*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

28 Ιουλίου

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΞΑΝΘΗΣ, ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ «Μ»

28 Ιουλίου
*Γράφει και απαντάει ο εκδότης του «Μ» Πάνος Παπαδόπουλος

Σχετικά με δημοσιευμένη επιστολή πολίτη στην εφημερίδα ΜΑΧΗΤΗΣ για υπάλληλο της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών της ΠΕ Ξάνθης.

Από τον Σύλλογο Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης πήραμε στον «Μαχητή» και δημοσιεύουμε την παρακάτω απάντηση, με αφορμή επιστολή αναγνώστριας που εξιστορούσε την ταλαιπωρία της από συγκεκριμένη υπάλληλο του Γραφείου Συγκοινωνιών Ν. Ξάνθης.
Η απάντηση αναφέρει τα παρακάτω:
Με μεγάλη μας έκπληξη διαβάσαμε στην εφημερίδα σας, την επιστολή που δημοσιεύετε στις 21/07 και με την οποία η κα Α. Ανδριοπούλου επιτίθεται με βαρύτατους χαρακτηρισμούς εναντίον της συναδέλφου, Προϊσταμένης του Τμήματος Αδειών Κυκλοφορίας, κα Αναστασίας Φωτιάδου.
Για το ιστορικό της υπόθεσης και τις ενέργειες στις οποίες προέβη η κα Φωτιάδου και η υπηρεσία, σας διαφώτισε με την επιστολή του ο Αν. Προϊστάμενος της Γενικής Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών της ΠΑΜΘ. Όπως εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε η συνάδελφος, όχι μόνο δεν επέδειξε γραφειοκρατική συμπεριφορά και έλλειψη κατάρτισης, αλλά λειτούργησε ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, και ουδέποτε αρνήθηκε να γίνει αποδέκτης οποιουδήποτε εγγράφου που αφορούσε την υπόθεση.
Δυστυχώς για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι με πρόσχημα την οικονομική κρίση ο δημόσιος υπάλληλος έχει στοχοποιηθεί στα μάτια των πολιτών, τόσο από τους πολιτικούς φορείς όσο και από τα Μ.Μ.Ε.. Αντί να στρέψουμε τα μάτια μας στο πραγματικό πρόβλημα του ελληνικού δημοσίου, που είναι η έλλειψη κωδικοποιημένης νομοθεσίας, η πολυνομία, οι ασαφείς εγκύκλιοι, οι συνεχείς αλλαγές της νομοθεσίας και οι νομοθετημένες δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες, δαιμονοποιούμε τον υπάλληλο που προσπαθεί να λειτουργήσει εξυπηρετώντας τους πολίτες και ταυτόχρονα να παραμείνει μέσα στα
πλαίσια αυτού του ασαφούς νομοθετικού πλαισίου.
Όσον αφορά τη δημοσίευση της αρχικής επιστολής, δυστυχώς δεν διαπιστώσαμε καμία ενέργεια διερεύνησης της καταγγελίας από εσάς, ώστε τουλάχιστον να δημοσιευτεί ταυτόχρονα και η απάντηση της συναδέλφου ή της υπηρεσίας. Προφανώς το κλίμα ανθρωποφαγίας που έχει διαποτίσει την ελληνική κοινωνία, μας επιτρέπει να σπιλώνουμε ανθρώπους, χωρίς να τους επιτρέπουμε μια δίκαιη αντιμετώπιση.
Παρακαλούμε για τη δημοσίευση της επιστολής μας.
Με εκτίμηση
για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Δημήτρης Ε. Τσιάνης
Η Γενική Γραμματέας
Ιφιγένεια Σπανοπούλου
Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΘΑΡΗ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΛΟ ΜΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑ
 1.Κύριε Τσιάνη, κατανοητό ότι θέλετε ως συνδικαλιστής να υπερασπίσετε έναν συνάδελφό σας, αυτό όμως δεν σας δίνει άλλοθι να επιχειρείτε παράλληλα την εν ψυχρώ ΦΙΜΩΣΗ ενός πολίτη και πόσο μάλλον μιας εφημερίδας.
2.Μαθήματα λοιπόν συνδικαλιστικής συναδέλφωσης μπορείτε να κάνετε σε όποιον θέλετε, όχι όμως μαθήματα δημοσιογραφίας. Καλό είναι ο καθείς από μας να γνωρίζει τον ρόλο του.
3.Η επιστολή που ήρθε στον «Μαχητή» ήρθε Παρασκευή βράδυ, ήταν υπογεγραμμένη και εξέφρασε την αγανάκτηση ενός πολίτη. Την δημοσιεύσαμε στο maxitisthrakis.blogspot.com και την θέσαμε υπόψη το Σάββατο στον υπάλληλο του γραφείου Συγκοινωνιών Πασχάλης Λύρατζης. Μας είπε ότι η επιστολογράφος έχει άδικο και θα απαντήσει η υπάλληλος που την αφορούσε. Εντύπωση πρωτίστως ωστόσο μου έκανε ότι τελικά η καταγγέλλουσα, βρήκε το δίκαιό της από άλλο υπάλληλο. Στην προκειμένη περίπτωση δηλαδή, ένας εκ των δυο είχε δίκαιο ή άδικο…
4.Στο φύλλο της Τρίτης δημοσιεύσαμε ωστόσο στην ΕΝΤΥΠΗ έκδοση και τις δυο επιστολές. Και της υπηρεσίας αλλά και της επιστολογράφου μας. Έτσι ώστε το αναγνωστικό μας κοινό να λάβει υπόψη και τις δυο πλευρές. Τα περί κλίματος «ανθρωποφαγίας», σπίλωσης λοιπόν εκεί που σας παίρνει και όχι σε μας. Απολογούμαστε κάθε μέρα στο αναγνωστικό μας κοινό κι όχι στους συνδικαλιστές και στις συντεχνίες.
5.Το γελοίο της υπόθεσης. Υπογράφετε την επιστολή σας με…εκτίμηση, ενώ προηγουμένως μας…καθυβρίζετε. Τον «Μαχητή» όμως πρωτίστως τον ενδιαφέρει να εκτιμάται και να εξυπηρετεί τους πολίτες κι όχι εμάς…Έτσι ώστε να μην είναι αναγκασμένη μια πολίτης να βρει το δίκαιό της από άλλο υπάλληλο της υπηρεσίας, αφού πρώτα γνώρισε την «ταλαιπωρία» από άλλον…
Π.Π. 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »