*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

24 Μαρτίου

Ο άφωνος Χρήστος Μέτιος, ο Γαβρόγλου, ο Ευριπίδης, ο Τούρκος Πρόξενος και το Δημοκρίτειο!

24 Μαρτίου
*Το έχω γράψει και στο παρελθόν και το ξαναγράφω και τώρα…! Κάνω τηλεόραση από το 1989. Είμαι από τους πρώτους στην Ελλάδα που έκανα τηλεόραση ξεκινώντας από το Thraki tv.
-Ουδέποτε στη ζωή μου έκανα παρέμβαση σε συνεργάτη μου ποιους θα φιλοξενήσει στις εκπομπές του, σε ποιους θα δώσει «βήμα», ποιους θα προβάλει λιγότερο ή περισσότερο…ουδέποτε ΛΟΓΟΚΡΙΝΑ κάποιον συνεργάτη μου και στην εφημερίδα.
Μπορείτε άλλωστε να ρωτήσετε και τον Τένη Καμαρίδη αλλά και τον Αλέξανδρο Παυλικιάνο ή τον Γιάννη Τσιλιγγιρίδη.
-Αν ποτέ έκανα οποιαδήποτε παρέμβαση στις εκπομπές τους…
…….
*Στο προκείμενο ωστόσο.
Μου έθεσε λοιπόν φίλος της στήλης χθες το παρακάτω δημοσίευμα του Τένη στη «Θράκη» σχολιάζοντας με χιούμορ ότι ο Τένης σε… μένα απευθύνεται!
……
*Το σχόλιο του Τένη Καμαρίδη:
«Στοχοποίησαν τον Χρ. Μέτιο αλλά… δεν τους «βγαίνει»!
Το αν μας πήραν ή μας έδωσαν λιγότερα ή περισσότερα σε ότι αφορά τις σχολές του ΔΠΘ, αυτό θα φανεί προσεχώς στην πράξη… Σε ότι αφορά όμως την πρόσφατη συνάντηση των πρυτανικών και αυτοδιοικητικών αρχών της Θράκης με Γαβρόγλου στην Αθήνα και την απουσία του Δημάρχου Ξάνθης, πληροφορήθηκα τα εξής: Την πρόσκληση απηύθυνε ο πρυτανεύων του ΔΠΘ προς τους θεσμικούς παράγοντες, όπως ο Περιφερειάρχης, ο κος Λαμπάκης ως πρόεδρος της ΠΕΔ ΑΜ-Θ (και όχι ως Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης) και ο κος Πετρίδης ως Δήμαρχος της έδρας του ΔΠΘ και όχι απλά ως Δήμαρχος Κομοτηνής. Υπ’ αυτή την έννοια λοιπόν βρέθηκαν –όσοι βρέθηκαν- στο συγκεκριμένο ραντεβού… Τώρα, γιατί στοχοποιήθηκε αποκλειστικά και μόνο ο Περιφερειάρχης Χρ. Μέτιος είναι πλέον γνωστό σε όλους… Ο Μέτιος χαλάει την «σούπα» με την έντονη και πανταχού παρουσία του σε κάποια πολιτικά γραφεία και σε κάποιους δημοσιογραφικούς κύκλους…».
……
*Απαντάω. Όχι στον Τένη που είναι συνεργάτης μου και μπορεί να βγάλει στον αέρα όποτε θέλει τον Μέτιο και να τα πει ο ίδιος, αλλά στον ίδιο Περιφερειάρχη ΑΜΘ:
1. Το αν πήρατε κύριε Περιφερειάρχη ή δώσατε λιγότερα ή περισσότερα στον Γαβρόγλου όταν φανεί στην πράξη θα είναι αργά. ΔΕΝ πήρατε τίποτα…. «Χαρίσατε» το μέλλον του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης! Είστε υπόλογοι στη κοινωνία η οποία μην αγχώνεστε, ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΕΙ!
2. Κύριε Μέτιο, είστε δημόσιο πρόσωπο, ο ίδιος ισχυρίζεστε ότι εκπροσωπείτε τον… Κυριάκο Μητσοτάκη, το αν μου βγαίνει ή δεν μου βγαίνει, αν εμένα υπονοείς πίσω από την στοχοποίησή σου, είναι κάτι που δεν με απασχολεί… Δεν σχολιάζω κάτι για να μου βγει ή να μην μου βγει! Σε ρωτάω ευθέως όμως. Με την άδεια λοιπόν του Κυριάκου συναντήθηκες και είδες τον ΤΟΥΡΚΟ ΠΡΟΞΕΝΟ στο γραφείο σου για να μιλήσετε για τις…εκθέσεις και τα…βοοειδή;
3. Ούτε κάποια απευθείας ανάθεση σου ζήτησα –όπως δεν ζήτησα κι από τον προκάτοχό σου- ούτε σου ζήτησα να εκτυπώσω εγώ τον… Ιούνιο 2018 τα ημερολόγια της Περιφέρειας σου.
4. Μπορείς λοιπόν να ψεύδεσαι απέναντι στους άλλους, δεν θα ψεύδεσαι όμως απέναντι σε μένα. Λές ψέματα ότι την πρόσκληση για την Αθήνα σας την έκανε ο Πρυτανεύων, διότι στην εκπομπή «Ανοιχτή γραμμή» την Πέμπτη 22 Μαρτίου, ο Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης Κώστας Ζαγναφέρης είπε δημόσια ότι «τόσο το ραντεβού όσο την επιλογή των προσώπων την έκανε ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου!».
Μάλιστα ο Ζαγναφέρης ανοιχτά καταφέρθηκε κατά του Γαβρόγλου γιατί «δεν προσκλήθηκαν ούτε ο Δήμαρχος Ξάνθης Χαράλαμπος Δημαρχόπουλος, ούτε ο Δήμαρχος Ορεστιάδας». Το βίντεο είναι στη διάθεσή σου.
-Εγώ το μόνο που σχολίασα μετά την συγκεκριμένη συνάντηση που επαναλαμβάνω και πάλι, «οργάνωσε» ο Γαβρόγλου, ήταν ο ΑΦΩΝΟΣ Μέτιος! Που ενώ δεν πήραν τίποτα από αυτά που ΑΠΑΙΤΟΥΝ οι Φορείς της Θράκης, δηλαδή την απόσυρση του Νομοσχεδίου για τις μεταγραφές, διότι από τους υπάρχοντες 32.000 φοιτητές, σε 2-3 χρόνια με δυσκολία στο Δημοκρίτειο 6-7.000 φοιτητές, γύρισε και....πανευτυχής από τη συνάντηση!

-Το να είσαι ΑΦΩΝΟΣ και ανεπαρκής όμως φίλτατε Χρήστο Μέτιο, να το κατανοήσω! Προς τι όμως τόσα ασύστολα ψέματα, όταν μάλιστα εγώ με τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, ουδέποτε έχω μιλήσει στη ζωή μου;;;

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »