*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

20 Ιουνίου

Η ΠΡΩΤΗ δικαίωσή μου χθες στο Τριμελές αλλά και... Γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ο Θανάσης Ξυνίδης να "νικήσει" εμένα...!.

20 Ιουνίου
*Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι η Εισαγγελέας της έδρας κυρία Άννα Κεβοπούλου -που αν δεν κάνω λάθος χθες ήταν για πρώτη φορά στη σύνθεση του Τριμελούς  Πλημ/κείου Ξάνθης- «πλανήθηκε» από τις ημερομηνίες και μαζί με τις κατεπείγουσες υποθέσεις στις οποίες υπάρχει κίνδυνος παραγραφής, όρισε την δίκη μου με τον Δημήτρη Μπένη στις 11 Σεπτεμβρίου 2018, στο θερινό τμήμα δηλαδή.
-Και με πιο απλά λόγια, κακώς έχασε πάλι την ψυχραιμία του ο κ.Θανάσης Ξυνίδης και μου επετέθη σε προσωπικό επίπεδο…
-Αφού το να γίνονταν η δίκη τον Οκτώβριο 2018 για παράδειγμα, δεν νομίζω ότι θα έφερνε και την… συντέλεια του κόσμου.
……
*Και δηλώνω απολύτως σίγουρος, πρώτον γιατί στις υποθέσεις που έτυχε να παρακολουθήσω η νέα Αντιεισαγγελέας Ξάνθης ήταν άψογη στις προτάσεις της και δεύτερον γιατί ενδεχομένως δεν θα πρόσεξε ότι το αδίκημα το οποίο φέρομαι να διέπραξα (σ.σ. Συκοφαντική δυσφήμηση δια του Τύπου), έγινε τον Νοέμβριο του 2017.
Τι σημαίνει αυτό;
-Ότι παραγράφεται σε χρονικό διάστημα 3.5 ετών από την ημέρα της τέλεσής του, ήτοι το πρώτο 4μηνο του 2021 και συνεπώς δεν υπάρχει κίνδυνος παραγραφής!
……
*Το σημειώνω λοιπόν αυτό, γιατί δικαίωμα κάθε κατηγορουμένου είναι να μάχεται και να επιζητεί δίκαια απονομή της Δικαιοσύνης αλλά και ίση μεταχείριση!
-Κι αυτό ζήτησα και χθες. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
…..
*Το γιατί λοιπόν ένας έμπειρος μεγαλοδικηγόρος όπως ο κύριος Θανάσης Ξυνίδης ξαφνικά βρέθηκε έξω από τα… «νερά» του μου επετέθη τόσο πολύ σε προσωπικό επίπεδο, ειλικρινά με εξέπληξε…
-Διότι εκτός των άλλων, πίστευα ότι με ήξερε περισσότερο από κάποιους άλλους.
……
*Καθαρά και σταράτα λοιπόν. Αδίκως ο πρώην φίλος μου επιχειρεί να με «νικήσει» με τον τρόπο αυτό…
-Θα μπορούσε να το κατορθώσει μόνο αν τα αισθήματα που έδειξε χθες για μένα (εμπάθεια, μένος, μίσος  κλπ), τα έδειχνα κι εγώ για κείνον! Αυτό όμως δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ.
……
*Από την άλλη χθες στο 3μελες  Πλημ/κείο Ξάνθης θεωρώ ότι πέτυχα την πρώτη δικαίωσή μου. Το δικαστήριο δεν πείστηκε από τον κύριο Ξυνίδη, τιμώρησε με πρόστιμο 150 ευρώ τους τρεις μάρτυρες της υπόθεσης Ελένη Κίτσου (Πρόεδρος του Αρτέμη Σώρρα στη Ξάνθη), Χρίστο Πούλιο και Ηλία Βασιλούδη που απουσίαζαν, οπότε αναγκαστικά θα έρθουν στο δικαστήριο στις 11 Σεπτεμβρίου.
……
*Επίσης κατανοώ πλήρως και το ότι ο κύριος Ξυνίδης δεν είδε με ικανοποίηση την κλήτευση ως μαρτύρων στη δίκη μας των κυρίων Χρίστου Πούλιου και Ηλία Βασιλούδη –φάνηκε άλλωστε κι από την αρχική πρόταση και τοποθέτησή του- αλλά αυτό που προέχει, είναι να ΛΑΜΨΕΙ η αλήθεια φίλτατε Θανάση και ΟΧΙ το ποιος θα «νικήσει» ποιόν…!
-Άλλωστε αν με ενδιέφερε το τελευταίο, θα παρακαλούσα να έρθει ως μάρτυράς μου, ο κύριος Γιάννης Τσεγγελίδης!
-Αυτός έκανε άλλωστε (επί Στυλιανίδη) εκείνες τις μνημειώδεις δηλώσεις, για το «δίδυμο» Ξυνίδη-Μπένη κι όχι εγώ..!
……
*Και στο δια ταύτα. Κύριε Ξυνίδη, θα συγχωρούσα ότι «έβγαλες» χθες τα εσώψυχά σου εναντίον μου… Ακόμη και να με αδικήσεις που «γκρέμισα» τον Σγουριδισμό για πρώτη φορά στις εκλογές του 2009… κι αυτό θα στο συγχωρούσα…
Αλλά ΕΣΥ ειδικά που με ξέρεις περισσότερο από τους υπόλοιπους, δεν έχεις το δικαίωμα να με κατηγορείς ότι λιποψυχώ στις δίκες μου και ειδικά σε αυτές που έχω με τον Δημήτρη Μπένη.
-Διότι σκαντζόχοιρος δεν υπήρξα ποτέ.
-Και στα δικαστήριά μου όπως γνωρίζεις άριστα, είμαι μέσα στις δικαστικές αίθουσες κι όχι έξω από αυτές, αφήνοντας τον δικηγόρο μου να βγάλει (ως εκπρόσωπός μου), το… «φίδι» από την τρύπα…!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »