*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

23 Φεβρουαρίου

Τα…στραβά κι…ανάποδά τους! Μέλος…αποχώρησε καταγγέλλοντας την…κακία και την έλλειψη παιδείας!

23 Φεβρουαρίου
Ο «Μαχητής» είχε προτείνει μήνες πριν να κατεβάσουν το δικό τους ψηφοδέλτιο οι εκ του… ασφαλούς κριτές του «καναπέ» και μέλη του «Στραβά κι ανάποδα». Ποτέ δεν είναι αργά… Ας το κάνουν τώρα!
*Αποχωρώ για να μην εμφανιστεί ξανά μπροστά μου κάποια ανάρτηση κακίας που κάποιος κατηγορεί κάποιον όντας και ο ίδιος μέρος του ίδιο προβλήματος
Εδώ και μήνες είχαμε εντοπίσει την «φθήνια» και μικροψυχία πολλών φίλων της ομάδας «Στραβά κι Ανάποδα» αλλά και τα παιχνίδια που παίζονταν μέσα από αυτήν και κυρίως από αυτούς που διαθέτουν δυο και τρεις «ψεύτικους λογαριασμούς» για να μπορούν εκ του ασφαλούς να καθυβρίζουν ή να χλευάζουν όποιον θέλουν… εξυπηρετώντας προσωπικά ή άλλα συμφέροντα.
Πριν λοιπόν αλέκτωρ λαλήσει, μέλος της ομάδας ΣΤΡΑΒΑ ΚΙ ΑΝΑΠΟΔΑ του fb ανήγγειλε επίσημα ότι «αποχωρεί» από αυτήν διότι εδώ και δύο μήνες βλέπει συνεχώς αναρτήσεις ιδιωτών με σκοπό απλά να κατηγορήσουν κάποιον, και όχι να επιδιώξουν κάποια επίλυση. Όσο πλησιάζουμε στις εκλογές, αυτός ο λαϊκισμός των συνδημοτών μου, γίνεται όλο και πιο αφόρητος ανέφερε χαρακτηριστικά, καταλήγοντας ως εξής:
«Αποχωρώ για να μην εμφανιστεί ξανά μπροστά μου κάποια ανάρτηση κακίας που κάποιος κατηγορεί κάποιον όντας και ο ίδιος μέρος του ίδιο προβλήματος»..
Επισημαίνω ότι «Μαχητής» είχε προτείνει μήνες πριν να κατεβάσουν το δικό τους ψηφοδέλτιο οι εκ του… ασφαλούς κριτές του «καναπέ» και μέλη του «Στραβά κι ανάποδα». Για να δούνε πως το μόνο που κατορθώνουν ορισμένοι, είναι να «ανακυκλώνουν» προσωπικά απωθημένα!
-Ποτέ δεν είναι αργά… Ας το κάνουν τώρα!

ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΑ «ΣΤΡΑΒΑ ΚΙ ΑΝΑΠΟΔΑ»
Κωνσταντίνος Γιαννιώτης‎
προς
 Στραβά και ανάποδα αλλά και τα καλά να λέγονται
Είμαι μέλος της ομάδας «Στραβά και Ανάποδα …» εδώ και δυο μήνες περίπου. Σε αυτούς τους δύο μήνες βλέπω συνεχώς αναρτήσεις ιδιωτών που αναδεικνύουν τα «Στραβά και Ανάποδα …» της Ξάνθης με σκοπό απλά να κατηγορήσουν κάποιον, και όχι να επιδιώξουν κάποια επίλυση. Όσο πλησιάζουμε στις εκλογές, αυτός ο λαϊκισμός των συνδημοτών μου, γίνεται όλο και πιο αφόρητος. Σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω την παρούσα δημοτική αρχή, αντιθέτως έχω κι εγώ τα παράπονα μου από αυτήν. Αλλά το ότι ζούμε σε μια πόλη με τόσο μεγάλο ποσοστό πληθυσμού με χαμηλή κοινωνική παιδία, αυτό δεν είναι κάτι για το οποίο φταίει ο δήμαρχος. Και δεν αναφέρομαι τόσο στο ίδιο το «Στραβό και Ανάποδο …», όσο στον τρόπο ανάδειξης του, στην κακία της ανάρτησης, στην έλλειψη παιδείας. Αποχωρώ σήμερα από την ομάδα αυτή. Αποχωρώ απογοητευμένος από τους συνδημότες μου. Αποχωρώ για να μην εμφανιστεί ξανά μπροστά μου κάποια ανάρτηση κακίας που κάποιος κατηγορεί κάποιον όντας και ο ίδιος μέρος του ίδιο προβλήματος. Δεν έχει νόημα να προτείνω κάτι άλλο, αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ, καληνύχτα Κεμάλ.

ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ CELAL TOP
Celal Top Δεν φταίτε εσείς, δεν φταίμε ούτε εμείς, φταίει η οπτική γωνία του καθενός μας, εσείς το βλέπετε 6 ενώ εμείς 9..
Δίκιο έχουμε όλοι και άδικο άλλο τόσο..
Δημοκρατία διάλογος αντιπαραθέσεις διαφωνίες σκέψεις αντίλογος προτάσεις...
Εδώ στο στραβά και ανάποδα όλοι εμείς είμαστε άνθρωποι με προτερήματα και μειονέκτημα αλλά ο καθένας από εμάς καταθέτη μια γνώμη και μια άποψη..
Άλλο τη θελουμε και άλλο τη έχουμε και εγώ θα ήθελα έναν κόσμο που να τηρεί στο ακέραιο μην κανείς αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν
Φιλικά ΤΟΠ


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »