*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

23 Ιουνίου

23χρονη συνελήφθηκε στη Ξάνθη για ναρκωτικά με τρεις συσκευασίες ακατέργαστης κάνναβης.

23 Ιουνίου
Συνελήφθη την Τετάρτη (22-6-2016) το βράδυ, στην Ξάνθη, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης, 23χρονη ημεδαπή, κατηγορούμενη για κατοχή ναρκωτικών.
Ειδικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν την 23χρονη, διότι εντόπισαν στην κατοχή της τρεις (3) συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 93,5 γραμμαρίων, τις οποίες και κατέσχεσαν.
Η συλληφθείσα οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »