*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

03 Νοεμβρίου

Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ Ξάνθης κατά του Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κώστα Κουρτίδη για το δημόσιο ΚΤΕΟ!-Τι καταγγέλλουν

03 Νοεμβρίου

 

 

....

ΣΚΛΗΡΗ επίθεση εξαπέλυσαν τα δυο ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ του Νομού Ξάνθης κατά του Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κώστα Κουρτίδη, για την επαναλειτουργία του δημόσιου ΚΤΕΟ Ξάνθης μετά από....10 χρόνια!

Τα δυο ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ διαμαρτύρονται  για την απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης ενώ ζήτησαν ραντεβού με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστο Μέτιο για να εκθέσουν τα προβλήματά τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι εκπρόσωποι των δυο ΚΤΕΟ Ξάνθης επισκέφθηκαν και είχαν συνάντηση για το συγκεκριμένο θέμα και τον ίδιο τον Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης, αλλά και τον Δήμαρχο Ξάνθης εκθέτοντας τα παράπονα και τις ενστάσεις τους, ενώ συναντήθηκαν παράλληλα και με τον πρώην Υπουργό και βουλευτή Ξάνθης Αλέξανδρο Κοντό. 

Η Γιάννα Καλαϊτζή του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΚΤΕΟ Ξάνθης Διάγνωση μιλώντας στην ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ του Next tv καταγγέλλοντας τον Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κώστα Κουρτίδη γιατί ενώ κλείνουν τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΕΟ σε όλη την Ελλάδα, επειδή πληρώνει το δημόσιο, θέλει να επαναλειτουργήσει το Δημόσιο ΚΤΕΟ Ξάνθης ξοδεύοντας χιλιάδες ευρώ. 

ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟ ΞΑΝΘΗΣ


Προσφάτως ενημερωθήκαμε από τοπικά ΜΜΕ, ότι με δήλωσή του ο ο Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης Κώστας Κουρτίδης προτίθεται να προχωρήσει στην επαναλειτουργία του κρατικού ΚΤΕΟ. Μάλιστα στη δήλωσή του υπήρχε η ψευδής αναφορά, ότι τα Βαρέα οχήματα της πόλης φεύγουν εκτός νομού, κάτι που προφανώς δεν ισχύει καθώς τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ της Ξάνθης εξυπηρετούν όλα τα είδη οχημάτων.

Συγκεκριμένα ρωτάμε την περιφέρεια:

-Ποια οικονομικοτεχνική μελέτη καθιστά βιώσιμο το άνοιγμα του κρατικού ΚΤΕΟ, την ώρα που τα υπόλοιπα δημόσια ΚΤΕΟ κλείνουν σε όλη την Ελλάδα λόγω χαμηλής προσέλευσης; Μόλις πρόσφατα για παράδειγμα η Περιφέρεια έκλεισε το ΚΤΕΟ στη Μεσσήνη

- Πως θα καλυφθούν τα έξοδα τη στιγμή που ολόκληρη Αττική διαθέτει ένα μόνο Δημόσιο ΚΤΕΟ, το οποίο στο κέντρο της Αθήνας δεν ξεπερνάει τις 25 ημερήσιες διελεύσεις οχημάτων;

- Την ώρα που οι πολίτες καλούνται να μειώσουν την ενεργειακή τους κατανάλωση, το ίδιο το κράτος θα λειτουργήσει μια ενεργοβόρα βιομηχανική εγκατάσταση;

- Έχει αναλογιστεί η Νομαρχία το κόστος της επισκευής ενός πιθανώς ακατάλληλου κτηρίου 40ετίας;

- Έχει γίνει οικονομοτεχνική μελέτη που να περιλαμβάνει το πραγματικό κόστος εξοπλισμού, προσωπικού και υπηρεσιών; Έχουν καταγραφεί τα λειτουργικά έξοδα;

- Πως θα ανταγωνιστούν οι επιχειρήσεις μας το κρατικό ΚΤΕΟ το οποίο με τα χρήματα των φορολογουμένων μπορεί να ξοδεύει αλόγιστα χωρίς να κινδυνεύει από χρέη;

- Το τμήμα μεταφορών στην Ξάνθη από το οποίο θα φύγουν οι υπάλληλοι για να στελεχώσουν το κρατικό ΚΤΕΟ είναι επαρκώς στελεχωμένο; Ακόμα και για μια απλή μεταβίβαση απαιτούνται εβδομάδες για να βρεθεί διαθέσιμο ραντεβού!

- Δεν υπάρχουν άλλες προτεραιότητες από το να κατασπαταληθούν τα χρήματά μας σε μια υπηρεσία που ο ιδιωτικό τομέας την καλύπτει και με το παραπάνω; Ας δοθούν τα χρήματα για παράδειγμα στα σχολεία που τα παιδιά μας κάνουν μαθήματα σε κοντέινερ.

- Τι θα γίνουν οι οικογένειες και οι εργαζόμενοι των ιδιωτικών ΚΤΕΟ που θα μείνουν άνεργοι λόγω της πτώσης του τζίρου από το άνοιγμα του κρατικού;

 

Το εδώ και μια δεκαετία κλειστό κρατικό ΚΤΕΟ, δεν έχει να προσφέρει τίποτα στους πολίτες της πόλης μας οι οποίοι εξυπηρετούνται από δύο υπερσύγχρονα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ άμεσα και με συνέπεια από το 2008.

 

 

Για το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Ξάνθης

Καδόγλου Ευάγγελος

 

Για το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Διάγνωση

Καλαϊτζή Ιωάννα

 

 



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »