*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

24 Ιουνίου

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ Οι ανίκανοι, οι γραφικοί και επικίνδυνοι Μίχογλου-Μωραίτης

24 Ιουνίου
 
*«Ανίκανοι και σε κάθε περίπτωση… επικίνδυνοι», η διαμαρτυρία γνωστών κύκλων στη Ξάνθη για την απουσία του Τόπειρου από τις περιοχές ενίσχυσης του νέου αναπτυξιακού…».
-Δεν τα λέμε εμείς. Τα λέει με το γνωστό θράσος του τιμητή της εκάστοτε εξουσίας o Γ. Σιδηρόπουλος, για όσους βγήκαν και κατήγγειλαν την τεράστια αδικία σε βάρος του πλέον βιομηχανικού Δήμου της περιοχής μας, του Δήμου Τοπείρου.
……
*Πέρα από την προσπάθειά του να κάνει σπέκουλα στην Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και να δώσει συγχωροχάρτι στην ανυπαρξία των τριών βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος στη περιοχή…
-Προσέξτε σε ποιους απευθύνει το περί «ανικάνων» και «επικίνδυνων»… Στον Δήμαρχο Τοπείρου Θωμά Μίχογλου που τους έχει μηνύσει και κάπου εκεί τους εντάσσει στους «γνωστούς κύκλους» και τον Πρόεδρο του ΕΒΕ Ξάνθης Στέλιο Μωραϊτη που κατήγγειλε την αδικία…
…….
*Τι δεν προσέξατε βέβαια… Ότι ο ίδιος δημοσιογράφος και ενώ και ο Δήμαρχος Αβδήρων Γιώργος Τσιτιρίδης διαμαρτύρεται ήδη έντονα (σ.σ. με σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο), γιατί ούτε ο πρώην Δήμος Αβδήρων δεν εντάχθηκε στις παραμεθόριες περιοχές, δεν τον θεωρεί ούτε… ανίκανο, ούτε επικίνδυνο!
Κι ο λόγος είναι βέβαια απλός…
-Ο μεν Δήμαρχος Αβδήρων Γιώργος Τσιτιρίδης έχει δώσει ένα σωρό απευθείας αναθέσεις στην Τυποεκδοτική Τους, οπότε δεν… τρέχει τίποτα, ο δε Θωμάς Μίχογλου και ο Στέλιος Μωραϊτης δεν ενδίδουν!
-Οπότε πώς να μη χαρακτηριστούν… ανίκανοι και επικίνδυνοι;
……
*Την πιο ωραία απάντηση ωστόσο στον Γ. Σιδηρόπουλο ποιος λέτε να του την έδωσε;
Μα ο πρώην στενός του συνεργάτης Σταύρος Καρυπίδης που αναφερόμενος στο ίδιο θέμα, σχολιάζει με νόημα:
«Η ξεφτίλα του αναπτυξιακού του Σύριζα … δεν συμπεριλαμβάνει Τόπειρο και Άβδηρα!!!!».
-Ε, όταν ο άνθρωπος με τον οποίο ήσουν επί 2-3 χρόνια «παράθυρο» στα γράφει αυτά, συνέχισε Σιδηρόπουλε εσύ να στηρίζεις την… ξεφτίλα του Αναπτυξιακού όπως σου τα «ρίχνει» ευθέως ο Καρυπίδης!
Περαστικά σου…
……
*Πάντως ο Γ. Σιδηρόπουλος έχει μια ακόμη ευκαιρία να υπερασπιστεί τον ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης και τον Γραμματέα που ως λέγεται του παρέχει κάθε είδους στήριξη για να κάνει τα προσωπικά του παιχνίδια και να καθυβρίζει όλους όσους ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΠΤΟΥΝ!
-Ποια είναι αυτή;
-Μα στο ότι ο Δημήτρης Μπένης στη μήνυση που κατέθεσε κατά του «Μαχητή», συμπεριέλαβε και τον όψιμο «κολλητό» του Σιδηρόπουλου διαχειριστή της ιστοσελίδας XanthiLeft.
……
*Βέβαια ο άνθρωπος τόσα ξέρει, γιατί διαχειριστής της ιστοσελίδας Xanthileft θεωρείται η Νομαρχιακή Επιτροπή, αλλά έχω αγωνία να δω…
-Τον Γ. Σιδηρόπουλο να υπερασπίζεται τον Χατζηθεοδώρου απέναντι στον Μπένη! Πολύ «αγωνία»… καθότι στη προκειμένη περίπτωση δεν μπορεί να το «παίξει» σε διπλό ταμπλό...
Κι ο νοών νοείτω…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »