*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

09 Ιανουαρίου

Τελικά κλειστά σήμερα Δευτέρα τα σχολεία με απόφαση Ζαγναφέρη, λόγω και της...κατακραυγής του κόσμου!

09 Ιανουαρίου

Τελικά κλειστά και στην Ξάνθη παραμένουν σήμερα Δευτέρα Νηπιαγωγεία, σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια μετά τις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν σε όλο το Νομό και το χιόνι που έπεφτε όλο το βράδυ.
Έτσι μετά και την λαϊκή κατακραυγή της κοινής γνώμης. στις 7.15 το πρωϊ με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κώστα Ζαγναφέρη αποφασίστηκε να είναι κλειστά τα σχολεία και στο Νομό Ξάνθης.(σ.σ. Εμάς μας ενημέρωσαν στις 08.15)
Η απόφαση της αντιπεριφερειας αναφέρει τα παρακάτω:


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΡ. ΠΡΩΤ.: οικ. 51
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση : Διοικητήριο
Ταχ. Κώδικας : 67133
Πληροφορίες : Μ. Παπαϊωάννου
Τηλέφωνο : 25413 50355
Fαχ : 25413 50176
Ηλεκτρ. Δ/νση : mpapaioannou@xanthi.gr
ΞΑΝΘΗ, 9-1-2017
ΘΕΜΑ: «Διακοπή μαθημάτων λόγω καιρικών συνθηκών».
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
Π.Ε. ΞΑΝΘΗΣ
Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:
1. Τις διατάξεις της παρ. 1 άρ. 282 Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/τ. Α΄/7-6-2010), «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».
2. Τις διατάξεις του Π.Δ. 144/2010 (ΦΕΚ 237/τ. Α΄/27-12-2010), «Οργανισμός Περιφέρειας ΑΜΘ».
3. Τις διατάξεις του άρθρου 4 της αριθμ. Δ.Δ. οικ. 1323/2016 Απόφασης του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ (ΦΕΚ 952/τ. Β΄/6-6-2016), «Μεταβίβαση άσκησης αρμοδιοτήτων επί αποφάσεων, εγγράφων και άλλων πράξεων στους Αντιπεριφερειάρχες της ΠΑΜ-Θ».
4. Τις καιρικές συνθήκες (χιονοπτώσεις) που επικρατούς στην ΠΕ Ξάνθης.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Τη διακοπή των μαθημάτων τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017 στο σύνολο των σχολικών μονάδων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης της ΠΕ Ξάνθης, λόγω των καιρικών συνθηκών (χιονοπτώσεις).

Ε.Π.
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΖΑΓΝΑΦΕΡΗΣ
Κοινοποίηση:
1. Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης
2. Δ/νση Β/θμιας Εκπαίδευσης
 


 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »