*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

12 Απριλίου

Ανέστης Κ. Αντωνιάδης: Εάν ήταν η δικιά σου γιαγιά ή η μάνα;!

12 Απριλίου

  ...από το πρωί σκέφτομαι, εάν ήταν η δικιά μου γιαγιά; Όπως σκεφτόμουν και την προηγούμενη εβδομάδα, με το άλλο κατακάθι, εάν ήταν η δικιά μου κόρη;

Χαίρετε.

Ήταν να κάνω βίντεο μετά από καιρό, αλλά επειδή από το θυμό ίσως να ξέφευγα, θα σας καταθέσω τις σκέψεις μου γραπτώς.

Φίλος μου, πολύ κοντινό πρόσωπο, βρέθηκε σήμερα στο συμβάν της ληστείας λίγα λεπτά μετά, όπου με ενημέρωσε για το όλο σκηνικό και πως πρόσφερε νερό στην γιαγιά και ήταν αποσβολωμένη, η οποία μετά κατέληξε.

Από το ρεπορτάζ του Μαχητή διαβάζουμε πως, «δράστιδα η οποία ήδη αναζητείται αφού είναι γνωστά τα στοιχεία της αρχές κι έχει κάνει κι άλλες παρόμοιες επιθέσεις, ενώ κυκλοφορεί στο δρόμο πολλές φορές με "καροτσάκι" μικρού παιδιού για παραπλάνηση».

Ανέστης Αντωνιάδης


Και από το πρωί σκέφτομαι, εάν ήταν η δικιά μου γιαγιά; Όπως σκεφτόμουν και την προηγούμενη εβδομάδα, με το άλλο κατακάθι, εάν ήταν η δικιά μου κόρη;

Δεν ξέρω πραγματικά πως να εκφράσω το θυμό μου και την αγανάκτηση μου.

Συγκεκριμένες ομάδες, κλέβουν τα αυτοκίνητα μας και τα καίνε, κλέβουν μετασχηματιστές και το βίος στην ουσία των αγροτών, κλέβουν σπίτια, κινητά, κλέβουν τα ποδήλατα των παιδιών μας, κάνουν εμπόριο ναρκωτικών κεντρικά στο συνοικισμό και ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΤΙΠΟΤΑ!

Και δεν θέλω την καραμέλα, της δημοτικής αρχής που την εξέλεξαν και άλλες τέτοιες ηλιθιότητες, για να καλύψουν κάποιοι την ανεπάρκεια τους. Έχουμε νέα δημοτική αρχή, νέα περιφερειακή αρχή και νέο αστυνομικό διευθυντή.

ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΤΙΜΗΜΕΝΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Κάντε συνεχούς ελέγχους και προσαγωγές στο κέντρο της πόλης, ώστε να πάψουν να πατάν το πόδι τους, όχι σε όλους ξέρετε και ξέρουμε ποιους και φέρτε δύο ΤΙΜΗΜΕΝΕΣ ΔΙΜΟΙΡΙΕΣ μέσα στο συνοικισμό και ΘΕΡΙΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ, ΟΛΑ. Κάθε μήνα, όχι μια φόρα τώρα και μετά από 3 χρόνια, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ!

Και επιτέλους δεν μπορεί η μισή αστυνομική δύναμη να είναι αποσπασμένη, επειδή έχει βύσμα! ΕΛΕΟΣ. Δεν μπορεί από τα 320 άτομα που πρέπει οργανικά να είναι στο νομό Ξάνθης, περίπου να τραβάν το «μανίκι» οι μισοί. Οι οποίοι είναι πολύ άξιοι και πρόθυμοι αστυνομικοί, το γνωρίζω προσωπικά.

Ανακαλέστε όλες τις αποσπάσεις και καθαρίστε την πόλη & τον ΝΟΜό, ΧΘΕΣ!

Θα μας οδηγήσετε στην αυτοδικία, πραγματικά!

Δεν θέλω να γράψω τι θα έκανα εάν πέθαινε η δικιά μου η γιαγιά, πραγματικά ένα θα πω θα την έβρισκα πρώτος πάντως την ΡΟΜΑ, ας μην την πώ γύφτισα, πριν την αστυνομία. Το έχω ξανακάνει!

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗΜΕΜΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.

Και κόψτε αυτά τα ΤΙΜΗΜΕΝΑ PASS, σε κάθε παραβατικό και σε κάθε ένα που χρωστάει σε ΔΕΚΟ, ΚΟΨΤΕ ΤΑ! 

2024 και να πεθαίνει έτσι μια γιαγιά και να υπάρχουν ΑΒΑΤΑ!

ΕΛΕΟΣ, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ! ΕΛΕΟΣ!

Εάν ήταν η δικιά σου γιαγιά ή η μάνα;!

ΑΝΕΣΤΗΣ Κ. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »