10 Μαΐου

ΣΥΡΙΖΑ ΞΑΝΘΗΣ: Η Νέα Δημοκρατία…»παραπλάνησε» τον Ιβάν Σαββίδη στη ΣΕΚΑΠ! Τι έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ για την ΣΕΚΑΠ του Ιβάν στις 29-9-2014!

10 Μαΐου
*Στις 29 Σεπτεμβρίου 2014 η ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης κατηγορούσε για...ληστρική συμπεριφορά τον Ιβάν Σαββίδη και "Κυβερνητικό του εκπρόσωπο" τον δικηγόρο Στέργιο Γιαλάογλου!
ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ πλήρως τον δημοσιογράφο που έβγαλε την Συνεταιριστική ΣΕΚΑΠ ως τον...ΚΡΑΤΙΚΟ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟ της χώρας και μάλιστα ως "μοντέλο" διοίκησης, σβήνοντας απο τη μνήμη τους όλες τις συκοφαντικές και εξυβριστικές ανακοινώσεις που έβγαζαν για τον Ιβάν Σαββίδη, ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης για μια ακόμη φορά κατάφερε να...ξεπεράσει τον εαυτό του! 
Βεβαίως και η ασχετοσύνη δικαιολογείται μέχρι ένα σημείο, απο κει και μετά όμως όταν οι άναρθρες κραυγές προκαλούν τη ίδια τη νοημοσύνη των πολιτών, τότε τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά...
Και δυστυχώς, αυτό συμβαίνει αυτή τη φορά με την νέα ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης για την ΣΕΚΑΠ του Ιβάν Σαββίδη, αφού στη προσπάθειά του ΟΨΙΜΑ να υπερασπιστεί τον Έλληνα Ομογενή για τον οποίο μόνον εμείς στα "δύσκολα" βάζαμε μπροστά το ΣΤΗΘΟΣ, το μόνο που καταφέρνει είναι να...αυτογελοιοποιείται!!!
ΙΔΟΥ Η ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΞΑΝΘΗΣ
Στις 27/04/2017 εισήχθη στην ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του Υπ. Οικονομίας και Ανάπτυξης για τον «Εξωδικαστικό μηχανισμό στήριξης οφειλών επιχειρήσεων» για την κατοχύρωση ενός ολοκληρωμένου θεσμικού πλαισίου, το οποίο δίνει τη δυνατότητα ορθολογικής ρύθμισης των συνολικών οφειλών των βιώσιμων επιχειρήσεων, ταυτόχρονα με όλους τους πιστωτές τους, είτε πρόκειται για τον ιδιωτικό τομέα είτε για το Δημόσιο.
Στόχος είναι, μέσω της διευθέτησης ή ακόμη και απομείωσης χρεών, να συμβάλλει αφενός στην εξυγίανση των επιχειρήσεων για να μπορέσουν να ενεργοποιηθούν ξανά και να επιβιώσουν διασφαλίζοντας χιλιάδες θέσεις εργασίας και αφετέρου στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας.
Επιπλέον δόθηκε η δυνατότητα υπαγωγής σε επιχειρήσεις, οι οποίες είχαν διακόψει τη δραστηριότητά τους, αλλά με την υποβολή δήλωσης έναρξης εργασιών μπορούν να μεταπέσουν στην κατηγορία της ανοικτής επιχείρησης. Αναφορικά με τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αγρότες επισημαίνεται, ότι μπορούν να υπαχθούν στο νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, ενώ η περίπτωση των οφειλών τους προς το Δημόσιο ή προς Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης αντιμετωπίζεται από την παράγραφο 21 του άρθρου 15. Ωστόσο οι αγρότες, που έχουν βιβλία εσόδων και εξόδων μπορούν να υπαχθούν στον εξωδικαστικό μηχανισμό.
Η αντιπολίτευση και ιδιαίτερα η ηγεσία της Ν.Δ, προκειμένου να αποφύγει την κατακραυγή και να μην απολογηθεί για τη στάση της να καταψηφίσει ένα τόσο σημαντικό νομοσχέδιο, επεδίωξε να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη ανακαλύπτοντας χαριστική ρύθμιση και σκάνδαλο με αφορμή κατατεθείσα τροπολογία, η οποία είναι οριζόντια και αφορά μεταξύ άλλων και τη ΣΕΚΑΠ. Η συγκεκριμένη τροπολογία ούτε χαρίζει χρέη, ούτε απαλλάσσει από τις ευθύνες αυτούς που προέβησαν σε συγκεκριμένες παραβάσεις ενώ βρίσκονταν στη μετοχική σύνθεση της εκάστοτε εταιρίας.
Αντιθέτως, ορίζει, πως αν μια επιχείρηση, που ανήκει εν μέρει ή εν όλω στο δημόσιο, σε περίπτωση αποκρατικοποίησης, αξιοποίησης ή πώλησης, μεταβιβαστεί σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο και πριν τη μεταβίβαση οι προηγούμενοι διοικούντες είχαν κατηγορηθεί για πράξεις λαθρεμπορίας και γενικά παραβάσεις του τελωνειακού κώδικα, ο νέος επενδυτής με τη νέα μετοχική σύνθεση δεν ευθύνεται αστικά για καταλογισμούς που προκύπτουν από τις παρελθοντικές παραβάσεις.
Και βέβαια αυτό με μια αυστηρή προϋπόθεση: Οι καταλογισμοί αυτοί να μην είχαν γνωστοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο στο νέο επενδυτή. Συνεπώς στο νέο επενδυτικό σχήμα με τη νέα μετοχική σύνθεση, δεν μπορούν να καταλογιστούν, δίκαια, οι πράξεις λαθρεμπορίας προηγουμένων διοικήσεων, οι οποίες συνεχίζουν να ευθύνονται.
Για ακόμη μια φορά η ηγεσία της Ν.Δ βρέθηκε εκτεθειμένη, έχοντας επιπλέον να αντιμετωπίσει την ανοιχτή αμφισβήτηση της γραμμής της από πλήθος βουλευτών της, που απείχαν από την ονομαστική ψηφοφορία της Παρασκευής 28/04/2017.
Επιπλέον είναι χαρακτηριστική η εκκωφαντική σιωπή της ΝΟΔΕ Ξάνθης αλλά και της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ Ξάνθης, που για ακόμη φορά αποφεύγουν να τοποθετηθούν δημόσια και συνολικά για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα όπως του εξωδικαστικού μηχανισμού στήριξης οφειλών επιχειρήσεων αλλά και της εν λόγω τροπολογίας. Αντιθέτως, κατά τη συνήθη πρακτική τους, και ιδιαίτερα η ΝΟΔΕ Ξάνθης, επιλέγει να αντιπολιτεύεται κρυπτόμενη πίσω από την παραπληροφόρηση και τη διασπορά ψευδών ειδήσεων μερίδας τοπικών ΜΜΕ και «δημοσιογράφων», που λειτουργούν συστηματικά ως γραφείο τύπου των διάφορων συνιστωσών στο εσωτερικό της.
Στην πραγματικότητα αυτό που ενοχλεί τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ είναι ότι θεωρούσαν πως, είτε μέσω της ιδιωτικοποίησης, είτε μέσω του οριστικού κλεισίματος των συνεταιριστικών εργοστασίων, θα κατάφερναν και την οριστική απαλλαγή τους από τις πολιτικές ευθύνες και τα αίσχη, που διέπραξαν σε βάρος του συνεταιριστικού εγχειρήματος συνολικά στην περιοχή και της τοπικής οικονομίας, μετακυλίοντας το τίμημα των λανθασμένων επιλογών τους στις πλάτες των εργατών που οδηγήθηκαν στην ανεργία.
Το γεγονός πως πρόεδρος της ΣΕΚΑΠ την εποχή που επιχειρήθηκε η εν λόγω υπόθεση λαθρεμπορίου ήταν το στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας και υποψήφιος βουλευτής το 2009, Νίκος Παππάς, εξηγεί με απόλυτο τρόπο την ενόχληση της Νέας Δημοκρατίας για τη μεταβίβαση της ευθύνης στην προηγούμενη διοίκηση της εταιρίας. Είναι σαφές πως το πρόβλημα της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι ότι δεν προχώρησε ο σχεδιασμός να ιδιωτικοποιήσει την εταιρεία παραπλανώντας τον νέο ιδιοκτήτη και να απαλλαγούν τα δικά της παιδιά από τις ευθύνες τους.
Με δεδομένη τη μεγάλη σημασία των συνεταιριστικών εργοστασίων για το νομό Ξάνθης και τις γνωστές πρακτικές της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ σε σχέση με το θέμα, η Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ είχε αναδείξει στο παρελθόν το θέμα της κακοδιαχείρισης της ΣΕΚΑΠ με επανειλημμένες κοινοβουλευτικές ερωτήσεις. Μάλιστα, ο τότε Υπουργός Οικονομικών κ. Στουρνάρας, στην υπ’ αριθμ. 999/2013/21-11-2013 απάντησή στην υπ’ αριθμ. 2679/333/15-10-2013 κοινοβουλευτική ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ απαντούσε πως δεν υπάρχουν βεβαιωμένες οφειλές της ΣΕΚΑΠ προς τις δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε, επίσης, την περίπτωση της ΣΕΒΑΘ, η οποία λίγο πριν το οριστικό λουκέτο δανειοδοτήθηκε από την Αγροτική Τράπεζα με το ποσό των 34.936.738 ευρώ «χάριν σχεδίου εξυγίανσης της εταιρείας» αλλά εντέλει συνέχισε να έχει τις ίδιες οφειλές πριν και μετά τη δανειοδότηση της.
Να υπενθυμίσουμε ακόμη πως τα αρχεία, που αποδείκνυαν την κίνηση του λογιστηρίου της ΣΕΒΑΘ όπως και οι σκληροί δίσκοι των ηλεκτρονικών υπολογιστών που περιείχαν τα σχετικά αρχεία-στοιχεία ως δια μαγείας έχουν «εξαφανιστεί» και πως ενώ από το 2006 ορκωτοί λογιστές διαπίστωσαν ότι η εταιρεία δεν τηρούσε βιβλία και φορολογικά στοιχεία ήδη από το 2000, αλλά συνέχισε να χρηματοδοτείται από την Αγροτική Τράπεζα με εγγύηση του Δημοσίου, αποκαλύπτοντας την νοοτροπία και τις πρακτικές, που επέβαλλαν η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ στη λειτουργία των συνεταιριστικών εργοστασίων.
Σε αντίθεση με τη ΣΕΒΑΘ, η οποία οδηγήθηκε στο οριστικό κλείσιμο, η ΣΕΚΑΠ μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες ιδιωτικοποιήθηκε το 2013. Η σημερινή θετική εικόνα των οικονομικών στοιχείων της ιδιωτικής πλέον ΣΕΚΑΠ μαρτυρά εκτός των άλλων την πλήρη ανικανότητα των προηγούμενων κυβερνήσεων να αξιοποιήσουν μια σημαντική παραγωγική μονάδα της περιοχής και κατ’ επέκταση να διατηρήσουν σε ικανοποιητικά επίπεδα την τιμή του καπνού για εκατοντάδες καπνοκαλλιεργητές του νομού μας, ως ο τελικός αποδέχτης της παραγωγής τους.
Ίσως στον τελικό σχεδιασμό τους δεν απαιτούνταν περισσότερες από μια συνεταιριστικές βιομηχανίες σε λειτουργία  για να  αυτό - διορίζονται ως διευθυντικά στελέχη μετά το πέρας του πολιτικού τους βίου.
Από τα παραπάνω είναι σαφές πως η διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ ήταν καταστροφική και επικίνδυνη για τη λειτουργία των συνεταιριστικών εγχειρημάτων της Ξάνθης. Στη παρούσα συγκυρία οφείλουμε να αξιοποιήσουμε κάθε διαθέσιμο εργαλείο ώστε η χώρα και ο νομός να επιστρέψουν σε αναπτυξιακή πορεία, αντιμετωπίζοντας το κρίσιμο πρόβλημα της ανεργίας και δηλώνουμε πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα συνεχίσει να εργάζεται απρόσκοπτα σε αυτή τη κατεύθυνση.
Από το Γραφείο Τύπου
10/5/2017
ΑΝΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΣ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΞΑΝΘΗΣ, ΙΔΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ ΞΑΝΘΗΣ ΣΤΙΣ 29/9/2014 ΓΙΑ ΤΗΝ...ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ! 
Με αφορμή την προσφάτως κατατεθείσα ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, με θέμα την καταλήστευση του μηχανολογικού εξοπλισμού της πρώην συνεταιριστικής καπνοβιομηχανίας και την ασυνέπεια της νέας διοίκησης (σ.σ. Ιβάν Σαββίδη) ως προς της υποχρεώσεις της στο Δημόσιο, ο νομικός σύμβουλος της διοίκησης της ΣΕΚΑΠ επέλεξε να λειτουργήσει επί της ουσίας ως κυβερνητικός εκπρόσωπος και να επιτεθεί στην αξιωματική αντιπολίτευση σε τηλεοπτική του συνέντευξη. 
Η έλλειψη ουσιαστικών επιχειρημάτων και απαντήσεων τον ανάγκασε να καταφύγει στη γνωστή μέθοδο, της παραπληροφόρησης, της διαστρέβλωσης και της λασπολογίας, που διαρκώς χρησιμοποιεί η κυβέρνηση, για την αξιωματική αντιπολίτευση, φροντίζοντας παράλληλα να εξάρει τη στάση του βουλευτή της Ν.Δ. Κατανοούμε πως μεταξύ κατεργαραίων υπάρχει αλληλεγγύη, αλλά θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να πληροφορηθούμε και το πραγματικό περιεχόμενο των εξυπηρετήσεων του στελέχους της ΣΕΚΕ προς τη νέα διοίκηση της ΣΕΚΑΠ, σε τέτοιο σημείο μάλιστα, που να τον επευφημεί σε τηλεοπτικά κανάλια ο νομικός εκπρόσωπος της διοίκησης.
Η υπό ειδική εκκαθάριση ΑΤΕ από κοινού με την ΑΤΕ Leasing έχουν γνωστοποιήσει με έγγραφα τους προς τη ΣΕΚΑΠ, το Υπουργείο Οικονομικών και το Τελωνείο Ξάνθης, ότι ο προς πώληση μηχανολογικός εξοπλισμός καλύπτεται κατά το νόμο ως ενυπόθηκο βάρος επί του βιομηχανοστασίου της ΣΕΚΑΠ και ως εκ τούτου δε μπορεί να πωληθεί. Είμαστε σίγουροι, πως μια τέτοια “λεπτομέρεια” ήταν εξαρχής γνωστή στη νέα διοίκηση, η οποία όμως απλά αδιαφόρησε και επιχείρησε να αποψιλώσει τον εν λόγω εξοπλισμό για να τον πουλήσει.
Παράλληλα η Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων επιβεβαίωσε την ασυνέπεια της νέας διοίκησης της ΣΕΚΑΠ ως προς την εκπλήρωση υποχρεώσεων της και πιο συγκεκριμένα για τη μη αποστολή των αιτουμένων, σύμφωνα με την υπ” αριθμόν 53517/10-12-2012 Υπουργική Απόφαση, στοιχείων. Το ίδιο το υπουργείο μάλιστα εξήγγειλε, πως θα ακολουθούσε όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες. Αυτοί που εν τέλει ευθύνονται για την υπονόμευση της “επένδυσης” δεν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, οι εργαζόμενοι ή οποιοσδήποτε άλλος κατηγορεί η διοίκηση της ΣΕΚΑΠ, αλλά οι ίδιοι οι διοικούντες της.
Όσον αφορά τα λεγόμενα του νομικού εκπροσώπου περί άδικης επίθεσης, που δέχεται το εργοστάσιο της ΣΕΚΑΠ από το ΣΥΡΙΖΑ, θέλουμε να επισημάνουμε τη σαφή διαφορετική αντίληψη που έχουμε για το τι είναι δίκαιο και τι όχι. Οι κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις και ο δημόσιος έλεγχος δεν είναι αδικία. Άδικο είναι να απολύεις εργαζομένους, με ιδιαίτερη προτίμηση στους τρίτεκνους. Άδικο είναι να απειλείς με απόλυση εργαζομένους για την υπογραφή ατομικής σύμβασης. Άδικο είναι να απολύεις ακόμη και όσους υπέγραψαν ατομική σύμβαση και μάλιστα χωρίς την καταβολή του συνόλου της συμφωνηθείσας αποζημίωσης. Άδικο είναι να μειώνεις μισθούς και να καταργείς δικαιώματα κατά το δοκούν, εκμεταλλευόμενος τον εργασιακό μεσαίωνα, που θεσμοθέτησαν οι κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων.
Το κομματικό κράτος και το άθλιο δημόσιο, που καταγγέλλει ο νομικός εκπρόσωπος, το δημιούργησαν αυτοί, που σήμερα δημόσια ευχαριστεί και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ. Ιδιαίτερα στην περιοχή μας τα κομματικά παιχνίδια, τα πελατειακά δίκτυα και η κακοδιαχείριση σε βάρος των συνεταιριστικών εργοστασίων, τα οποία σταδιακά έκλεισαν ή ιδιωτικοποιήθηκαν, αποτελούν έργο της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ και όχι της αριστεράς. 
Η δε υιοθέτηση του παρακμιακού επιχειρήματος, περί υποκίνησης βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ από τούρκικη εταιρεία, φανερώνει από τη μια την πλήρη ταύτιση της διοίκησης της ΣΕΚΑΠ με τη Ν.Δ και από την άλλη την αγωνία του πολιτικού και οικονομικού κατεστημένου για την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ
Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ ΞΑΝΘΗΣ

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »