*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

27 Μαΐου

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ: Η πλευρά Μίχογλου μου ζήτησε να κλείσουμε την υπόθεση της Χρυσής Αυγής!!!

27 Μαΐου

*Ξέχασες Σταύρε Καρυπίδη ότι και με τις αγωγές του Δημήτρη Μπένη τα ίδια έκανες και γονυπετής ζήτησες ...4 φορές στη συνέχεια δημόσια συγνώμη...πάλι η πλευρά Μίχογλου...έφταιγε; 

Χωρίς καμιά ντροπή κι ενώ έτρεμε λίγο πριν τη δίκη του με τον Θωμά Μίχογλου, ο γνωστός...διαμορφωτής κοινής γνώμης Σταύρος Καρυπίδης αγνοώντας προφανώς οτι δεν μπορεί να παίζει με τα δικαστήρια, έσπευσε μετά το δημόσιο...ξεφωνητό να "αναδιπλωθεί" και να ισχυριστεί οτι, "η πλευρά Μίχογλου του ζήτησε να κλείσουνε την υπόθεση της Χρυσής Αυγής"!!!
"Η αλήθεια είναι ότι η πλευρά Μίχογλου μου ζήτησε να κλείσουμε την υπόθεση της Χρυσής Αυγής. Κι εγώ φυσικά δέχθηκα, αφού σε προεκλογικές περιόδους γίνονται υπερβολές από όλες τις πλευρές" βγήκε να απολογηθεί, με μια διαφορά. 
-Κύριε Καρυπίδη,  ο Θωμάς Μίχογλου ήταν ο μηνυτής και δεν υπέγραψε καμιά δήλωση. Δήλωση που κατατέθηκε μάλιστα και στο δικαστήριο, κατέθεσε μόνο εσύ ο  ίδιος! Και πρόσεχε μάλιστα με αυτά που γράφεις, γιατί πάλι εσύ θα εκτεθείς και θα τρέχεις πάλι και θα παρακαλάς...
Επειδή μάλιστα στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί, θα σε ρωτήσουμε με αφέλεια...
-Μήπως η πλευρά Μίχογλου σε έβαλε να υπογράψεις όχι μία, αλλά 4 (!) δηλώσεις συγνώμης και μετανοίας για να αποσύρει τις αγωγές που σου κατέθεσε και ο Δημήτρης Μπένης; 
-Για κάθε "μονταρισμένη" φωτογραφία και μια ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ!!! Αποδεχόμενος και σ' εκείνες τις δηλώσεις οτι "συκοφάντησες τον τότε αντ' αυτού αντιδήμαρχο Ξάνθης..."!
-Ή μήπως σε έπεισε ο....Κώστας Κανάτας να υπογράψεις την δήλωση που κατέθεσες στο δικαστήριο, εκθέτοντας και αυτούς που επί τόσα χρόνια σε στήριξαν και σε πρόβαλαν με το κανάλι τους; 
ΙΔΟΥ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΡΥΠΙΔΗ
Επειδή γράφτηκαν σήμερα πολλές χαζομάρες σχετικά με το κλείσιμο της υπόθεσης της Χρυσής Αυγής και του χθεσινού μου δικαστηρίου με τον Θωμά Μίχογλου και για να μην γράφει και λέει ο καθένας ότι τον βολεύει, είναι απαραίτητο να διευκρινίσω ότι την πρόταση για την συμβιβαστική λύση την οποία ακολουθήσαμε την έκανε προς εμένα η ίδια η πλευρά του Θωμά Μίχογλου και αυτό τον τιμά και σαν άνθρωπο και σαν Δήμαρχο.
Αφού συμβουλεύθηκα τον δικηγόρο μου Χρήστο Καρολίδη, αποφάσισα να κάνω κι εγώ ένα βήμα πίσω και λόγο της πολύχρονης φιλική μας σχέσης αλλά και λόγο του γεγονότος ότι σε προεκλογικές περιόδους γίνονται ορισμένες υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Το κλείνω το θέμα εδώ όπως είπα τον Θωμά τον τιμά η στάση του αυτή. Έβαλε και αυτός νερό στο κρασί του κι εγώ, η αντιπαράθεση δεν έβγαζε πουθενά… συνεχίζουμε…
PREVIOUS ARTICLE
Σταύρος Καρυπίδης
ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΟ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜ/ΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ 

Δήλωση του Σταύρου Καρυπίδη για τον Δήμαρχο Θωμά Μίχογλου

                                                  ΔΗΛΩΣΗ

Ο υπογεγραμμένος Καρυπίδης Σταύρος του Δημητρίου και της Ελένης, δημοσιογράφος, με την παρούσα δήλωσή μου ανακαλώ ως ανακριβή, όσα γεγονότα ισχυρίσθηκα σε βάρος του Δημάρχου Τοπείρου Μίχογλου Θωμά του Ιωάννη που αφορούσαν είδηση περί συμμετοχής της Χρυσής Αυγής στο συνδυασμό του ως υποψηφίου Δημάρχου Τοπείρου τον Μάιο του 2014 (σχετική υπ’ αριθ. ΒΜ: Β2014εγχ/170 έγκλησή του), καθόσον όπως διαπίστωσα από έρευνα που έκανα εκ των υστέρων και από έγγραφα που ετέθησαν υπόψη μου, οφείλονταν σε παραπληροφόρηση κι ελλιπή διασταύρωση των δεδομένων εκείνης της περιόδου.

Με την παρούσα δήλωσή μου, η οποία θα δημοσιευθεί κατά νόμον στο ειδησεογραφικό μου site www.xanthinews.gr, αποκαθιστώ δημόσια την τιμή και την υπόληψή του, καθώς δεν είχα οιαδήποτε πρόθεση δυσφήμισής του.

Ξάνθη, 26-05-2017
Ο Δηλών
Σταύρος Καρυπίδης

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »