*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

18 Ιανουαρίου

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΛΤΟΥΡΟΣ: ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ! Είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να εκκινήσει πάλι η χώρα μας!

18 Ιανουαρίου
Ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Σαλτούρος άνοιξε χθες τα χαρτιά του στην «Ανοιχτή γραμμή» και απάντησε γιατί δεν πήγε στο γεύμα της Φώφης…

*Ανταποκρίθηκα στη πρόσκλησή του και συναντηθήκαμε μαζί για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2016. Γιατί δεν εμφανίστηκα δίπλα του, κατά την επίσκεψή του στη Ξάνθη!
Ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Σαλτούρος για πρώτη φορά άνοιξε χθες τα χαρτιά του στην «Ανοιχτή γραμμή» και απάντησε στον Πάνο Παπαδόπουλο, γιατί δεν πήγε στο γεύμα της Φώφης με τους πρώην βουλευτές του ΠΑΣΟΚ…
Στο ρεζουμέ της πολιτικής του εξομολόγησης, ο πρώην βουλευτής Ξάνθης τόνισε με έμφαση ότι ΣΤΗΡΙΖΕΙ τον Κυριάκο Μητσοτάκη, γιατί τον θεωρεί ως τον καταλληλότερο για να εκκινήσει πάλι η χώρα μας, ενώ αποκαλύπτει για πρώτη φορά πότε έγινε και η πρώτη τους συνάντηση! Σχεδόν αμέσως μετά την εκλογή του στη θέση του Προέδρου της Ν.Δ.
Σημειώνεται ότι η χθεσινή αποκλειστική συνέντευξη του Δημήτρη Σαλτούρου στην Ανοιχτή γραμμή έγινε με αφορμή την ιδιότητά του ως δικηγόρου του μειονοτικού μαθηματικού εκπαιδευτικού Χότσικα Νιχάτ τον οποίο με εντολές του Ερντογάν, απέλυσε το Διοικητικό συμβούλιο του Ιδιωτικού Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου στη Ξάνθη.
Αμέσως μετά τις απαντήσεις του Δημήτρη Σαλτούρου στο δικαστήριο που δικαίωσε τον μειονοτικό εκπαιδευτικό (σ.σ. Χθες επέστρεψε στη τάξη του, όσο κι αν το κλίμα ήταν βαρύ στο σχολείο…), ακολούθησε το πολιτικό… See Throguh με τον πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Ξάνθης.

ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΛΤΟΥΡΟΥ - ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Φήμες λένε κύριε Σαλτούρο ότι έχετε κλείσει μια θέση στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ, είχατε συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Αν θέλετε μου απαντάτε αν δεν θέλετε δεν απαντάτε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΛΤΟΥΡΟΣ: "Δεν έχω κρύψει τελευταία τη στήριξη μου στο πρόσωπο του Κυριάκου Μητσοτάκη του αρχηγού της ΝΔ. Αυτό που δεν έχω επιβεβαιώσει και δεν μπορώ να το πράξω είναι το κατά πόσο θα είμαι στο ψηφοδέλτιο όταν γίνουν εκλογές της Νέας Δημοκρατίας.
Αυτό όμως που έχω δηλώσει απερίφραστα είναι ότι θα στηρίξω τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Αυτή είναι μια επιλογή αμιγώς πολιτική. Δεν έχω να απολογηθώ τίποτα και σε κανέναν Όλοι γνωρίζουν τη διαδρομή μου στην Ξάνθη μικρή ή λιγότερο μικρή αυτή ήτανε, ήτανε πυκνός ο χρόνος , είχα τύχη να προλάβω να δείξω κάποια πράγματα. Εγώ θεωρώ ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να εκκινήσει πάλι η χώρα μας όχι μόνο η οικονομία αλλά και η κοινωνία μας, να αποκατασταθεί η τάξη, ο θεσμός….πράγματα που έχουν "κλονιστεί' τον τελευταίο διάστημα περισσότερο από ποτέ, και αυτό όπως σας είπα είναι πέρα και πάνω από ψηφοδέλτια".
Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί όμως ενώ ήρθε ο Μητσοτάκης εδώ στη Ξάνθη, εσείς δεν κάνατε καμία δημόσια εμφάνιση μαζί του, δίπλα του. Δεν είδαμε πουθενά τον Δημήτρη Σαλτούρο….
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΛΤΟΥΡΟΣ: "Γιατί η θέση η δική μου είναι ότι όταν εμφανίζεται ένας επίδοξος ή κατ' εμέ ο μελλοντικός πρωθυπουργός της χώρας στον τόπο, και μια και η δική μου θέση είναι ιδιάζουσα λόγω από της προέλευσης μου από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ νομίζω ότι θα αποπροσανατόλιζε πολλά πράγματα και έκρινα και κρίνω και πάντα θα κρίνω ότι υπάρχει κάτι μεγαλύτερο από το προσωπικό συμφέρον και αυτό είναι το ενδεχόμενο να έχουμε σύντομα εξελίξεις και άρα ο αρχηγός της ΝΔ να βοηθηθεί από όλους μας. Από όλους εκείνους που πιστεύουν σε αυτόν, να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να αναδείξει τις πτυχές, του, τα όνειρα του το όραμα του και να καταφέρει το καλύτερο που μπορεί".
ΠΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Καθαρές κουβέντες κύριε Σαλτούρο… "Είχατε προσωπική συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη; Και πότε έγινε αυτό….Αν θέλετε δεν απαντάτε.. Αλλά μου κάνει εντύπωση...γιατί πολλά λέγονται"
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΛΤΟΥΡΟΣ: "Και σε ιδιωτικό επίπεδο αλλά και σε δημόσιο έχω το  καταστήσει σαφές. Έχω συναντηθεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, έχω αποδεχθεί την πρόσκληση του από τον Μάρτιο του 2016 όταν και πρωτοσυναντηθήκαμε, είχε την ευγένεια, είχε το πολιτικό αισθητήριο και ένστικτο να με καλέσει στα πλαίσια της διεύρυνσης που επιχειρείται…
Μιλήσαμε, συμφωνήσαμε σε πολλά πράγματα, πιστεύω ότι θα συμφωνήσουμε σε πολλά περισσότερα, αλλά επειδή είστε πολύ ευφυής, αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορώ να απαντήσω σε θέματα που δεν είναι η δική μου αρμοδιότητα και είναι απολύτως άκαιρο να μιλάμε για ψηφοδέλτια σήμερα¨.
ΠΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Πάντως δεν σας είδα στα φροντιστήρια της Νέας Δημοκρατίας, ούτε μαζί με τον γιο του Παπαντωνίου.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΛΤΟΥΡΟΣ: "Νομίζω ότι δεν τα χρειάζομαι. Θέλω να πιστεύω τουλάχιστον"!
ΠΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: "Ή δεν έχετε και πατέρα τον Παπαντωνίου".
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΛΤΟΥΡΟΣ: "Εμένα ο πατέρας μου υπήρξε ένας από τους πιο αγαπητούς στη Κοινωνία της Ξάνθης και όχι μόνο..."
ΠΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: "Εννοώ δηλαδή ότι δεν είχατε πατέρα με πολλά λεφτά..."
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΛΤΟΥΡΟΣ: "Επίσης είναι σίγουρο αυτό"...


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »