*Οι άνθρωποι που επί
Στυλιανίδη οδήγησαν την πρώην Αναπτυξιακή σε εκκαθάριση και κλείσιμο, δεν
δικαιούνται να προκαλούν κιόλας...
Το «σύνδρομο» του Αλέξανδρου Κοντού φαίνεται πως κυνηγάει
ακόμη και τώρα που δεν είναι βουλευτής τους πολέμιούς του, αφού στη συνεδρίαση
του δημοτικού συμβουλίου το απόγευμα της
Δευτέρας, Δημήτρης Μπένης και Θανάσης Ξυνίδης κατά πρώτο λόγω και Νίκος
Ανταμπούφης κατά δεύτερο, επανέλαβαν για μια ακόμη φορά τα γνωστά «εσώψυχα»
τους όσον αφορά τόσο την πρώην Αναπτυξιακή Ξάνθης όσο και το περιβάλλον του
Αλέξανδρου Κοντού το οποίο φωτογράφισαν ως το «τοπικό πολιτικό κατεστημένο».
Το περίεργο της υπόθεσης;
-Ότι όλη την ώρα που οι συγκεκριμένοι άνθρωποι επαναλάμβαναν
και πάλι τις γνωστές εκείνες παλιές τους θέσεις, χωρίς ίχνος αυτοκριτικής για
την δική τους ευθύνη στο κλείσιμο της πρώην Αναπτυξιακής που στέρησε από τον
Νομό μας ένα τόσο χρήσιμο εργαλείο ανάπτυξης, τόσο ο Δήμαρχος Ξάνθης όσο και
ορισμένοι άλλοι (Παναγιώτης Ταρενίδης, Κυριάκος Παπαδόπουλος, Πασχάλης Λύρατζης,
Τ. Θεοδωρίδης κλπ) προτίμησαν και πάλι την οδό της… «σιωπής», με τη λογική ότι
αυτή ήταν η «γραμμή» Δημαρχόπουλου!
-Αντί να ρωτήσουν βεβαίως τους επικριτές και υβριστές του
Αλέξανδρου Κοντού, αυτοί που αναμασάν επί έτη τα ίδια και τα ίδια για το «πολιτικό
κατεστημένο Κοντού», τι πρόσφεραν μέχρι σήμερα στη Ξάνθη; Τι έχουν να
επιδείξουν; Εκτός βεβαίως από τη συνήθη χολή και εμπάθειά τους;
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΕΤΙΟΥ Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ
Αναλυτικότερα: Παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη και Προέδρου
της Αναπτυξιακής Ροδόπης κ. Χρήστου
Μέτιου αλλά και του γενικού διευθυντή της Αναπτυξιακής Ροδόπης Στάθη Κεφαλίδη,
συνεδρίασε το απόγευμα της Δευτέρας το Δημοτικό συμβούλιο Ξάνθης, προκειμένου
να εγκρίνει τη σύμπραξη του Δήμου Ξάνθης με την Αναπτυξιακή Ροδόπης για την
κατάθεση φακέλου στα πλαίσια της προκήρυξης του Leader CLLD του Υπουργείου
Αγροτικής Ανάπτυξης που ήδη έχει καθυστερήσει σημαντικά...
Στην συνεδρίαση μάλιστα ο διευθυντής της Αναπτυξιακής
Ροδόπης κ. Κεφαλίδης δεν δίστασε ευθέως
να μιλήσει για τον πανικό που διακατέχει τον ίδιο και τα στελέχη της εταιρείας,
στο να προλάβουν να υλοποιήσουν ένα τόσο μεγάλο πρόγραμμα που με τόση μάλιστα
καθυστέρηση δρομολογείται, ενώ όπως αναμένονταν Θανάσης Ξυνίδης και Δημήτρης
Μπένης εστίασαν τις επιθέσεις τους στην 15μελή ομάδα που θα διοικήσει το Leader Ξάνθης
και Ροδόπης με αιχμές κατά της πρώην Αναπτυξιακής και του περιβάλλοντος του
Αλέξανδρου Κοντού το οποίο φωτογράφισαν ως «πολιτικό κατεστημένο», χωρίς βέβαια
να αναφερθούν στις προσωπικές τους ευθύνες επί Στυλιανίδη που είχαν ως τελικό η πρώην Αναπτυξιακή να τεθεί παρά τις
τότε προσπάθεις του πρώην Υπουργού σε εκκαθάριση, με αποτέλεσμα να χάσει η Ξάνθη
ένα σπουδαίο Αναπτυξιακό εργαλείο και τώρα να «τρέχει» πίσω από την Αναπτυξιακή
της Ροδόπης, χάνοντας ήδη πολύτιμο χρόνο με τα γνωστά «πειράματα» της
Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης και όχι μόνο…
Τον χορό άνοιξε ως συνήθως ο Δημήτρης Μπένης και συνέχισε ο
επικεφαλής της παράταξης Κοινωνία Δημοτών Θανάσης Ξυνίδης –το «δίδυμο» δηλαδή
που και επί Στυλιανίδη χειρίστηκε με τα ίδια προσωπικά κίνητρα το θέμα της
πρώην Αναπτυξιακής και αντί να προχωρήσει
(μαζί με τον Γ. Παραστατίδη) στο διορισμό προσωρινής διοικούσας
Επιτροπής από το Πρωτοδικείο σύμφωνα με την απόφαση της Γεν. συνέλευσης την
οδήγησαν τελικά σε εκκαθάριση.
Και οι δύο φωτογραφίζοντας τον Αλέξανδρο Κοντό μίλησαν για
«το τοπικό πολιτικό κατεστημένο και τον περίγυρό του που μετέτρεψε την
Αναπτυξιακή σε πολιτικό όπλο οδηγώντας την στη χρεοκοπία, υπονοώντας το
Επιμελητήριο, την ΕΑΣ Ξάνθης, τον Συνεταιρισμό Βιστωνίδας κλπ.
«Δεν μασάω τα λόγια μου αλλά
έχουμε όλοι μας τεράστια αντίθεση όσων αφορά αυτά που έγιναν στην πρώην
Αναπτυξιακή. Όλο τυχαίος βλέπω ότι οι ίδιοι άνθρωποι που λειτουργούσαν εκεί
εκδηλώνουν πρόθεση να εκπροσωπούν τη Ξάνθη σε αυτό το νέο εγχείρημα»
είπε χαρακτηριστικά ο Θανάσης Ξυνίδης, βγάζοντας από «μέσα του» και πάλι όλα τα
παλιά του «απωθημένα» τόσο κατά του Αλέξανδρου Κοντού όσο και κατά του Στέλιου
Μωραϊτη και της ΕΑΣ Ξάνθης… Για να καταλήξει μάλιστα με νόημα λέγοντας «αν ο
Δήμαρχος μας προτείνει ένα πρόσωπο που μας παραπέμπει στα παλιά, τότε δεν θα
είναι σύμπτωση»!
Με σημείο αναφοράς φυσικά στο ότι τον Δήμο Ξάνθης θα εκπροσωπεί στην 15μελή
ομάδα που θα διοικήσει το έργο ο Παναγιώτης Ταρενίδης που σημειωτέων, πιέστηκε
έντονα από τον Δήμαρχο για να αποδεχτεί την πρόταση του Δήμου αλλά έχει άριστες
σχέσεις και με το «δημοσιογραφικό» επιτελείο στο οποίο διάκειται φιλικά ο
κύριος Ξυνίδης…
Στο ίδιο μοτίβο εκδηλώθηκε και ο Νίκος Ανταμπούφης που
επίσης διακατέχεται από το σύνδρομο Κοντού όπως σύσσωμος άλλωστε ο ΣΥΡΙΖΑ
Ξάνθης, κινούμενος στην ίδια λογική του «τοπικού πολιτικού κατεστημένου» κλπ.
Αλήθεια ο κύριος Ανταμπούφης, βγήκε στην τοπική κοινωνία να αφουγκραστεί τι
λέει για την «εξαφάνιση» και τη «λειτουργία του τίποτα» από την σημερινή
κοινοβουλευτική εκπροσώπηση της Ξάνθης;
Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΤΑΡΕΝΙΔΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ
Τελικά το θέμα πέρασε κατά πλειοψηφία με τον Παναγιώτη
Ταρενίδη εκπρόσωπο του Δήμου Ξάνθης στην 15μελή ομάδα που θα διαχειριστεί και
θα διοικήσει το έργο, για να ακολουθήσει αμέσως μετά η συζήτηση για την νέα
κυκλοφοριακή μελέτη και την νέα κανονιστική λειτουργία για τα τραπεζοκαθίσματα
με τους επιχειρηματίες των καφέ μπαρ να είναι παρόντες και να ενημερώνονται από
τους μελετητές, εκφράζοντας ωστόσο τις δικές τους ενστάσεις και τοποθετήσεις
στις προτάσεις και την λογική με την οποία κινείται ο Δήμος απέναντί τους.
Τελικά ομόφωνα πέρασε το θέμα της Οριστικής παραλαβής της
μελέτης «Ρυθμιστικό Σχέδιο Ελέγχου Κυκλοφορίας στη Π. Πόλη της Ξάνθης» με την
αντιπολίτευση να διευκρινίζει και πάλι ότι ψηφίζει για να πληρωθεί ο μελετητής
αφού έκανε την δουλειά (σ.σ. Η μελέτη του οποίου είχε δοθεί επί Στυλιανίδη!!!),
ωστόσο δεν συμφωνούν όλες οι παρατάξεις επί της ουσίας της μελέτης!!!
Κατά πλειοψηφία πέρασε η κανονιστική απόφαση για τη ρύθμιση
της κυκλοφορίας σε οριοθετημένο τμήμα του Οικισμού Παλιάς Πόλης (σ.σ. θα
επιτρέπονται τραπεζάκια στο δρόμο μέχρι ένα μέτρο από την είσοδο του μαγαζιού) με εισηγητή τον Δήμαρχο Ξάνθης Χαράλαμπο
Δημαρχόπουλο. Σημειώνεται ότι για το λόγο αυτό παραβρέθηκαν και πολλοί
επιχειρηματίες στην προχθεσινή συνεδρίαση μεταξύ των οποίων και ο Ανδρέας
Ιντζές που είχε μάλιστα και φραστικό επεισόδιο με τον Νίκο Ανταμπούφη επί
προσωπικού.
ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Στη προχθεσινή συνεδρίαση έγινε επίσης και ο ορισμός
εκπροσώπου του Δήμου Ξάνθης και του αναπληρωτή αυτού στη Γενική Συνέλευση του
Δικτύου Πόλεων με Ποτάμια. (Απόστολος Αγκόρτσας με αναπληρωτή τον Γιώργο
Μυλωνά)
Ακόμη κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε η με αριθμό 41/2016 απόφασης του ΔΣ του ΝΠΔΔ
με την επωνυμία «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ» σχετικά με την 3η αναμόρφωση
προϋπολογισμού οικ. Έτους 2016, αφού λευκό ψήφισε ο Ανταμπούφης και κατά ο
Γιώργος Κολλάρο, ενώ κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε και η με αριθμό 22/2016 απόφασης
του ΔΣ του ΝΠΔΔ με την επωνυμία: «Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας &
Αλληλεγγύης Δήμου Ξάνθης» σχετικά με την 3η αναμόρφωση προϋπολογισμού οικ. Έτους
2016 με τις παρατάξεις Θ. Ξυνίδη, Δημήτρη Μπένη, Ιπποκράτη Καμαρίδη και Γ.
Κολλάρου να καταψηφίζουν.
Σημειώνεται ότι το Xanthi channel μετέδωσε απευθείας στην
αρχή τη συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Ξάνθης (18.30-20.20), αμέσως μετά
την συνεδρίαση του ΕΒΕ Ξάνθης για τις αδικίες σε βάρος των Αβδήρων και του
Δήμου Τοπείρου και συνέχισε μετά το δελτίο ειδήσεων και πάλι με τη συνεδρίαση
του δημοτικού συμβουλίου Ξάνθης.








