*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

21 Ιουνίου

Οι… «δρυές» που έπεσαν ή πέφτουν (;), οι νέες ύβρεις του Τένη εναντίον μου και μια ακόμη ξεκάθαρη απάντηση!

21 Ιουνίου
*Με τίτλο «Δρυός πεσούσης…» ο ευεργετηθείς από εμέ όσο ουδείς άλλος στην ζωή μου Τένης Καμαρίδης, συνεχίζοντας να αναζητεί ….απαντήσεις στα εσώψυχά του!
-Για το πώς γίνεται να καθυβρίζεις αυτόν που αν δεν υπήρχε, ουδέποτε θα είχε δημιουργηθεί η «ΘΡΑΚΗ" της οποίας έγινες...εκδότης αρχικά και...ιδιοκτήτης στη συνέχεια, ε τι να κάνουμε. Αυτή είναι η ζωή...
Νέες συκοφαντίες έγραψε λοιπόν εναντίον...
Σε αντίθεση ωστόσο με αυτόν, δημοσιεύω και τι έγραψε ο συγκεκριμένος κύριος αλλά και την ξεκάθαρη απάντησή μου:
1. «Ηρωοποίησαν τον Δημαρχόπουλο και τον Τοψίδη, αλλά μετά την μη εκλογή τους στα… τάρταρα!» επανέλαβε χθες…
-Δεν ηρωποίησα κανέναν Δημαρχόπουλο που τον γιατρό ....ευεργέτησε κι όχι εμένα κι αυτό που έλεγα συνεχώς  ότι «ο χειρότερος Δημαρχόπουλος είναι καλύτερος από τον Τσέπελη, από τον οποίο οι …πρώτοι που ήθελαν να απαλλάξουν τον Δήμο Ξάνθης, ήταν πρώτα και επί πολλά έτη οι Δημήτρης Μπένης, Θ. Ξυνίδης και Γιάννης Παπαμαρκάκης και το 2014 ο αδελφός σου Ιπποκράτης Καμαρίδης με την Χρυσούλα Δημούδη. Ο Θ. Ξυνίδης αναφέρθηκε καθαρά σε αυτούς που «θησαύρισαν» από την Τοπική αυτοδιοίκηση, μέσα στο δημοτικό συμβούλιο…».
-Έτσι απλά…
……
*Δεν ηρωποίησα κανέναν Χριστόδουλο Τοψίδη, τάχτηκα καθαρά και ανοιχτά στο πλευρό του ΚΟΝΤΡΑ σε όλους, έχασε την Περιφέρεια ΑΜΘ για λίγες ψήφους κι αφού το γραφείο Μητσοτάκη υποσχέθηκε μια θέση στο… ψηφοδέλτιο της ΝΔ. στη Ξάνθη αν στήριζαν... Μέτιο και το έκανα συνειδητά χωρίς να του ζητήσω να…βολέψει την κόρη μου στην Περιφέρεια. Αντίθετα τον «δέσμευσα» να μην «πειράξει» τον «υιέ μου… υιέ μου…» αν κέρδιζε την Περιφέρεια, γιατί μια ζωή έτσι ενεργώ, μια ζωή… τέτοιος μαλ… θα είμαι! Δικό μου θέμα...
(σ.σ. Άλλωστε τον Μέτιο πρώτος εγώ τον γνώρισα…κι αν ήθελα να τον κρατήσω, θα το έπραττα Οπότε μην αγχώνεσαι και σε αυτό Τένη…).
……
*Και φυσικά και σήμερα θεωρώ πολύ καλύτερο τον Τοψίδη από τον τον σημερινό ανεπαρκή Περιφερειάρχη, ΠΑΡΕάρχη όπως τον κατήγγειλαν οι ίδιοι οι «δικοί» του στον Έβρο.
-Κι αναφέρομαι βέβαια στον Περιφερειακό Σύμβουλο Έβρου Κώστα Βενετίδη!!! Που ξανακατέβηκε με τον… ΠΑΡΕΑρχη του!
……
*Και για να λέμε επιτέλους και τα πράγματα με το όνομά τους.
Δεν επεδίωξα ποτέ να «βολέψω» την κόρη μου, ούτε στην Περιφέρεια ΑΜΘ, είτε στο Δήμο Ξάνθης, ούτε στο Δήμο Τοπείρου, ούτε πουθενά…Ούτε καν θα το σκεφτόμουν να το επιχειρήσω!!!
Αν το έκανα λοιπόν ωστόσο ακόμη και μια στο...εκατομμύριο, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα ξανάκανα ποτέ στη ζωή μου ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, δεν θα μπορούσα ποτέ Τένη να δω στα μάτια τους τηλεθεατές και ακροατές μου. Απλά πράγματα…Άλλο εσύ, άλλο εγώ! (σ.σ. Θα υπήρχες  όμως εσύ, αν δεν υπήρχα εγώ; Για ρώτα τους κοινούς μας και επί χρόνια φίλους...)
……
-Στο έχω ξαναγράψει λοιπόν Τένη και στο επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά.
-«Η καλύτερη εκδίκηση είναι να μην μοιάζεις τον εχθρό σου»!
-Όσο κι αν χυδαιολογείς λοιπόν σε βάρος μου… δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω απάντηση για το τι επακριβώς συμβαίνει με τα… «εσώψυχά» σου!
-Και ειλικρινά ακόμη δεν κατάλαβα τι συνέβη και μετά το τροχαίο μου τον Μάιο του 1998 και το 4μηνο-γολγοθάς που πέρασα, δεν ήρθες να μες είδες ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ! Τέτοια "αγάπη" για τον άνθρωπο που όσο κι αν δεν το ομολογείς, οφείλεις τα πάντα;
-Αλλά στη ζωή καλύτερα τέτοια ερωτήματα να τα «κόβεις» με την πρώτη γιατί εσύ "αρρωσταίνεις" και μόνο που  μπαίνεις σε μια τέτοια διαδικασία…
-Τότε λοιπόν οι… «δρυές» που δεν έπεσαν μόνο αλλά … ΤΣΑΚΙΣΤΗΚΑΝ δεν μπόρεσαν να λυγίσουν!
-Θα τις «λυγίσουν» ποιοι; Ο γιατρός; Ο  Τσέπελης; Ο Φανουράκης κι ο Δημαρχόπουλος; Ο Μέτιος; Εσύ;
……
*Επιμένω λοιπόν και σήμερα ότι ο Δημαρχόπουλος που με λασπολόγησες ότι μου… «κάθισε», όπως και ο Κυριάκος Παπαδόπουλος ευεργέτησαν μόνο ΕΣΑΣ.
-Που επακριβώς; Μπορείς να το ρωτήσεις για να πάρετε και την απάντησή σας…
……
*Έγραψες επίσης Τένη εμφανώς φωτογραφίζοντας και πάλι εμένα, γιατί εμένα μόνο καθυβρίζετε και συκοφαντείτε και οικογενειακά μάλιστα σε καθημερινή βάση τα παρακάτω:
«Ηρωοποίησαν και άλλους υποψήφιους δημάρχους και στην συνέχεια… μία από τα ίδια!!»

-Δεν ηρωποίησα κανέναν υποψήφιο Δήμαρχο. Στον Τόπειρο αυτονόητο ήταν να είμαι με τον Θωμά Μίχογλου που αντιμετώπισε έναν φοβερό πόλεμο λάσπης από το κύκλωμα Χατζηευαγγέλου και ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕ κόντρα στους Κηλικιώτηδες και όχι μόνο....
. Στο δε Δήμο Αβδήρων κράτησα αυστηρά ουδέτερη θέση. Ρώτα και τον φίλο σου Γ. Τσιτιρίδη αλλά και τον Νίκο Μαυρίδη που έχει ... «πλούσια» εμπειρία και από τον γιατρό άλλωστε!
Σας περιμένω λοιπόν όλους μαζί!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »