*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

22 Ιουλίου

ΒΟΛΙΔΕΣ Όσοι του έδωσαν την ψυχή τους...ένας, ένας, στη σειρά!

22 Ιουλίου
ΚΑΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΟΥΝΑΡΙΔΗΣ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ 
ΤΟ… ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΕΝΗ!
Τον έχω φάει στο «πετσί» μου τον πρώην… «αδελφό» μου Δημήτρη Μπένη και γι’ αυτό δεν απορώ πλέον με καμιά συμπεριφορά και λειτουργία του! Και φυσικά περίμενα και το φέρσιμό του στον Στέλιο Γουναρίδη, στον οποίο άλλα έλεγε από μπροστά κι άλλα τελικά…έπραξε, αφού  ενώ τον προωθούσε για επικεφαλής της παράταξης «Συμμετέχω», έκανε «στροφή» την τελευταία στιγμή, προωθώντας τελικά τον… Σιαμπάν Μπαντάκ!!! Τον οποίο μάλιστα δεν αποκλείεται να στηρίξει ακόμη και για υποψήφιο Δήμαρχο Ξάνθης στις εκλογές του 2019. Τίποτα δεν αποκλείεται…
-Ένα μικρό σχόλιο λοιπόν. Και ο Στέλιος Γουναρίδης, εισπράττει το… ευχαριστώ του Δημήτρη Μπένη για την ψυχή που του έδωσε στις εκλογές του 2014!!!
-Εγώ τόσα έκανα γι’ αυτόν… μου είπε με παράπονο.
-Μήπως Στέλιο είσαι ο μόνος; Εγώ να δεις… Εμένα έρχονταν στο γραφείο μου και με σκυλόβριζαν ακόμη και οι φίλοι μου, γιατί ήμουν «κολλημένος» με τον… Μπένη και τώρα γίνανε μαζί του αυτοκόλλητοι!
-Ενώ θα πρέπει να υπενθυμίσω για μια ακόμη φορά πως  παραμονές των δημοτικών εκλογών του 2010 ο συγκεκριμένος κύριος έτρεχε στα γραφεία του «Μ» προκειμένου την δεύτερη εβδομάδα να μη χτυπήσω τον Λάκη Στυλιανίδη και με παρακαλούσε!!!
-Και συνέχεια, μόλις διορίστηκε από τον πρώην Δήμαρχο Ξάνθης  ως αντ’ αυτού αντιδήμαρχος με θητεία 4ετίας, άρχισε να υπογράφει…αναθέσεις σε’ αυτούς που τον έβριζαν και στράφηκε εναντίον μου, στέλνοντας στον «Μαχητή» και μένα… εξώδικα!!!
(Σ. Σ. Να τον χαίρεται κι ο φίλος του ο Μάκης ο Τοπαλίδης…).

ΌΤΑΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΣΤΗ ΜΕΣΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ!
Σχολιάζει συμπολίτισσα στο fb και συγκεκριμένα στα «Στραβά και Ανάποδα»:
«Γι’ ακόμη μια φορά στην Μεσολογγίου έγινε χαμός από κόρνες και φασαρία γιατί κόλλησε το αστικο.Ποτε επιτέλους θα μάθουμε να παρκάρουμε;».
-Γιατί κολλάει το αστικό στη Μεσολογγίου ;
-Μα γιατί κάποιοι παρκάρουν είτε επάνω στο πεζοδρόμιο, είτε σε διπλή γραμμή, δεν μπορεί να περάσει και ακολουθεί φυσικά… κόλλημα και κυκλοφοριακό αλαλούμ!
ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΗ
Ιδού και τα συγχαρητήρια ενός δημότη για τις υπηρεσίες του Δήμου Ξάνθης και πάλι στα «Στραβά και Ανάποδα».
«Σωτήρης Αθανασίου
14 Ιουλίου στις 9:18 π.μ….ήρθε η Δημοτική Υπηρεσία, απασχόλησε καμιά 10αριά νοματαίους για τρεις - τέσσερις μέρες... και μας δίδαξε "πώς να διαχειριζόμαστε το αστικό τοπίο της πόλης που ζούμε". "Διόρθωσε" τις μισοφαγωμένες και κατεστραμμένες νησίδες στην όμορφη (λόγω των δένδρων) Περικλέους και έδωσε ένα "ξεχωριστό" χρώμα στο τοπίο. Συγχαρητήρια».

-Η φωτογραφία από το αρχείο του «Μαχητή» που έκανε ρεπορτάζ για το ίδιο θέμα…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »