*Οι άνθρωποι που επί Στυλιανίδη οδήγησαν την πρώην Αναπτυξιακή σε εκκαθάριση και κλείσιμο, δεν δικαιούνται να προκαλούν κι όλας...
Το «σύνδρομο» του Αλέξανδρου Κοντού φαίνεται πως κυνηγάει
ακόμη και τώρα που δεν είναι βουλευτής τους πολέμιούς του, αφού στη συνεδρίαση
του δημοτικού συμβουλίου το απόγευμα της
Δευτέρας, Δημήτρης Μπένης και Θανάσης Ξυνίδης κατά πρώτο λόγω και Νίκος Ανταμπούφης
κατά δεύτερο, επανέλαβαν για μια ακόμη φορά τα γνωστά «εσώψυχα» τους όσον αφορά
τόσο την πρώην Αναπτυξιακή Ξάνθης όσο και το περιβάλλον του Αλέξανδρου Κοντού το οποίο φωτογράφισαν ως το "τοπικό πολιτικό κατεστημένο".
Το περίεργο της υπόθεσης;
-Ότι όλη την ώρα που οι συγκεκριμένοι άνθρωποι
επαναλάμβαναν και πάλι τις γνωστές εκείνες παλιές τους θέσεις, χωρίς ίχνος
αυτοκριτικής για την δική τους ευθύνη στο κλείσιμο της πρώην Αναπτυξιακής που στέρησε απο τον Νομό μας ένα τόσο χρήσιμο εργαλείο ανάπτυξης, τόσο
ο Δήμαρχος Ξάνθης Χαράλαμπος Δημαρχόπουλος όσο και ορισμένοι άλλοι (Π.
Ταρενίδης, Π. Λύρατζης, Τ. Θεοδωρίδης κλπ) προτίμησαν και πάλι την οδό της …«σιωπής»….!
-Αντί να ρωτήσουν τους επικριτές του Αλέξανδρου Κοντού, αυτοί που αναμασάν επί έτη τα ίδια και τα ίδια για το "πολιτικό κατεστημένο Κοντού", τι πρόσφεραν μέχρι σήμερα στη Ξάνθη; Τι έχουν να επιδείξουν; Εκτός απο τη συνήθη χολή και εμπάθειά τους;
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΕΤΙΟΥ Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ
Αναλυτικότερα: Παρουσία του
Αντιπεριφερειάρχη και Προέδρου της Αναπτυξιακής Ροδόπης κ.Χρήστου Μέτιου αλλά και του γενικού
διευθυντή της Αναπτυξιακής Ροδόπης Στάθη Κεφαλίδη, συνεδρίασε το απόγευμα της
Δευτέρας το Δημοτικό συμβούλιο Ξάνθης, προκειμένου να εγκρίνει τη σύμπραξη του
Δήμου Ξάνθης με την Αναπτυξιακή Ροδόπης για την κατάθεση φακέλου στα πλαίσια
της προκήρυξης του Leader CLLD του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που ήδη έχει καθυστερήσει σημαντικά...
Στην συνεδρίαση μάλιστα ο
διευθυντής της Αναπτυξιακής Ροδόπης κ.Κεφαλίδης
δεν δίστασε ευθέως να μιλήσει για τον πανικό που διακατέχει τον ίδιο και
τα στελέχη της εταιρείας, στο να προλάβουν να υλοποιήσουν ένα τόσο μεγάλο πρόγραμμα που με
τόση μάλιστα καθυστέρηση δρομολογείται, ενώ όπως αναμένονταν Θανάσης Ξυνίδης και Δημήτρης Μπένης
εστίασαν τις επιθέσεις τους στην 15μελή ομάδα που θα διοικήσει το έργο με αιχμές
κατά της πρώην Αναπτυξιακής και του περιβάλλοντος του Αλέξανδρου Κοντού το
οποίο φωτογράφισαν ως «πολιτικό κατεστημένο», χωρίς βέβαια να αναφερθούν στις
προσωπικές τους ευθύνες επί Στυλιανίδη που είχαν ως τελικό
η πρώην Αναπτυξιακή να τεθεί παρά τις τότε προσπάθεις του πρώην Υπουργού σε εκκαθάριση, με αποτέλεσμα να χάσει η Ξάνθη ένα σπουδαίο Αναπτυξιακό εργαλείο και τώρα να
«τρέχει» πίσω από την Αναπτυξιακή της Ροδόπης, χάνοντας ήδη πολύτιμο χρόνο με τα
γνωστά «πειράματα» της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης και όχι μόνο…
Τον χορό άνοιξε ως συνήθως ο
Δημήτρης Μπένης και συνέχισε ο επικεφαλής της παράταξης Κοινωνία Δημοτών
Θανάσης Ξυνίδης –το «δίδυμο» δηλαδή που και επί Στυλιανίδη χειρίστηκε με τα ίδια
προσωπικά κίνητρα το θέμα της πρώην Αναπτυξιακής και αντί να προχωρήσει (μαζί με τον Γ.
Παραστατίδη) στο διορισμό προσωρινής διοικούσας Επιτροπής από το δικαστήριο
σύμφωνα με την απόφαση της Γεν. συνέλευσης την οδήγησαν σε
εκκαθάριση.
Και οι δύο φωτογραφίζοντας τον Αλέξανδρο Κοντό μίλησαν για «το τοπικό πολιτικό κατεστημένο και τον περίγυρό της που μετέτρεψε
την Αναπτυξιακή σε πολιτικό όπλο οδηγώντας την στη χρεοκοπία...
«Δεν μασάω τα λόγια μου αλλά έχουμε όλοι μας τεράστια
αντίθεση όσων αφορά αυτά που έγιναν στην πρώην Αναπτυξιακή. Όλο τυχαίος βλέπω
ότι οι ίδιοι άνθρωποι που λειτουργούσαν εκεί εκδηλώνουν πρόθεση να εκπροσωπούν
τη Ξάνθη σε αυτό το νέο εγχείρημα" είπε χαρακτηριστικά ο Θανάσης Ξυνίδης,
βγάζοντας από «μέσα του» και πάλι όλα τα παλιά του «απωθημένα» τόσο κατά του Αλέξανδρου Κοντού όσο και κατά του Στέλιου Μωραϊτη… Για να
καταλήξει μάλιστα με νόημα «αν ο Δήμαρχος μας προτείνει ένα πρόσωπο που μας
παραπέμπει στα παλιά, τότε δεν θα είναι σύμπτωση»! Με σημείο αναφοράς φυσικά στο ότι τον Δήμο Ξάνθης θα εκπροσωπεί στην 15μελή ομάδα που θα διοικήσει το έργο ο
Παναγιώτης Ταρενίδης που σημειωτέον, πιέστηκε έντονα απο τον Δήμαρχο για να αποδεχτεί την πρόταση του Δήμου.
Στο ίδιο μοτίβο εκδηλώθηκε και ο
Νίκος Ανταμπούφης που επίσης διακατέχεται από το σύνδρομο
Κοντού όπως σύσσωμος άλλωστε ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης, κινούμενος στην ίδια λογική του «τοπικού πολιτικού κατεστημένου» κλπ Αλήθεια ο κύριος Ανταμπούφης, βγήκε στην τοπική κοινωνία να αφουγκραστεί τι λέει για την "εξαφάνιση" και τη "λειτουργία του τίποτα" απο την σημερινή κοινοβουλευτική εκπροσώπηση της Ξάνθης; Και την αντιμετώπιση των καυτών προβλημάτων της περιοχής απο το κόμμα που εκπροσωπεί στο Δημοτικό συμβούλιο Ξάνθης;
Τελικά το θέμα πέρασε κατά
πλειοψηφία με τον Παναγιώτη Ταρενίδη εκπρόσωπο του Δήμου Ξάνθης στην 15μελή
ομάδα που θα διαχειριστεί και θα διοικήσει το έργο, για να ακολουθήσει αμέσως
μετά η συζήτηση για την νέα κυκλοφοριακή μελέτη και την νέα κανονιστική
λειτουργία για τα τραπεζοκαθίσματα με τους επιχειρηματίες των καφέ μπαρ να
είναι παρόντες και να ενημερώνονται από τους μελετητές, εκφράζοντας ωστόσο τις
δικές τους ενστάσεις και τοποθετήσεις στις προτάσεις και την λογική με την οποία κινείται ο Δήμος απέναντί τους.
Σημειώνεται οτι το Xanthi channel μετέδωσε απευθείας στην αρχή τη συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Ξάνθης (18.30-20.20), αμέσως μετά την συνεδρίαση του ΕΒΕ Ξάνθης για τις αδικίες σε βάρος των Αβδήρων και του Δήμου Τοπείρου και συνέχισε μετά το δελτίο ειδήσεων και πάλι με τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ξάνθης.

