετικά με το Ισλάμ, αλλά και για την εμπειρία
της συμβίωσης.
Στο ιφτάρ, την προσευχή του ιφτάρ την έκανε ο μουφτής Ξάνθης
Αχμέτ Μέτε. Μετά από το ιφτάρ η επιτροπή Δυτικής Θράκης έγινε δεκτή από τον
αντιπρόεδρο Βεϊσί Καϊνάκ.
Στο πρόγραμμα αυτών των συναντήσεων, τον πρόεδρο Τσαβούς
συνόδευε και ο επικεφαλής της νεολαίας του DEB Μουράτ Αχμέτ.
(Σ.Σ. Και το σχόλιό
μου. Οι Τούρκοι αλωνίζουν εντός και εκτός συνόρων…Εμείς τι κάνουμε;)
…….
ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ, ΑΛΛΑ
ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΧΑΜΗΛΑ, ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ
Σύμφωνα με την ΤτΕ, οι καταθέσεις επιχειρήσεων και
νοικοκυριών αυξήθηκαν σε μηνιαία βάση, κατά 287 εκατ. ευρώ (0,2%) στα 121,7
δισ. ευρώ
Ισχνή αύξηση κατέγραψαν οι τραπεζικές καταθέσεις τον μήνα
Μάιο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ). Η αυξητική
αυτή τάση έρχεται έπειτα από τέσσερις μήνες πτώσης.
Ειδικότερα, οι καταθέσεις επιχειρήσεων και νοικοκυριών
αυξήθηκαν σε μηνιαία βάση, κατά 287 εκατ. ευρώ (0,2%) στα 121,7 δισ. ευρώ.
Παρά την αύξηση, ωστόσο, οι καταθέσεις παρέμειναν στο
χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιούλιο του 2003.
Σημειώνεται ότι οι εκροές καταθέσεων το διάστημα Δεκεμβρίου
2014 - Ιουλίου 2015 άγγιξαν τα 42 δισ. ευρώ λόγω της παρατεταμένης διαπραγμάτευσης
με τους δανειστές της χώρας, η οποία κορυφώθηκε με την επιβολή capital controls
στις 28 Ιουνίου του 2015.
………
Ποιοι θα δουν μειώσεις στους λογαριασμούς της ΔΕΗ από
την Παρασκευή
Από την ερχόμενη Παρασκευή έρχεται έκπτωση 15% στους λογαριασμούς
της ΔΕΗ.
Την έκπτωση δικαιούνται όσοι πληρώνουν εμπρόθεσμα τους
λογαριασμούς τους αλλά και όσοι έχουν ενταχθεί σε ρύθμιση και είναι συνεπείς
στις πληρωμές τους.
Βασική προϋπόθεση για το 15% της έκπτωσης είναι η έγκαιρη
πληρωμή όλων των λογαριασμών είτε αυτοί είναι κανονικοί, είτε είναι έναντι.
Η έκπτωση δεν αφορά ωστόσο στο σύνολο του λογαριασμού, αλλά
στο ανταγωνιστικό σκέλος του, δηλαδή σε ό, τι αφορά στο καθαρό ποσό του
ρεύματος.
Για παράδειγμα για έναν οικιακό καταναλωτή με λογαριασμό
ρεύματος 169 ευρώ η μείωση δεν θα είναι 25,35 ευρώ, αλλά μικρότερη.
Αυτό καθώς στον λογαριασμό των 169 ευρώ εκτός από το κόστος
του ρεύματος στα 108,78 ευρώ υπάρχει και χρέωση για τον Δήμο την ΕΡΤ κλπ η
οποία είναι αξίας 60,22 ευρώ. Έτσι η μείωση σε ό,τι αφορά στο ρεύμα θα είναι θα
είναι της τάξης των 16,31 ευρώ και συνολικά ο λογαριασμός θα πέσει κατά 9,6%
δηλαδή θα μειωθεί από τα 169 ευρώ στα 152,69 ευρώ.
Την ίδια ώρα η ΔΕΗ “τρέχει” άλλη μια έκπτωση για τα
νοικοκυριά. Όσοι πλήρωναν εμπρόθεσμα μέσα στο 2015 θα κερδίσουν φέτος τη
διπλάσια αξία του παγίου τους η οποία θα αφαιρεθεί από το ποσό.
Έτσι για έναν καταναλωτή όπως ο παραπάνω θα υπάρξει μια
επιπλέον μείωση στο τετράμηνο της τάξης των 13,94 ευρώ. Συνολικά ο παραπάνω
καταναλωτής μέσα σε έναν χρόνο με τις εκπτώσεις που θα του προσφερθούν θα έχει
ένα όφελος της τάξης των 91 ευρώ.
….
ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ (14:00) ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ
Η τακτική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου
Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων, θα διεξαχθεί την
Πέμπτη 30 Ιουνίου και ώρα 14.00 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Κέντρου
Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης στην Πλατεία Ματσίνη, στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας
διάταξης.
Θέμα 1ο: Συνδιοργάνωση με τον Πολιτιστικό Εξωραϊστικό Όμιλο
Λυκοδρομίου «Άγιος Παντελεήμων» Ν. Ξάνθης – «Γιορτή Μελιού»,
Εισηγήτρια: Αριστέα Αλατά, προϊσταμένη τμήματος πολιτιστικών
εκδηλώσεων
Θέμα 2ο: Υποβολή Απολογιστικού Πίνακα Εσόδων – Εξόδων
Οικονομικού Έτους 2015.
Εισηγήτρια: Αναστασία Μπαχτσεβανίδου, ταμίας του Ν.Π.
Θέμα 3ο: Επιστροφή αχρεωστήτως εισπραχθέντων ποσών.
Εισηγήτρια: Αναστασία Μπαχτσεβανίδου, ταμίας του Ν.Π.
Θέμα 4ο: Εισήγηση Ταμειακής Υπηρεσίας περί διαγραφής χρεών
οφειλετών από τους χρηματικούς καταλόγους σχολικού έτους 2014 -2015 σύμφωνα με
το Ν.3463 άρθρο 174.
Εισηγήτρια: Αναστασία Μπαχτσεβανίδου, ταμίας του Ν.Π.
Θέμα 5ο: 4η Αναμόρφωση προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2016
Εισηγητής: Γεώργιος Σπυριδόπουλος, προϊστάμενος Τμήματος
Δ/κων & Οικονομικών Υπηρεσιών
Θέμα 6ο: Προτάσεις Ανάληψης Δέσμευσης
Εισηγητής: Γεώργιος Σπυριδόπουλος, προϊστάμενος Τμήματος
Δ/κων & Οικονομικών Υπηρεσιών
Θέμα 7ο : Έγκριση προγράμματος εκδηλώσεων των Γιορτών Παλιάς
Ξάνθης 2016, έγκριση δαπανών και διάθεση πιστώσεων.
Εισηγήτρια: Αριστέα Αλατά, προϊσταμένη τμήματος πολιτιστικών
εκδηλώσεων
….
«Εργαστήρια
Πολιτικής για Αιρετούς»
Από την ΕΕΤΑΑ και τα πανεπιστήμια: Πελοποννήσου,
Δημοκρίτειο Θράκης, Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης και Πειραιά
Η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης
(ΕΕΤΑΑ) και η σύμπραξη των Πανεπιστημίων Πελοποννήσου, Δημοκρίτειου Θράκης,
Αριστοτέλειου Θεσσαλονίκης και Πειραιώς, στο πλαίσιο του Προγράμματος
Μεταπτυχιακών Σπουδών "Τοπική και Περιφερειακή Ανάπτυξη και
Αυτοδιοίκηση", εγκαινιάζουν από το 2016
τα «Εργαστήρια Πολιτικής για
Αιρετούς»
Επιθυμία μας είναι τα "Εργαστήρια Πολιτικής για
Αιρετούς" να καλύψουν ανάγκες ενημέρωσης, προβληματισμού και διαβούλευσης
του πολιτικού προσωπικού της Ελληνικής Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε θέματα που
άπτονται των εννοιών "τοπική υπόθεση", "περιφερειακή
ανάπτυξη", κοινωνική ενσωμάτωση", "τοπική οικονομία".
Ιδιαίτερη θέση στη θεματολογία μας κατέχει η επιχειρησιακή ετοιμότητα και
επάρκεια των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και η συζήτηση για τη
ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Τα "Εργαστήρια Πολιτικής για Αιρετούς"
πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα των Περιφερειακών Ενώσεων Δήμων της χώρας.
Σε κάθε "Εργαστήριο Πολιτικής για Αιρετούς", το οποίο θα έχει χρονική διάρκεια 5 ωρών,
μπορούν να συμμετέχουν μέχρι σαράντα (40) αιρετοί, δήμαρχοι - αντιδήμαρχοι -
δημοτικοί σύμβουλοι.
Ο πρώτος κύκλος των Εργαστηρίων Πολιτικής για Αιρετούς θα
πραγματοποιηθεί τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο 2016 στη Βόρεια Ελλάδα και θα
περιλαμβάνει υπό την αιγίδα της ΠΕΔ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης τρία
"Εργαστήρια Πολιτικής για Αιρετούς" στις πόλεις της Αλεξανδρούπολης
(Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2016), της Καβάλας (Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2016) και της
Κομοτηνής (Τρίτη, 12 Ιουλίου 2016).
……………….
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις..
Όλη η «παραλία», η πλατεία Αντίκα και η Ορφέως στη ...«γαλαρία»
του δημοτικού συμβουλίου στη συνεδρίαση της Δευτέρας…






